chapter 42

6.9K 350 40
                                    


"אתה החיים שלי בייבי, אתה זה הכל" הוא נשק לצווארי ברכות, נשיקות חמות ומלטפות, ידיו מחבקות אותי ומצמידות אותי אליו חזק.

עצמתי את עיניי ונאנחתי ברוגע, מחזיק בחולצתו בזמן שראשי קבור בתוך צווארו, פניי מונחות על כתפו בעודי שואף בשקט את הריח הממכר שלו אליי, ריח שנתן לי תחושה שהוא כאן, שהוא שומר עליי. הוא הניח את ידו על ראשי והידק אותי אליו אפילו עוד יותר.

"אני מצטער בנאדם, לא הייתי צריך להביא אותו לכאן" קולו של אייתן נשמע ואני הבטתי מלמטה על טיילור שרק הינהן בראשו והתקדם אל האוטו כשאני עליו, ידו עדיין על ראשי.

הוא נכנס אל המושב האחורי, מתיישב כשאני עליו, ידו מלטפת את ראשי ומשחקת בשיערי כמו שאני כל כך אוהב, אצבעותיו עוברות בין שערותיי השחורות ברכות.
זווית פי עלתה מעט בעודי נאנח בשקט כנגד גופו, מתחיל להירגע ולעכל את כל מה שקרה עכשיו.

האוטו עדיין לא זז, מר בלאייק רק ישב ככה שאני עליו במושב האחורי וניחם אותי בשקט.

"דאדי.." הרמתי את ראשי אליו, פניי קרובות לשלו במרחק של כמה סנטימטרים בודדים ונשימותיו החמות הורגשו על פניי

"כן בייבי בוי?" הקול הצרוד והעבה יצא מבין שפתיו, גורם לי להרגיש את הצמרמורת המוכרת במעלה גבי.

"אלכס לא יבוא שוב?" הבטתי בו בעיניים גדולות, סורק את פניו, אוהב את הדרך שבה עיניו השחורות הביטו בי.

"לא נסיכה" ידו עלתה אל לחי וליטפה אותה, שפתיו פוגשות במצחי ומשאירות עליו נשיקה קטנה.

"דאדי שומר עלייך נכון?" הוא יותר אמר משאל ואני הינהנתי בשקט, מחייך מעט ומחזיר את ראשי אל שקע צווארו.

"רוצה לראות מה דאדי הביא לך?" הוא שאל ואני מיהרתי להביט בו ולפתוח עיניים בשמחה, נזכר בהבטחה שלו.

אהבתי שידע להשכיח ממני את כל מה שקורה גם אם זה בדברים הכי פשוטים, כמו אלו למשל.

"כן דאדי כן" החזקתי בצווארו וקראתי בשמחה

"בייבי בוי תשמור את המילים האלו למתי שאני אזיין אותך לא לפניי, אתה גורם לי להיות קשה רק מלשמוע אותך ואני ממש מתאפק לא להשכיב אותך על המושב הזה ולגרום לך לצרוח כי הגוף שלך עדיין די חלש אז אני אומר את זה לטובתך" דבריי גרמו לי להסמיק ברגע ולהסתיר את פניי בידיי, מצחקק במבוכה.

"תפתח את העיניים שלך בייבי בוי" הוא לחש ואני עשיתי כדבריו, רואה אותו מחזיק במעיין אבן בצורת לב עשויה יהלום שבראשה הייתה מעיין עיגול קטן.

"זה מתחבר לקולר שמסביב לצוואר שלך" הוא נתן לי לגעת ולבחון את החפץ הנוצץ לפניי שחיבר אותו למרכז הקולר.

האבן הונחה על נתלתה על הקולר, נוגעת מעט בעור צווארי. "זה יפה כל כך דאדי" נגעתי באבן היקרה, מוקסם מיופיה.

"הכל בשבילך נסיכה" הוא חייך ונשק לצווארי גורם לי לעצום את עיניי ולפלוט גניחה קטנה מבלי שליטתי.

"פאק בייבי.." הוא לחש לאוזניי והחל להניח אין ספור נשיקות על עורי, גורם לאנחות וגניחות לצאת מבין שפתיי.

גופי החל להתחכך מעט בשלו כשהרגשתי את גופי מתחמם תחת מגעו ולאיברי להתחיל להתקשות

רציתי אותו, רציתי אותו כל כך, שיגע בי, ילטף, יגרום לי להרגיש כל כך טוב כמו שידע, כמו שרק הוא ידע.

Mr.blackWhere stories live. Discover now