"נואה! פאק!" הוא קרא לעברי בעודי מחבק את רגליי ועוצם את עיניי חזק, רק רוצה להיעלם, רוצה שטיילור יגן עליי"תסתכל עליי" ידיו הורגשו על גופי, חזקות, מגוננות, עוטפות ברוך
ראשי היה קבור בין רגליי, מתחבא מהמציאות מתחבר מהכל, מהקולות בראשי רק רוצה לברוח.
"תסתכל עליי נואה, קדימה, תסתכל על דאדי" דאגה נשקפה בקולו בעודי הנדתי בראשי שוב ושוב לשלילה, פוחד להרים את ראשי, רק רוצה שיחבק אותי ולא יעזוב
"נואה בייבי, תסתכל עליי, אתה יודע שאני לא מסוגל לשלוט בעצמי כשאתה בוכה, זה הורג אותי נסיכה בבקשה תסתכל עליי" הוא התחנן בזמן שהצמיד אותי אליו כל כך חזק שיכולתי לשמוע את פעימות ליבו המהירות.
נשכתי את שפתי התחתונה כשאני רועד בין ידיו של מר בלאייק ומחזיק חזק בחולצתו, מרטיב אותה בדמעותיי
"ד-דאדי.." יבבתי, מתייפח ללא הפסקה
"תגרום לזה להפסיק.." קולי רעד בעודי הרגשתי את שפתיו נושקות לראשי ולצווארי עשרות פעמים בחום וברכות
"ששש.. דאדי שומר עלייך נסיכה, זה בסדר, דאדי כאן" הוא לחש לצווארי בעודו מחזיק בין ומנענע אותי מעט, מרגיע אותי, ראשי קבור בחזהו.
"א-אלכס יבוא שוב, אלכס יבוא, דאדי אני מפחד.." יבבותיי נשמעו במעומעם כנגד גופו, הוא לא שיחרר ממני, אפילו לא לרגע, בעודי מריץ מולי אלפיי תמונות, את ידיו שהכו בי וחבטו בי כאילו הייתי שק איגרופים אנושי
ככה
ללא רחמים
"אלכס לא יפגע בך שוב בייבי בוי, אלכס בחיים לא יגע בך שוב, אתה יודע שאני הורג את כל מי שפוגע בך נכון? נסיכה דאדי שומר עלייך" הוא לחש לאוזני והחזיק בראשי כאילו הייתי חפץ שביר שפחד להפיל, מלטף את שיערי ברוכשניות.
הרמתי אליו את ראשי באיטיות ומשכתי באפי, כתפיי עדיין רועדות מעט בעודי מביט בו בפחד, לא כלפיו, אלא כלפיי המציאות.
"לא מגיע לך לבכות נסיכה, אל תדאג, דאדי כאן תמיד, דאדי אוהב אותך ושומר עליך" הוא מחה בידו את דמעותיי שלא הפסיקו לרדת
הוא קם על רגליו בעודו מחזיק בגופי, כרכתי את ידיי סביב צווארו ואת רגליי סביב מותניו בעודי קובר את ראשי בשקע צווארו, לא מפסיק להרטיב את בד חולצתו בדמעותיי הבילתי פוסקות.
ידיו ליטפו את גבי בעודו ממטיר על לחי וצווארי נשיקות חמות ומרגיעות, לוחש לאוזני את המילים שהכי רציתי לשמוע
"תנשום עמוק בייבי, תרגע, הכל בסדר" הוא ליטף את גבי ויד אחת כרך סביב מותניי.
גופי היה צמוד לשלו, חום גופו עטף את גופי שלי בעודו מרגיע אותי בין ידיו.
"דא-דאדי" ידי תפסה בצווארו, מזכירה לי שהוא כאן, איתי, שהוא לא הולך
"ששש.. אני כאן, דאדי כאן" הוא לחש שוב ושוב, מנענע אותי קלות בין ידיו חזקות והשריריות.
ראשי עלה אליו, עיניי מביטות בו בעפעפים סגורות למחצה. שפתיו נושקות למצחי. ראשי התחכך בפניו בעודי עוצם את עיניי ונותן לתחושת הביטחון שהשרה עליי לעטוף את כולי. זה הרגיש כאילו יכל לעצור סופות טורנדו שלמות רק במבטו, הוא היה המלאך השומר שלי, לא עוזב לעולם.
"נואה לעזאזל אתה בסדר?" אייתן שעמד כל הזמן הזה בצד והביט בנו בדאגה התקרב עכשיו, מביט בי בעיניים דואגות.
הינהנתי בשקט והרגשתי את שפתיו של טיילור פוגשות בזווית פי, עוברות ומניחות נשיקות על לחי ולאחר מכן ידו החזירה ברוכשניות בראשי.
חזרתי לקבור את ראשי בצווארו של טיילור, ידיי עדיין סביב עורפו, נאנח בשקט בזמן שהדמעות האחרון נופלות על לחיי באיטיות.
עצמתי את עיניי ונרגעתי אל תוך ידיו, מחכך מעט את ראשי כנגד גופו בחיבה.
"אתה כל החיים שלי בייבי, אתה זה הכל"
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...