נקודת מבט כלליתגופו הקטן והחבוש של נואה היה מקופל בתוך ידיו של הגבר המסוכן ששכב צמוד לגופו, הנער העדין לא רצה להפסיק להרגיש לעולם את חום גופו של מר בלאייק, את תחושת הביטחון אשר עטפה אותו כאשר ידיו השריריות של הגבר לידו נכרכו סביבו.
ראשו היה צמוד לחזהו ועיניו נשארו פתוחות, הוא לא יכל להירדם, גופו כאב יותר מידי והפחד שאהובו יעזוב אותו לא נתן לו מנוח, הוא נזכר איך חיפש ללא הפסקה את הגבר היפייפה שאהב כל כך, איך התמוטט על הרצפה הקשה שהאוויר כבר לא הגיע לראותיו.
עיניו הכחולות אינן הפסיקו מלדמוע ולשטוף את פניו הקטנות והלבנות, לחייו היו אדומות וכך גם אפו כשיבב בשקט כנגד חזהו של מר בלאייק, הזכרונות והתמונות לא הפסיקו לקפוץ מול עיניו, לא עזבו אותו, הוא החזיק בידו השברירית והעדינה בבד חולצתו של טיילור, לא רוצה שילך לעולם, שישמור עליו ולא ירפה עד סוף ימיו.
נקודת מבט נואה:
גופי רעד מעט בעודי הייתי קבור בתוך זרועותיו של מר בלאייק כשהשמיכה מכסה אותו עד ראשי, פחדתי, פחדתי יותר מתמיד, פחדתי שימצאו אותי שוב ויכבלו אותי שוב, פחדתי מהידיים שלהם, שיכו אותי שוב, ללא הפסקה, שיקחו ממני את טיילור, שלעולם לא אראה אותו שוב.
לא זזתי מילימטר אחד ממנו, לא העזתי, פחדתי שילך, ידו ליטפה את ראשי בתוך כל הדממה, מרגיעה אותי, מקרבת אותי אליו בעודי קובר את ראשי בצווארו.
"אני כאן נסיכה" הוא לחש עד שכמעט לא שמעתי, ממטיר אלפיי נשיקות על ראשי וצווארי.
עצמתי את עיניי בעודי נאנח בשקט, מרטיב את חולצתו בדמעותיי שלא נפסקו.
"ששש... אל תבכה, אין לך מה לדאוג, אני לא אעזוב אותך לעולם" הוא הניח את ידו על פניי והרחיק אותם מעט כדיי שאסתכל עליו.
הבטתי בעיניו השחורות שחיממו את גופי, בידו שמחתה את דימעותיי, לא רציתי שכל זה יפסק לעולם, שהמגע הזה לא ירד ממני.
"בייבי בוי" הוא לחש שוב כשהשפלתי את עיניי.
"בייבי בוי תסתכל עליי" הוא אמר שוב ואני הרמתי אליו את עיניי הגדולות, נשימותיי הפכו יותר ויותר רגועות, גופי היה יותר ויותר שליו, ידיו סביבי הרגישו כמו חומות ההגנה הכי חזקות בעולם.
"דאדי פה אוקיי?" הוא שאל ואני הינהנתי בשקט, נושך מעט את שפתיי, אגודלו עברה על שפתי התחתונה, מלטפת אותה מעט כשלא הוריד את מבטו ממנה.
"הבייבי המושלם שלי, אתה כל כך יפה, אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך שוב, אתה מוגן איתי, דאדי שומר עליך" הוא חזר להביט בעיניי וללטף את פניי בעדינות ורוכשניות בזמן שאני נשארתי בשקט.
ידו ירדה אל מותניי, מחזיקה בהם בעודו מביט בי בדאגה.
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...