chapter 12

10.2K 390 25
                                    

מר בלאייק לקח אותי למשרדו, הורה לי לשבת על בירכיו ונתן לי דפים וצבעים שאוכל לצייר בהם בזמן שהוא ניהל שיחה עם שתיי אנשים שלא הכרתי, אך יכולתי לדעת שגם הם מסוכנים ושייכים לעולם הזה.

ישבתי שגבי מופנה אל מר בלאייק, גבי שעון אל השולחן הגדול שמולי בעודי מקשקש בטוש כחול אל אחד הדפים, ידו של מר בלאייק ליטפה מידי פעם את גבי, גורמת לחיוך קטן לעלות על פניי.

לא התעניינתי עד עכשיו כל כך בשיחה שלהם אך לפתע הרמתי את ראשי לשמע דבריו של האיש שישב מולי.

"ומה תעשה עם הכלבה שלך בזמן הזה?" הבטתי בו, בשיערו הבלונדיני ובעיניו הכחולות
הרמתי גבה בבילבול לשמע דבריו?
כלבה?

הוא חייך אליי בערמומיות ואני סובבתי את ראשי אל טיילור שנראה כועס.

"אייתן, אולי אנחנו חברים טובים אבל לא אהסס לפגוע בך בשנייה הראשונה שתגיד משהו נוסף עליו"
הוא אמר בטון מאיים שגרם גם לי לרעוד מעט, ידו תפסה בעדינות במותניי ואני חזרתי להביט בבחור שמולי.

"אוקיי, הבנתי, ועכשיו ברצינות, מה אתה הולך לעשות איתו? אתה תצא להוביל את המשימה, רוב השומרים שלך יהיו איתך ולא יהיה מי שישמור עליו, אתה יודע שהרוסים האלה לא יחשבו פעמיים לפניי שיפגעו בו"

נבהלתי, הם כנראה דיברו עליי, אני לא רוצה להיות בתוך כל זה!! אני לא רוצה שהרוסים או אלוהים יודע על מי שהוא דיבר יפגע בי!! אני רק רוצה הבייתה!

נלחצתי, סובבתי את ראשי במהירות ופחד אל מר בלאייק , מבטי נפגש בשלו.

"למה הוא מתכוון דאדי?" לחשתי כל כך שתהיתי אם הוא בכלל שמע אותי, הבטתי בעיניו באיימה, מפוחד ומשותק.

הוא רק סובב אותי איליו משעין את גופי על חזהו וראשי שקוע בתוך צווארו בעודו מלטף את גבי.

"אף אחד לא יגע בך" הוא אמר בביטחון ובקול מאיים וקשה, נשימתו הייתה רגועה ולא היה נראה  כאילו הוא מפחד ממישהו.

"אתה לא יכול לדע-" הבלונדיני התחיל לומר אך מר בלאייק קטע אותו במהירות

"אף אחד לא יגע בו!!" התפרץ לפתע מהדק את גופי אליו אפילו יותר.

נבהלתי מתגובתו, מחזיק בידו בפחד.

"הכל בסדר בייבי" הוא לחש לאוזני, מניח נשיקה רכה על ראשי.

ידי עלתה על חזהו, מחזיקה בעדינות בחולצת הטישרט שלבש, הייתי מופתע לראות אותו בבגדים שלא כללו את החליפה השחורה שלו, אבל אהבתי את הטישרט הזו שחשפה את השרירים שלו ונדפה מהריח הממכר שלו.

"אם כך, אני מאמין שיהיה בסדר, הם מעולם לא הצליחו להפיל אותנו" בחור אחר אמר

"מה שמך בחור קטן?" הבלונדיני לפתע פנה אליי

הבטתי בו בהיסוס, מפחד מעט

"נואה" מילמלתי, מחזיר את ראשי אל חזהו של טיילור.

"אל תתקרב איליו" מר בלאייק אמר באותו טון רציני, ידו נחה על כתפי, שומרת עליי.

"אני רק שואל" גיחך והרים את ידו כחף מפשע.

"אז אל" טיילור ענה לו, לפתע מתרומם ומרים אותי איתו, הוא התקדם אל הספה שהונחה כמטר מאחוריי השולחן והייתי דיי קרוב אל הכיסא שלו, כך שיכל להביט טיפה הצידה ולראות אותה.

הוא הניח אותי עלייה, מכסה אותי בשמיכה הלבנה שהייתה מקופלת ומונחת בקצה הספה.

"לך לישון בייבי, אני אעיר אותך כשהכול יגמר" הוא נישק את שפתיי ברכות וליטף את פניי.

הינהנתי לעברו, מתכרבל במיטה ומחייך לעברו.

"אוקיי דאדי" לחשתי והרגשתי איך עיניי נעצמות מעייפות, שוקע בחלומות על בחור מסוכן עם עיניים שחורות.

Mr.blackWhere stories live. Discover now