chapter 67

4.6K 324 71
                                    


עשיתי את מה שאני יודע הכי טוב לעשות, ברחתי, סובבתי את גופי ולקחתי את רגליי במהירות רחוק משם, כמה שיותר מהר. שמעתי אותם קוראים מאחוריי אך לא היה לי אכפת, לא, אני לא מסוגל לראות אותם, אין שום סיכוי בעולם שאצליח להביט בהם מבלי לפרוץ בדמעות.

למה זה קורה לי? למה זה מגיע לי? אני עד כדי כך בנאדם רע? האם הגורל פשוט מעניש אותי? למה החיים האלו לא יכולים פשוט להניח לי? אני כל כך עייף, כל כך מותש מכל מה שקורה, פשוט תעצרו את הכל ותתנו לי לנשום, כי אני מרגיש שעוד מעט פשוט אתמוטט.

רצתי אל השירותים, לא היה אכפת לי אם יש שם אנשים או לא, נכנסתי במהירות אל התא הראשון שעיניי קלטו, נשימותיי מהירות, ראותיי מתקשות להכניס את האוויר לתוכם

הצילו

תעזרו לי

ידיי נתמכו בקירות התא, בית החזה שלי עולה ויורד בקצב מטורף

אין לי אוויר

הכל פשוט סוגר עליי

כאילו מישהו מניח יד סביב גרוני ולא משחרר

בבקשה

אני לא מצליח לנשום

תעזרו לי!

גופי מעד מעט ואני התיישבתי על הקרקע, ידיי כאילו מנסות להוריד את האחיזה מגרוני אך לא מצליחות, אני ממשיך להחנק יותר ויותר

אני רואה מטושטש

עיניי אינן מצליחות להתמקד אפילו בדבר אחד

הכל נהיה שחור

לא ברור

עיניי נעצמות בלי שליטה והאפילה לוקחת אותי אלייה

אני נלקח אל תוך כלוב מלא מפלצות, מפלצות שמוציאות את טפריהם חסרי הרחמים שקורעים את גופי יותר ויותר. הם צוחקים מעליי, אוהבים לראות את גופי חסר האונים, מוצאים במראי השכוב על הרצפה המוכתמת בדם כמבדר. הם חיים בשביל זה, השדים שבתוכי אוהבים לרסק אותי, וכשאמות, הם יעברו לאחר, הם לא עוזבים, השדים שבתוכך, החברים הכי טובים שלך, הם מכירים אותך הכי טוב שאפשר ושורפים אותך, כי הם יודעים את נקודות החולשה שלך שלעולם לא תוכל להסתיר מהם.

השדים שלי, מצאו בי בית, הם רעים, צמאים לדם, הורסים כל דבר טוב בך. הם יבגדו בך, יגרמו לך להישאר לבד

קצת מצחיק שהשדים שלי נראים מעט אמתיים, הרי ככה בדיוק ליאו וספנסר מתנהגים, לא?

עיניי נפקחו ופגשו ברצפת השירותים הלבנה, גופי כאילו עלה בלהבות והיה כל כך מותש. לא יכולתי לזוז, הייתי משותק לרצפות הקרות בלי שאף אחד בא לעזור לי. זה הרגיש כאילו כל העולם עזב אותי ברגע הזה, כאילו נשמתי עצמי עזבה אפילו את גופי ונטשה אותי להתמודד עם האפלה לבד. אלו היו רגעים שהכל מרגיש נחרב למרות שאתה יודע שאתה יכול למנוע מזה ליפול מבין ידיך, אבל אתה פשוט.. לא עושה את זה.. נשבר לאט, מתפרק וכמעט נעלם.

Mr.blackWhere stories live. Discover now