(פרק, כי לא התאפקתי)
"כן, הילדים שלו, מארק מורגן הוא בעלי, אבא של נואה"
"אתה בסדר מותק?" היא ניפפה מולי בידה אך אני נשארתי קפוא, עיניי תקועות בשלה.
מילותיה יצאו כמו בהילוך איטי מבין שפתייה, זורקות חצים אל תוך ליבי
אבא?
אבא!?!?
מארק מורגן הוא אבא של נואה?!?!?!
איך?!??!
איך ולמה לעזאזל לא ידעתי על זה!?!?
תוך כמה שניות כבר יצאתי מאותו בית, מתעלם מקריאותיה של האישה הצעירה.
כל גופי רתח, רציתי להרוג מישהו, רציתי לתקוע את אגרופי בקיר, הייתי מתוסכל, עצבני, לא מבין מאיפה הדבר הזה הגיע לי ולמה, למה לעזאזל אני מגלה דבר כזה רק עכשיו.
עזב לפניי 8 שנים?
אבא של נואה עזב אותו לפניי 8 שנים?
למה חזר דווקא עכשיו?
ואיך לעזאזל אחד האויבים הכי גדולים שלי הוא האבא של הנסיכה שלי? איך מבנאדם כזה מחליא יצא מלאך כזה טהור?
הייתי חייב לשמור כל נואה עכשיו, לשמור על הבייבי בוי שלי, לא לעזוב אותו לרגע, אסור לו להגיע לידיים של משפחת מורגן, פשוט אסור.
נסעתי בחזרה אל האחוזה, פותח את דלת הרכב ורץ כמו מטורף אל דלת הכניסה, נכנס אל תוך הבית.
"הוא למעלה אדוני, בחדר שלך" אחד החיילים ישר התייצב לידי ואני טיפסתי במעלה המדרגות היישר אל הקומה העליונה.
התקדמתי במסדרון במהירות, כולי לחוץ וזועם, הייתה כמו חיה ששיחררו אותה מהכלוב שלה אך ברגע שפתחתי את דלת החדר כפתור ההדלקה שלי נכבה, ראיתי את נואה ישוב על רצפת החדר, גבו שעון על המיטה כשכמה חוברות וכלי כתיבה מפוזרים סביבו.
ראשו התרומם אליי, עיניי פוגשות בחיוך אשר היה פרוס על פניו וכל גופי נרגע בבת אחת, כאילו כלום לא קרה עד עכשיו.הוא התרומם על רגליו ורץ אליי, כורך את ידיו סביב צווארי בעודי מרים אותו על שתיי ידיי.
"בייבי.." נאנחתי אל תוך צווארו כהניח את ראשי על כתפי, מחבק אותי ונותן לי לשאוף את ריחו אל תוך אפי. לא ידעתי מה אני אעשה אם אאבד אותו, את הנער המושלם שלי, המלאך התמים והיפייפה שלי, את החיים שלי כולם, אני פשוט לא אוכל להתמודד עם זה.
"דאדי, למה חזרתי מוקדם מבית הספר היום?" הוא הרים אליי את ראשי והביט בי בעיניים הכחולות והגדולות שלו ששקעתי לתוכם. לא ידעתי מה לענות לו, לא יכולתי להגיד לו שאנשי פשע מסוכנים רוצים אותו עכשיו, ובמקרה האיש ששולט על כולם הוא לא אחר מאשר אבא שלו, שלא ראה פאקינג 8 שנים, איזה בנאדם ינטוש את המשפחה שלו, את הילדים שלו, עד כמה בן זונה הוא יכול להיות?
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...