"הפעם אני גומר בפנים בייבי בוי" הוא העלה שפתייו על שלי, נושך את השפה התחתונה בכאב, גורם לי להיאנח
"דאדי?" הבטתי בו, בעיניו שהביטו ישר אל עיניי חודרות לתוכי, חושש מעט כשהרים את כפות רגליי על קצה השולחן והפריד את שתיי רגליי, חושף את כל איבריי הפרטיים מולו.
הבנתי את כוונותיו, הוא רוצה להיכנס אליי, ואני הרגשתי את הפחד והציפייה החזקים מתערבבים אחד בשני עד שלא הבחנתי מה זה מה.
"בייבי" הוא תפס בפניי כמו שנהג תמיד לעשות שרצה להפנות את כל תשומת הלב שלי אליו, אגודלו עובר על שפתיי, מכריח אותי להסתכל עליו, אל תוך עיניו השחורות שהביטו בי בדרך כזו שגרמה לי להרגיש מוגן יותר מתמיד ומצד שני כל כך חלש לידו, הוא גרם לליבי לפעום בחוזקה ולגופי להגיב למגעו כל כך מהר.
"אל תדאג בייבי בוי, דאדי יגרום לך להרגיש כל כך טוב" הוא אמר וקירב את איברו אל הפתח שלי, מחכך אותו בי, צמרמורת עולה במעלה גבי, גורמת לי לעקל את אותי ולהיאנח בשקט.
"דאדי.." עצמתי את עיניי בעונג, גונח את שמו, מוכן לקבל את הגודל הזה בתוכי כבר, משתוקק יותר מאי פעם.
"דאדי!" נאנקתי בהפתעה כששתי אצבעותיו נכנסו לפתע אל החור שלי במלואן, מרחיבות אותו, גורמות לי לגנוח בקול שמילא את כל החדר
"פאק דאדי תמשיך בבקשה" התחננתי ליותר כשהחל להזיז את אצבעותיו מהר יותר ועמוק יותר, מרגיש איך הפתח שלי מתכווץ סביבו. שלפתע הרגשתי את ידו השנייה מתרסקת על התחת שלי, גורם לי לנשוך את שפתיי בכאב ולחוש את עורי בוער ומאדים מידו.
"בלי לקלל בייבי" הוא הזהיר, ממשיך בתנועותיו, ואלוהים, כמה רציתי להרגיש אותו בתוכי כבר, רוצה להרגיש יותר משתיי אצבעותיו
הזין שלי היה קשה מתמיד, נוטף טיפות שקופות ועומד כמו תורן, כואב מרוב עונג
הבטתי אל תוך עינייו של מר בלאייק לא מאמין שהפעם הראשונה שלי תיהיה עם הגבר שנכנס כמו סערה אל תוך חיי ולא מראה שום סימנים של עזיבה, בכל הפעמיים שפינטזתי כל מייקל דימיינתי אותו פותח אותי בפעם הראשונה, אבל שום דבר לא הרגיש כל כך טוב כמו התחושה של הידיים של מר בלאייק עליי.
נ.מ טיילור-
הבטתי בו, על הנער שהכרתי כבר כמעט חודשיים מבלי ידיעתו, הוא לא ידע, לא ידע שמהרגע שהבחנתי בו הולך עם שניי חבריו ברחוב בעודי נוסע במכונית כל מחשבותיי נתקעו בו
מעולם לא ראיתי נער יפה שכזה, הוא היה נראה כמו מלאך קטן שנפל מהשמיים, העור החלק והלבן שלו גרם לי לרצות לתפוס אותו בחוזקה עד שסימנים אדומים יפיעו עלייו, הצורה שבה שפתייו העבות והאדומות זזו כשדיבר גרמו לאיבר שלי להתעורר בשנייה הראשונה שמוחי נזכר בהם, לרצות להרגיש אותם סביבי, העיניים הכחולות והתמימות שלו, העיניים האלה שגרמו לי לרצות לעשות לו כל כך הרבה דברים מלוכלכים.
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...