כשטיילור אמר את הדברים האלו, לא יכולתי לעצור את ההרגשה הנעימה שעצרה את גופי, מצאתי את עצמי מסמיק, מגחך ומסתיר את פניי בתוך חזהו, רוצה להרגיש את החיבוק המוכר שלו. טיילור היה כל חיי, ובשלב הזה הבנתי שרק איתו אני רוצה לבלות אותם, הוא הבן אדם שנועדתי לו, ואני סוף סוף מתחיל להרגיש את החור בלב שלי מתמלא בחזרה.
את המשך אחר הצהריים העדפתי לבלות במיטה המשותפת והגדולה שלי ושל טיילור. היום היה שקט, אני ישנתי והתעוררתי לסירוגין, מקבל שינות קצרות של כמה דקות ויש לאחר מכן מתעורר. אני לא יודע, אבל משהו בתוכי לא נתן לי לישון. אולי לפעמיים אתה לא רוצה להרדם כי המציאות שלך טובה יותר מכל חלום שאי פעם תוכל לחלום.
טיילור אמר שהוא חייב לצאת לעבודה שלו והשאיר כמה עוזרות שיטפלו בי, כמובן שהוא דאג שאני אוכל ואשתה כמו שצריך אך הצלחתי לשכנע את אחת מהן שלא תספר לו שאני בילתי כבר כמה שעות במיטתי.
עם אמנדה, העוזרת הקבועה שנוהגת לטפל בי, אני כבר הספקתי להתיידד. אומנם השיחות בינינו לא נמשכו יותר מכמה דקות אך כבר בפעם הראשונה שפגשתי באישה המבוגרת והחייכנית ידעתי שאוהב אותה. היא נהגה לעזור לי בכל פעם שנשארתי בביתו של טיילור וכשהוא היה עסוק בעבודתו. היא הייתה מסורה וקפדנית, ואני אהבתי אותה מהרגע הראשון.
עצמתי את פני פעם נוספת, נאנח בשקט לפני שהעייפות הקלה לקחה אותי לשינה נוספת.
~~~~~~~~~~~~~
"בייבי בויי." דפיקה על דלת החדר גרמה לי להתעורר בפתאומיות משנתי הקלה. ראשי התרומם מתוך הכריות שהיה קבור בהן, עיניי נפתחו באטיות תוך כדי שידיי שיפשפו אותם עד שנפתחו בבירור ודמותו של טיילור נגלתה מולי.
הוא עמד בפתח החדר, נשען מעט על משקוף הדלת כשחיוך קטן מתנוסס על פניו. חליפתו השחורה והיוקרתית נחה על גופו כאילו נתפרה במיוחד לו, מכסה עת השרירים הרבים שטיפח. ידיו שולבו על חזהו בזמן שהמשיך להביט בי.
ליבי החסיר פעימה אחת כמו בכל פעם שעיניי פגשו בפניו, אהבתי את תחושת הצמרמורת שעלתה במעלה גבי והרעידה אותו. מראהו הימם אותי כמו תמיד והעלה את החיוך המטופש על פניי.
"דאדי.." קולי הישנוני אשר בקע מבין שפתיי יצא מעט צרוד. קמתי מהמיטה הרכה שאירחה אותי במשך השעות האחרונות, ידי עוברת בשערי כדי לעביר את הבלאגן שהשינה חוללה בו. לגופי הייתה חולצת טריקו לבנה בעלת שרוולים קצרים שהגיעה לי למותניי וחשפה מעט מהם. כשקמתי וגררתי את עצמי לעמידה, הבד הדק של המכנסיים השחורות עלה בצורה כזאת שחשפה הרבה יותר מעורי וגרם לי להסמיק במבוכה. נעמדתי על רגליי וסידרתי את זה מהר, מתקדם אל טיילור שגיחך בערמומיות ובמהרה תפס במותניי כאשר הגעתי למקומו בפתח הדלת. הוא העביר את אצבעותיו על עורי החשוף, גורם לצמרמורת נעימה לעבור בגופי.
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...