"מה אתה הרגע אמרת?" הקול שלו שהתריע שמשהו רע עומד לקרות נשמע ורעד קטן עבר בגופי."א-איתן לקח אותי לפארק לראות את חברים ש-שלו.." גימגמתי והבטתי אל אייתן בחשש, הוא הרים לעברי גבה בשאלה והתקדם לעברי.
נשיפה מאופקת נשמעה מבין שפתיו, ידעתי שניסה לרסן את כעסו אבל לא ידעתי ממה כעס. האם אמרתי משהו לא נכון?
"ע-עשיתי משהו לא בסדר דאדי?" מילמלתי והשפלתי את עיניי, נושך את שפתי התחתונה
"לא, לא נסיכה, לא עשית כלום, דאדי בא אלייך עכשיו אוקיי? רק תעביר אליי את אייתן" חיוכי התרחב ממשמע דבריו ואני מיהרתי להעביר את המכשיר אל אייתן שעמד כבר מולי.
הוא לקח את הטלפון מידי והצמיד אותו לאוזנו, בשנייה המבט שלו הפך חסר הבעות בבת אחת, גורם לי להביט בו בשאלה.
"מה יכולתי לעשות? הוא רצה לבוא לכאן, הוא היה משועמם" הוא אמר בקול מתגונן והביט אל עיניי שעלו אל שלו.
"הם לא כאלה נוראיים!" הוא הרים את קולו ובנתיים מבטי נדד אל חבורת האנשים שעדיין ישבו בספסל, העיניים המטרידות של טרביס עדיין היו עליי ולפתע ידו סימנה לי לבוא אליו.
לא רציתי להיות גס רוח והתקדמתי אליו בהיסוס ובחוסר ברירה."שלום לך נואה, מה שלומך?" הוא שאל כשנעמדתי מולו בזמן שאייתן ממשיך לדבר עם מר בלאייק בטלפון.
"בסדר.." מילמלתי בביישנות
"אני טרביס" הוא הושיט לעברי את ידי ואני הבטתי בה בחשש, מעלה את ידי אלייה ולוחץ אותה בשלי.
"אני יודע" אמרתי ומיהרתי לקחת את ידי בחזרה אל חיכי לאחר כמה שניות.
עיניו החומות הביטו בשלי בזמן שהחל לשוחח איתי במשך כמה דקות, הוא שאל אותי בן כמה אני והיכן אני לומד ועוד כל מיני דברים סתמיים שעניתי להם בלית ברירה.
הוא לפתע החזיק בכף ידי וליטף אותה, מעביר בי תחושה מוזרה שגרמה לי לרעוד, לא אהבתי את זה, לא אהבתי את זה בכלל.
"נואה!!" צעקה רמה נשמע לכיווני ולאחרייה טריקת דלת חזקה, הרמתי את מבטי אל מקור הקול, אל הדמות הרותחת שהתקדמה אליי בצעדים גדולים ומהירים. הבטתי בו בחשש וניסיתי לנתק את ידי משל זאת של טרביס אך הוא לא שיחרר.
"תעזוב!" מבטי חדר לשלו, ידי נמשכה ממנו בכוח ולפתע גופו נפל לרצפה בחבטה פתאומית
"חתיכת בן זונה!" גופו עלה מעליו והטיח בו כמה פעמים בודדות לפניי שאייתן החזיק בו והרים אותו ממנו. שתיי צווחות קולניות נשמעו מעבר שתיי הבנות שישבו על הספסל.
"טיילור תשלוט בעצמך!!" אייתו קרא אל הגבר שהתנשף במהירות ועיניו נטפו זעם ושנאה בילתי נורמאלים.
יבבתי למראהו של טרביס המדמם וקפצתי בבהלה, לוקח כמה צעדים איטיים אחורה.
גופו של טיילור נאבק בזרועותיו של חברו הטוב, נחוש לתפוס בבחור המסכן ששכב על הרצפה וניסה לקום באיטיות.
עיניי עברו במהירות מטורפת בין טרביס המדמם ובין טיילור שהתפרע בין ידיו של אייתן
בלי לשים לב כבר דמעות בודדות ירדו על פניי כשהבטתי על כל הסיטואציה בפחד, ונשכתי את שפתי בכאב, מתכווץ בתוך עצמי.
גופי נכנס לפאניקה בילתי נפסקתתפסיקו
שכל זה יפסיק
בבקשה
בבקשה אני מפחד
הבחור המדמם התרומם על רגליו והחל להתעמת עם מר בלאייק
נשימתי נעתקה ברגע כשראיתי את ידו מונפת באוויר לכיוונו, גופי קפא במקום ולא יכולתי לזוז, רציתי להזהיר אותו, פחדתי שיפגע.
האגרוף עמד לפגוע בפניו אך הוא תפס בידו של טרביס במהירות ועיקם אותה בבת אחת, גורם לבחור המסכן לשחרר אנקת כאב קולנית.
ראייתי הפכה מטושטשת מהדמעות בעודי רוצה פשוט להיעלם וללכת מכאן
בבקשה, קחו אותי מכאן
בבקשה..
רגליי קיבלו את שליטתם בחזרה אך ברגע שניסיתי לזוז נפלתי בבת אחת על ברכיי
יבבתי בבכי, מתייפח בעודי מתחיל להריץ את התמונות הנוראיות, מרגיש את ידיו של אלכס מכות בי
מה קורה לי
מה לא בסדר איתי!
למה אני לא מפסיק להיזכר בכל הדברים הנוראיים שעשה לי
בבקשה די
אני לא יכול לסבול את זה
בבקשה..
בבקשה דאדי
~~~~~~~~~~~~~~~
לקרוא למשטרה לפניי שאקרא את התגובות שלכם?
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...