הייתי קשור במשך היום אל המיטה, גופי ישוב על המיטה וידיי קשורות לצדדים.
לפניי שקשר אותי, מר בלאייק הלביש לי את אחת מהחולצות שלו ותחתוני תחרה שחורים.
טבעת הצניעות עדיין הייתה עליי, הורגת אותי, איברי כאב והתחנן לגמור אך נחל אכזבה בכל פעם מחדש כשהגעתי כמעט אל השיא של האורגזמה שלי.
מר בלאייק כעס, נכנס לעיתים רחוקות לחדר ומתנהג כאילו אני לא שם, רציתי לצעוק לו, שישחרר אותי, שיתן לי ללכת, שיגרום לי לגמור עם האצבעות הארוכות שלו.
אבל שתקתי, הייתי נבוך מידי מלהגיד לו מה אני רוצה שיעשה לי, התביישתי בעצמי,
ופחדתי לצעוק לו שישחרר אותי, יודע שזה רק יחמיר את העונש שלי, שתקתי, רק עקבתי אחריו בעיניי במבט תמים."זה עדיף על פניי המכות שלו"' מילמלתי לעצמי, נאנח מעט מהכאב בגבי.
~~~~~~~~~~~~~~
עברו כמעט שלוש שעות, מר בלאייק נכנס לפתע אל חדרי ומתיישב על יד המיטה בה שכבתי.
חליפתו השחורה הונחה כרגיל באופן מושלם על גופו, עיניו השחורות מביטות בי מבלי לומר מילה.עיניי הביטו בו בתמימות, מבטי מתחנן שישחרר אותי, שיתן לי לגמור.
"דאדי" שברתי את השקט הסוער, כמעט גונח את שמו.
הוא התיישב קרוב יותר, עדיין שותק, ידו עולה על פניי, מלטפת את לחי.
השענתי את ראשי על ידו, מתמסר למגע החם והממכר שלו, עוצם את עיניי ופותח את שפתיי מעט ממגעו."היית ילד כל כך טוב" הוא אמר לפתע, אך אני רק הנהנתי, מתמכר למגע ידו, רוצה שימשיך לגעת בי.
"אתה תמשיך להיות ילד טוב בשבילי?" שאל, מכניס את אגודלו בין שפתיי, גורם לי למצוץ אותו באיטיות בעודי מביט בעינייו.
"כן דאדי" אמרתי לבסוף, איני מוריד את מבטו מפניו.
הוא עלה על המיטה, עומד על בירכיו בין רגליי הפסוקות, מתכופף אל פניי ומניח נשיקות קטנות על צווארי.
"בייביבוי שלי" גנח קלות, שפתיו עולות באיטיות אל פניי ואז אל שפתיי
"העונש שלך נגמר" ברגע ששתי שפתיו הוציאו את שלושת המילים האלה מפיו גבי התקמר בצמרמורת שטיפסה במהירות אל כל גופי.
הזין שלי עמד קשה מתמיד כמו עמוד."תודה דאדי" עצמתי את עיניי, לוחש אל אצבעותיו שליטפו את שפתיי.
ידו ירדה למטה אל איברי, משחקת על הפלסטיק הארור.
"דאדי בבקשה" התחננתי, קולי נשבר מהתסכול הנוראי הזה.
"בבקשה מה?" התגרה בי, גורם לי לייבב.
"בבקשה דאדי תוריד את זה" הוא שלף מסביב לזין שלי את הפלסטיק הצמוד גורם לי להיאנח בכאב משולב בעונג.
YOU ARE READING
Mr.black
Romance"קוראים לי טיילור בלאק." אמר ולפתע ליטף את פניי ואז סטר להם. "אתה, תקרא לי דאדי." איך לילה אחד של שתיית יתר גורם לנואה למצוא את עצמו במיטה של ראש העולם התחתון. *אזהרה -הסיפור מכיל תכניים מינים* *סיפור שבהתחלה כתבתי בחשבון אחר ואז העלתי לפה* אזהרות כ...