chapter 73

8.7K 314 43
                                    

כתבתי את הפרק הזה ממש בשיא הלחץ כי ממש רציתי לעלות. אז סורי אם יש שגיאות. רציתי להודות לכולם על ההצבעות והצפיות שלכם בסיפור, ובכללי תודה על התמיכה והתגובות שמחממות לי את הלב❤. אז שוב תודה :)

אזהרה, תתכוננו לסמאט ארוך מאוד, (מאוד).

ולפרק:

"ילד טוב של דאדי.. תקבל עכשיו את הדבר האמיתי." מילותיו יצאו מבין שפתיו העבות, מגיעות אל אוזניי ושולחות זרמים מענגים אל בין רגליי שניסו להצמד אחת אל השנייה עקב הלחץ שגבר בהם אך טיילור עמד בין שניהם, מונע מהם להסגר. ידיו הורגשו על פניי, מורידות את הבד מעיניי ואת המחסום מפי לפניי שנשלחו אל חולצת הטריקו השחורה שעטפה את גופו הגבוה והשרירי, הגוף שגרם לשיערי לסמור ברגע שעיניי פגשו בו. טיילור פשט את הבד מגופו וחשף את עורו השזוף ואת שריריו המפותחים. הוא הביט בי בעיניים בוחנות, עובר מבין רגליי מעלה אל תוך עיניי המעורפלות. חלל החדר המרווח כאילו נסגר עלינו, משאיר את האוויר בנינו חנוק ומלא מתח, שאותו רציתי כבר לפרוק. ידיו של טיילור הורידה באיטיות מסוכנת את הבד השני שעטף את גופו, כאילו התגרו בי בכוונה בזמן שרגליי היו סביב מותניו. לאחר כמה שניות שבהן טיילור שיחק עם בד מכנסיו, גורם לי להיאנח בקולניות, הוא שיחרר את ידו ונתן לו ליפול אל קרסוליי רגליו. הוא לפתע תפס בעדינות את שתיי רגליי, מוריד אותם ממותניו ומניח אותם על כתפיו. ניצלתי את ההזדמנות ושיחררתי את הלחץ האדיר שהתווצר בין רגליי מההתחכחות הרבה של איברו שטפח בשלי. טיילור חייך בערממיות למראה פניי, עיניי נעצמו בצמרמורת ומפי נפלטה גניחה חרשית. האוויר הקר פגע בפתחי החשוף, מעביר בי רעד ורצון חזק שטיילור כבר יגע בי שם, שוב, ימלא אותי. הוא ליטף אותי בעדינות, מתעלל בי כשרכן לכיווני והצמיד את איברו המכוסה אל חורי. הבטתי בו במבט מתחנן ומיוסר, עיניי חצי סגורות ושיניי נושכות בחוזקה את שפתיי הצמאות למגע. זווית פיו עלתה, שולחת לעברי מבט מרוצה וגיחוך קל. לפתע מגעו נעלם לגמרי, האוויר הקר פגע בגופי שוב ונשארתי לשכב שם על גבי כשטיילור חזר לשבת על כסאו, מתעלם לגמרי מנוכחותי. הוא העביר את ידו באיטיות על איברו שהגיע כבר לזקפה מלאה ומפוארת. אורכו וגודלו המרטיטים נגלו במלוא תפארתם למול עיניי בעודי מתיישב על קצה השולחן, על מצחי זולגות טיפות זיעה קטנות. רגליו היו מפוסקות, ידו המשיכה לעלות על איברו שכבר נחלץ מהבוקסר השחור שנזרק אל פינת החדר יחד עם מכנסיו.

מבטו בכוונה אינו פגש בשלי, רגליי פגעו ברצפה הקרירה, ידעתי מה רצה, מה עבר בראשו כשהמשיך לשחק עם איברו. ירדתי על ברכיי, מתקדם על הרצפה לעברו עד שהגעתי אליו, מתיישב על ברכיי בין רגליו ומעלה אליו את עיניי. השחור החודר בעיניו כאילו זחל מתחת לעורי, לא יכולתי להפסיק את תחושת האופוריה הבילתי נגמרת שגרם לי להרגיש רק ממבט אחד. מעולם לא הרגשתי נחשק ככה, מעולם לא הרגשתי נאהב בצורה הזאת, הוא מילא את ליבי ולא השאיר מקום, הרגשתי כאילו אהבתי אותו יותר ויותר מרגע לרגע, כאילו לא יכולתי לשלוט בזה כבר. חייכתי במבוכה שפתאום תקפה אותי, לחיי הסמיקו אפילו יותר כשהעלה את ידו לשיערי וליטף אותה בשקט בזמן שמבטי אינו יורד משלו. אגודלו ירדה אל שפתיי, מלטפת אותן ברכות, גורמת לי להאנח בהנאה ולהרגיש את ליבי מתחמם.

Mr.blackWhere stories live. Discover now