chapter 43

8.2K 333 66
                                    


"דאדי" גנחתי אל תוך פיו כשהחל לנשק אותי בתובעניות.

"נסיכה, פאק אני לא שולט בעצמי" הוא תפס בפניח וחדר במבטו אל שלי, נושך את שפתיו ולאחר מכן עוצם את עיניו חזק, מנסה להתאפק.

ראיתי שניסה לעצור את עצמו אך לא עצרתי, מקרב את שפתיי אל צווארו ומתחיל לרדת למטה אל חזהו. הורדתי ממנו את חליפתו השחורה, לא מוריד את עיניי ממנו.

"בייבי אני.." הוא פלט אנחה מבין שפתיו בזמן שירדתי על ברכיי, מביט בחזהו החשוף ונושך את שפתיי.

"בבקשה דאדי.." גנחתי בעונג כנגד גופו, מנשק אותו ומלטף אותו, יורד למטה אל הגבול המסוכן בין ביטנו התחתונה אל הבד השחור של מכנסיו. ידו ירדה אל ראשי, מחזיקה בשערותיי בעודו נאנח בשקט, בוחן אחר כל צעד שלי.

"אתה בטוח נסיכה?" הוא מילמל בלחש, מביט בי בעיניים מעורפלות ואפופות בעונג. ידעתי שלא יכל לשלוט בעצמו, לא עכשיו.

הנחתי שתיי אצבעות מתחת לבד השחור, בעודי מנשק את האיבר המכוסה אשר הלך וטפח. גורם לו להשתגע.

"נסיכה אל תתגרה בדאדי" הוא חייך בממזריות ותפס בשיערי, מרים אותי אליו לנשיקה ארוכה ותובענית. חייכתי כנגד שפתיו, שולח ידיים אל המכנס ומפשיל אותו בבת אחת, חושף את הבליטה הגדולה שמתחה את בד הבוקסר שלגופו. ירדתי חזרה על ברכיי ונשקתי לה, מחכך את לחיי בה, מושך לאחר כמה דקות את הבוקסר השחור גם הוא.

האיבר הזקור והעבה שלו נגלה לעיניי, מעביר בי צמרמורת מגודלו הבילתי נורמאלי. שלחתי את ידי אליו, סוגר את אצבעותיי סביבו ומוריד אותם באיטיות עד בסיס האיבר, גורם לו לפלוט נשיפה חדה מבין שפתיו. העלתי את עיניי אל שלו, לא מנתק איתו קשר עין, בעודי ממשיך להוריד ולהעלות את ידי עליו.

"המבט התמים הזה שלך יהרוג אותי נסיכה" הוא סינן מבין שפתיו ואני חייכתי לעברו בבישנות, מכניס בבת אחת את איברו אל פי החם, רואה אותו מפיל את ראשו לאחור וגונח בקול. אהבתי את זה שגרמתי לו להרגיש טוב, כמו שגרם לי. הורדתי את פי כמה שיכולתי עד שרפלקס ההקאה עצר אותי, מעביר את ידי במהירות על החלק שפי אינו הצליח להגיע אליו. טיילור תפס בראשי, גונח ומתנשף בלי סוף. העברתי את לשוני מהבסיס למעלה אל הכיפה, מוצץ ויונק אותו אל תוך פי בלי הפסקה, שומע את טיילור מעליי נושם במהירות ונאנח בקולניות.

"פאק בייבי אתה כל כך טוב" קולו העבה והצרוד וקולות האיבר שפגע בגרוני היו כל מה שנשמע בחלל הרכב.

"בייבי בוי אני לא עומד בזה יותר" הוא סינן מבין שפתיו ובבת אחת הרים אותי בידיו והושיב אותי על המושב, פותח את רגליי לרווחה למול עיניו ומתיישב על ברכיו. האדמתי ברגע והרגשתי את איברי מתקשה ונוטף מרגע לרגע. הוא פשט בבת אחת את המכנס הגינס ממני וכך גם את הגקט שמעליי ואת נעליי, משאיר אותי שרק הבוקסר והקולר השחור לגופי. הוא הביט בי בעיניים מלאות רוכשניות ונשק לפנים הירך שלי ברוך, גורם לי לעצום את עיניי למחצה ולגנוח בשקט, מרגיש את הטיפות השקופות שנטפו מהאיבר הקשה שלי מכתימות את בד הבוקסר. ראיתי אותו שולף את מכשיר הטלפון שלו ולפתע מכוון אותו אליי.

Mr.blackWhere stories live. Discover now