Elinde ev için aldığı erzaklarla yürürken yaşlı bir kadının yere yığıldığını görünce poşetleri kenara bırakıp koşarak yanına gitti. Yavaşça onu yere oturturken:
"İyi misiniz" diye sordu.
"İyiyim sağ ol."
Kadın elini genç kızın yüzüne koydu. Hacer okşamak için böyle yaptığını düşünüp sevinse de elini uzun süre orada tutup yüzüne bir şeyler okumaya çalışırcasına baktığını görünce rahatsız oldu.
"Çok yazık" dedi kadın. "Ömrün boyunca ağlamadığın kadar ağlamışsın kısa süre önce. Ama o ne ki? İleride daha çok ağlayacaksın. Ve dahi ağlatacaksın. Senin yüzünden. İleride ömründe görmediğin kadar kan ve gözyaşı göreceksin. Senin sevdan yüzünden çok sevdalar mahvolacak. Niceleri vuslata ererken niceleri de senin yaktığın ateşte kavrulup kül olacak. Her günün korkuyla endişeyle geçecek.Ama hiç güzel haber almayacak değilsin. Elbette çok yakında güzel bir haber alıp sevineceksin. Hayatta alacağın son iyi haber. Ona doya doya sevin. Çünkü kısa süre sonra ona da sevinemeyeceksin."
Hacer söylenenlerden oldukça gerilmişti. Hemen ayağa kalkıp:
"Ben gideyim en iyisi" dedi ve bir iki adım atmıştı ki kadın yine konuşunca durdu ama arkasına bakmadı.
"Bu arada.. uçurumdan uzak dur. Orada kan var."
Uçurum lafını duyduğu anda arkasına döndü. Ama hiç kimsecikleri göremedi. Bir an delirdiğini düşünmüştü. Kadının sözleri kafasının içinde yankılanıyordu. Başının çatlayacak gibi olduğunu hissetti. Kadının sözlerini hatırladıkça başı döndü, gözleri karardı ve sonunda düşüp bayıldı.
Gözlerini açtığında kendini yatağında buldu. Yanında İlyas'ın halası da vardı. Hem endişeli hem de sevinçli görünüyordu.
"Kızım iyi misin? Yolda düşüp bayılmışsın. Komşular görmüş de koşmuşlar yanına."
Hacer yeniden sokakta gördüğü yaşlı kadını hatırlayınca ürperdi. Hele de kaybolması bir anda. İşte bunu bir türlü aklı almıyordu. Tam o yaşlı kadını tanıyıp tanımadığını soracakken karşısındaki kadının:
"Necla Hanım seni muayene etti. Ebedir kendisi. Bir aylık hamile olduğunu söyledi" deyince tüm her şey kafasından uçup gitti.
Evet millet esas hikayemize artık giriş yapacağız hayırlısıyla. Lütfen biraz daha sabredin ve zevkle okuyun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADER(Aşkın Urfa Hali) Watty2020
General Fiction"Siz iki kardeş biraz şeysiniz. Yani şey..." Kader bir türlü doğru kelimeyi bulamıyordu. "Farklı." Neyse ki karşısındaki genç adam en uygun kelimeyi bulmuştu. Ve Kadir devraldı bundan sonra konuşmayı. "Biz iki kardeş farklıyız. Siyah ve beyaz gibi t...