ALINTI

805 22 12
                                    

Hacer:
"Yeteeeeeeeeğğğrrrrr!!!!!"

Elleri önüne doğru açmış öylece kalakalmıştı.

22 Yıl Önce

Kadın elini genç kızın yüzüne koydu. Hacer okşamak için böyle yaptığını düşünüp sevinse de elini uzun süre orada tutup yüzüne bir şeyler okumaya çalışırcasına baktığını görünce rahatsız oldu.

"Çok yazık" dedi kadın. "Ömrün boyunca ağlamadığın kadar ağlamışsın kısa süre önce. Ama o ne ki? İleride daha çok ağlayacaksın. Ve dahi ağlatacaksın. Senin yüzünden. İleride ömründe görmediğin kadar kan ve gözyaşı göreceksin. Senin sevdan yüzünden çok sevdalar mahvolacak. Niceleri vuslata ererken niceleri de senin yaktığın ateşte kavrulup kül olacak. Her günün korkuyla endişeyle geçecek.Ama hiç güzel haber almayacak değilsin. Elbette çok yakında güzel bir haber alıp sevineceksin. Hayatta alacağın son iyi haber. Ona doya doya sevin. Çünkü kısa süre sonra ona da sevinemeyeceksin."

Hacer söylenenlerden oldukça gerilmişti. Hemen ayağa kalkıp:

"Ben gideyim en iyisi" dedi ve bir iki adım atmıştı ki kadın yine konuşunca durdu ama arkasına bakmadı.

"Bu arada.. uçurumdan uzak dur. Orada kan var."

Uçurum lafını duyduğu anda arkasına döndü. Ama hiç kimsecikleri göremedi. Bir an delirdiğini düşünmüştü. Kadının sözleri kafasının içinde yankılanıyordu. 

Şimdi o ana döndü tekrar. O kadının söyledikleri tutuyordu işte. Biri daha düşmüştü işte uçurumdan.

Üstelik bu sefer geri dönüşü olmayan bur düşüştü bu.

Yaklaşıp aşağı baktığında gök gürlemesiyle  ortaya dolan aydınlık sonucu parçalanmış cesedi görüyordu.

İki kitabımı 80 bin kelimeye tamamlamakla geçirdim zamanımı. Yeni bölüm yakında geliyor.

Oy ve yorumları unutmayın 🙂

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 26, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KADER(Aşkın Urfa Hali) Watty2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin