TANITIM

942 74 41
                                    


KADİR: Sevmenin haddi olmaz bende. Hudud bilmez kalbim. Kuralı, mantığı olmaz. Sadece sevmeyi bilir yüreğim. Arsızca, sınırsızca. Peki ya sevdiğim kadar seviliyor muyum?

KADER: Sevmek nasıl bir şey bilmiyorum. Kimim bilmiyorum. Kaderimin bana ne getireceğini hiç bilmiyorum. Tek bildiğim tanımadığımı düşündüğüm insanların elinde kaderim. Ben doğmadan onlarca yazıldı rolüm bana ise oynamak kaldı.

ALİ: Hiçbir şey sonsuz değildir. Her şeyin sınırı vardır bu dünyada. Sınırını bilmeyenler her daim acı çeker. Ve ben asla acı çekmeyeceğim.

DİZDAR: Aşk ve vicdan karşı karşıya gelirse kazanan kim olur. Bunun cevabını bilmiyorum ama öğreneceğim. Zira benim kaderim bu ikisiyle savaşmak.

BARAN: Benim aşık olmaya vaktim olmadı. Çocuk olmaya, genç olmaya... Hepsi alındı elimden. Aşk mantıksızlıktı bana göre. Gülü seven dikenine katlanır derler. Peki ya ben dikene aşıksam.

DİCLE: Tek isteğim başkalarının hayatını kurtarmakken nasıl oldu da herkesin hayatını mahveder oldum.

FIRAT: Benim varlığım onda vücut buldu. Vatanım Dicle'dir. Ülkem Dicle. Ben onun aktığı diyarın vatandaşıyım. O yoksa ben zaten hiç olmamışım.

DİJWAR: Ben hayatım ailemden ibaret. Kocamı verdiğim o iki kadına evlatlarımı kurban vermeyeceğim.

HACER: Benim tek dileğim mutlu olmaktı. Sevdiğimle, bebeğimle, ailemle mutlu olmak. Ama nasıl olduysa kendimi bunca acının, gözyaşının, yiten hayatların merkezinde buldum. Gerçekten suçlu ben miyim? Ne zaman bitecek bu feryatlar? Ne yanıma baksam gözyaşı. Her tarafta cenaze.

KADER ( Aşkın URFA Hali) yakında

EYLÜL' de....

KADER(Aşkın Urfa Hali) Watty2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin