4. BÖLÜM

4.7K 350 387
                                    

Esas hikayemiz bu bölümden sonra başlayacaktır. Lütfen sabırla okuyunuz... :)

Gözlerine inanamıyordu. Tam da en çok ihtiyacı olan insan karşısında duruyordu işte. Bir an bunun da hayal olmasından korktu. Tedirgin bir şekilde:

"Hasan" dedi.

"Geldim Hacer."

Konuşuyordu. Hayal olamazdı bu sefer. Ama yine de iyice emin olmak için yanına gitti. Dokundu ona. İşte şimdi artık emindi. Bu sefer hayal ya da rüya değildi. Gelmişti işte. Sevinçle sarıldı ona.

"Geldin."

Ağlamamak için kendini zor tutuyordu. Ama bu sefer sevinçten.

Genç adam sevdiği kızın sargılı eline baktı içi acıyarak.

"Özür dilerim" dedi. "Bu kadar geç kaldığım için özür dilerim."

"Geldin ya. Önemli olan bu."

Kapının önünde Dijwar Hanım bir sağa bir sola dönüp duruyordu. Hacer'in odasıyla kendi odası yan yana olduğundan ayak seslerini duyunca Kadim Ağa'nın geldiğini sanıp kapı aralığından bakmıştı. Ama Hasan'ı görünce şok geçirmişti. O zaman anladı Hacer'in mutsuzluğunun ve Hasan'ın son haftalarda ortalıklarda görünmemesinin nedenini.

Bunu anlamıştı anlamasına da ne yapacaktı peki şimdi? Bunu Kadim Ağa'ya söylese miydi ki? Ya da görmemezlikten gelip Kadim Ağa'nın başka şekilde öğrenmesini mi sağlasaydı? Ya da komple öğrenmesine engel mi olsaydı? 

Şundan emindi ki eğer Kadim Ağa bunu öğrenirse Hasan'ı öldürürdü ama Hacer'e zarar vermezdi. Çünkü ikisini birden öldürse durum ayyuka çıkardı. Kimseye rezil olmamak adına ancak böyle kapatabilirdi vaziyeti.

Ama şimdi öğrenmez de bu iki aşık herkese ifşa olduğu vakit öğrenirse o zaman hem kendisini bu kadar üzdüğü için herkese rezil ederek intikamını almış hem de başkasıyla adı çıkmış kızı koynuna almayacağına göre Hacer'den de kurtulmuş olurdu.



...

Hasan:

"Hacer ben başarabilir miyiz bilmiyorum. Beraber yürüyeceğimiz bu yolun sonunda mutluluk mu var keder mi var Allah bilir. Her şeye rağmen tutacak mısın elimi yeniden" diyerek ona doğru uzattı elini.

Genç kız bir üstündeki gelinliğe bir odadaki büyük yatağa iğrenerek bir de ona samimice uzanan ele umutla baktı ve:

"Seninle olduktan sonra başıma ne geleceği umurumda bile değil. Hem bana lütuf gibi verilmiş olan bu kabus gibi hayattan daha beter ne gelebilir ki başıma! Seninle geleceğim. Senin elini tutacağım yeniden. Ve hiçbir zaman da bundan pişmanlık duymayacağım" diyerek ona uzanan eli tuttu.


...

Dijwar Hanım koridorda ayak sesleri duydu. Bu sefer Kocasının geldiğinden yüzde yüz emindi.

Kadim Ağa son anda onu tebrik için yanına gelen ve böylesine bir günde iş mevzularını açan adamlar yüzünden iyice gerilmiş ve sinirlenmişti. Koridorun ucunda Dijwar'ı görünce sinir kat sayısı iyice arttı adamın. Sanki herkes bir olmuş bilerek onun odaya girmesine engel oluyorlarmış gibi düşünüyordu artık.

Hızlıca Dijwar'ın yanından geçmeye çalıştı. Ama Dijwar Hanım:

"Ağam" diye bağırırcasına konuşunca olduğu yerde kalakaldı.

Dijwar Hanım'ın sesini duyan Hasan ve Hacer de kalakalmışlardı. Hemen gitmeleri lazımdı. Kapının önünden geldiği için sesler oradan çıkmaları imkansızdı.

KADER(Aşkın Urfa Hali) Watty2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin