Alıntı

1.5K 121 52
                                    

Medyadaki şarkıyı açarak okuyun :)

Oy ve yorumları unutmayın :))

Genç adam (Kadir) radyonun sesini açıp konağın avlusunda, masadaki içkisini yudumladı. Şarkının hüzünlü notaları içine işliyordu adeta. Şarkının adı Aşk benim neyime idi. Ve bunu düşünürken yüzünde acı bir tebessüm vardı sadece. Gözlerini kapatıp konağa yayılan şarkıyı dinledi sessizce. 

Derin bir iç çekti. Geçmişi düşündü. Çocukluğunu, kaybettiklerini, acılarını, hızlı olgunlaşmasına rağmen içinde bir türlü büyüyemeyen küçücük yarım kalmış çocuğu.

İçinde derin bir hasret vardı. Sevdiğine, onunla mutlu olabilmeli ihtimali olan hayallerine çok derin bir hasreti. Lakin bunlar için artık çok geç olduğunu biliyordu. Sevdiği yanında değil toprak olmuştu herkese göre. 

Ancak bu sefer acısını kat be kat artıran sadece bu değildi. İçinde yeniden o aşina olduğu duygunun filizlenmesiydi.

Şarkıdaki kadının feryadında o da içten içe feryat etti.

O sırada Fırat konağın arkasında, Dicle ile her zaman buluştukları yerde avare avare dolaşıyordu. Dicle yatağında, yorganının altında sessizce ağlıyor, Dizdar pencereden kederli bakışlarını dışarıda gezdiriyordu.

Baran kendi konağının balkonunda yine dertlice etrafı izlerken Bahar odasında yarın ki nişan için sanki kendisi evlenecekmiş gibi sevinçle bir zamanlar Kadir'in çocukken ona ve kız kardeşlerine  hediye ettiği kurdele şeklindeki tokalardan kendisine verilen beyaz kurdeleli tokaya bakıyordu. İnanıyordu ki abisinin yapacağı evlilik onun da Kadir ile olma ihtimalini artırıyordu.

Kader ve Ali ise iki ayrı odadan aynı evde birbirleriyle mesajlaşıyorlardı. Kader genç adamın attığı komik mesajlara gülüyordu yatağında.

...


Kadir ikinci şişeyi de bardağa döküp içecekken Salih Baba yanına geldi.

"Napıyorsun sen yine evlat?"

"İçiyorum" dedi yaşlı gözlerine rağmen gülerek. "Efkar dağıtıyorum."  

"Sana önceden de söyledim evlat. O içtiğin şey efkar dağıtmaz aksine artırır."

Bunu söylediği anda genç adamın hıçkıra hıçkıra ağlayarak oturduğu yerden onun beline doladığını gördü kollarını. Kadir:

"Neden yine aynı şeyi yaşıyorum? Neden hep yanlış kişileri seviyorum. Hep kardeşimi sevenleri..."

Bu söylediğiyle yaşlı adam şaşkınca baktı ona.

Oy ve yorumları unutmayın :))

Bu arada bir sonraki bölüm sezon finali. Sizce neler olacak? Cevaplarınızı bekliyorum :))

KADER(Aşkın Urfa Hali) Watty2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin