Opowiem wam teraz historie Nazir i trochę o mieście Unicorn.
Państwo Nazir zostało utworzone na wyspie, o tej samej nazwie, na Oceanie Atlantycki przez Jaydena Shibe. Jaydenów Shibów w tym państwie było 10. Nazir powstało w 1993 roku czyli 1007 lat temu. Według informacji jakie znalazłam na internecie król ten co utworzył Nazir pochodził z Araki, państwa, które leżę na wyspie, na Oceanie Indyjskim. Był tam księciem, jednak został wygnany z tamtąd za romans z jedną ze swoich pokojówek. Uciekając z Araki zabrał ją ze sobą oraz kilku ludzi. Wsiadł na statek i przybył na Nazir. Podbił tamtejszy lud. Nazir ma bardzo silne wojsko bo nikt go nie chce atakować. Nie dziwię się. Nazir ma 400 samolotów bojowych, 100 lotniskowców, 500 okrętów podwodnych i dobrze doświadczonych żołnierzy. Nazir ma około 300 miast. W Nazir jest dużo jezior. Największe jezioro znajduje się po zachodniopołudniowej stronie wyspy i nosi nazwę Castle i jest źródłem rzeki Witcher.
Przez Unicorn przepływają dwie rzeki. Jedna, najdłuższa rzeka w całym Nazir to Witcher a druga to Lion. Jest tutaj dużo ulic, na których znajdują się jakieś fabryki ale tych ulic nie ma na planie miasta. Są tutaj 4 szpitale, kilka parków, nawet parki dla psów są. W samym środku miasta jest duży, ładny zamek. Jest też bardzo ładny wieżowiec, w którym urzęduje Zayn Malik. Jest tutaj kilka kawiarni, pizzerii, cukierni, restauracji i innych lokali, które sprzedają fast food. Jest tutaj też duża galeria, w której jest ponad 200 różnych sklepów obuwniczych, z ubraniami, spożywczych, reustauracji, z zabawkami i sprzętami AGD, meblowym i sprzętami do domu oraz lokali gdzie można podpisać umowę na telefon lub telewizję z internetem.
CZYTASZ
ukochana wampira
FantasíaŚwiatem rządzą wampiry. Zarówno wyższe jak i niższe. Wyższych jest nie wiele i należą do rodziny królewskiej. Zayn, najgroźniejszy wampir zakocha się w człowieku. Czy pozwoli jej zostać człowiem a może jednak zrobi z niej wampira? Jak chcesz wiedzie...