Jimin Pov.:
A hét viszonylag gyorsan telt, és eléggé frusztráltan is. Az új osztálytársunk ChanMi, egyre jobban kezdett rám nyomulni. Amint meglátott, mindig félrelökte TaeHyung-ot és ölelgetett. Megértem a páromat hogy nem tetszik neki, mivel nekem se tetszik. Nem bírom az olyan lányokat, akik túl nyomulósak....Belemásznak a magánszférámba, pedig én csak a szerelmemet engedem magamhoz annyira közel, senki mást.
Viszont szerencsére elérkezett a hétvége is, és mivel JeongGuk új barátnője MinAh beleegyezett a horrorfilm megnézésébe, ezért arra ülünk majd be este a moziba.
Hosszas gondolkodásom után nekiálltam készülődni, hiszen nem akartam késni a találkozóról. Egy kék szűkített farmert vettem fel, hozzá egy kék pólót, és egy piros pulcsit. Megmostam az arcomat és a fogamat, utána megigazítottam kusza tincseimet, és befújtam magam a kedvenc parfümömmel. Miután végeztem mindennel, felvettem a cipőmet és a kabátomat. Ezután el is indultam, viszont a több centis hó miatt egy kicsit nehezebb volt a közlekedés, hiába változtam át vérfarkassá. Hát igen, az tény hogy már közeledünk a tél közepéhez. Csupán két hét van a karácsonyig, és azután pár nappal lesz az első hónapfordulónk.
Hosszas gondolkodásom közben kiértem az erdőből, így már könnyebben tudtam közlekedni a kihalt utakon. Amint a "veszélyzónába" értem, visszaváltoztam emberré és TaeHyung-ék házához mentem. Pár perces várakozás után meg is érkezett, ám mikor ránéztem ledöbbentem. Annyira jól nézett ki, hogy szinte rá se ismertem. A haját iszonyatosan sexyre állította be, a szemeit enyhén kihúzta szemceruzával, és a bódító parfümjének az illatát is már messziről megéreztem. Amint mellém ért, a szokásos csókunkkal üdvözöltük egymást, majd az ujjainkat összekulcsolva indultunk el az egyik gyorsétterem felé, ahol majd JeongGuk-al és MinAh-val találkozunk.
-Jövőhéten eljössz velem vásárolni? Mindjárt karácsony, szóval mindenkinek meg szeretném venni az ajándékát. - Nézett rám szélesen mosolyogva párom, aminek nem tudtam ellenállni.
-Persze. És én mit kapok? - Kíváncsiskodtam, mire láttam az arcán hogy ledöbbent.
-A vérfarkasok is karácsonyoznak? - Tette fel kérdését, aminek hallatán egy nagyot sóhajtottam.
-Szívem....Attól még hogy félig vérfarkas vagyok, mellette ugyanolyan ember vagyok mint te vagy más. Szóval igen, mi is karácsonyozunk. - Magyarázkodtam. Nem szeretem amikor valaki teljes mértékben állatnak néz....Lehet hogy egy misztikus lény is rejtőzik bennem, de attól még ember vagyok ugyanúgy.
Mivel feltűnt hogy nagyon csendben volt, ezért ránéztem és láttam, hogy erőteljesen bámulta a földet. Nem akartam őt megbántani, szimplán csak elmagyaráztam neki ezt a dolgot hogy értse. Egy gyors mozdulattal magamhoz rántottam, majd ajkaira tapadva egy mély és szenvedélyes csókba hívtam. Persze gondolkodás nélkül viszonozta gesztusomat, kis kezeivel az arcomra simítva. Lágyan ízlelgettem finom párnáit, viszont a levegőhiány hamar közénk lépett, így kénytelenek voltunk elválni egymástól.
-Akkor jó, mert egy különleges ajándékot tervezek neked. - Mondta szerényen elmosolyodva, miközben arca egyre pirosabbá vált. Ennek hallatán szélesen elmosolyodtam, közben pedig folytattuk utunkat a megbeszélt hely felé. Percek múlva oda is értünk, ezért egy rövid bemutatkozás után bementünk a gyorsétterembe. Rendes lánynak tűnik ez a MinAh, remélem meg is fogja becsülni JeongGuk-ot.
Mivel a sor egyre gyorsabban haladt, ezért nekünk is hamar ki kellett választanunk, hogy mit szeretnénk enni. Persze számítottam arra hogy itt nem kérhetek állati vért mert akkor hülyének néznek, ezért inkább ugyan azt választottam amit TaeTae is. Nem tudtam hogy mi a neve, de nem is nagyon érdekelt. Fizetés után leültünk egy kicsit eldugottabb asztalhoz, majd nekiálltunk enni.
-Egyébként nagyon büszke vagyok rád Tae, amiért felvállaltad Jimin-t és a másságodat. - Fogta meg biztatóan párom kezét JeongGuk, mire TaeTae fülig pirulva bólintott egyet.
-Köszönöm Süti! - Mondta halkan. Örülök hogy a szerelmemnek egy olyan megértő, és kitartó barátja van, akire mindig számíthat, valamint azt mond el neki amit csak akar, mert ő nem fogja tovább adni senkinek sem.
Boldogan néztem ahogyan a többiek falatoztak, majd én is nekiálltam a saját adagomnak. Meglepődve ízlelgettem az ételt, hiszen nem gondoltam volna hogy Tae ilyen finomakat szokott enni. Dehát persze mit is gondolok...? Hiszen ők nem csak vért esznek mint én.
Annyira ízlett a kaja, hogy én voltam az első, aki megette az adagját. Nem sokkal utánam JeongGuk is befejezte az evést, így már csak a párjaink ettek. -Ízlett szívem? - Nézett rám hirtelen TaeHyung kíváncsian, mire én csak elmosolyodva hajoltam ajkaira.
-Igen, nagyon jól tudsz választani. - Bólogattam. Láttam szemeiben a boldogságot, na meg persze a büszkeséget is. Amíg ők falatoztak, addig JeongGuk elmesélte hogy miket olvasott a filmről, amit majd este meg fogunk nézni. Számomra nem hangzott olyan hű de izgalmasnak, hiszen ha úgy vesszük akkor én is szerepelhetnék egy ilyen filmben. Csak az a gond, hogy akkor még nagyobb bajban lennék....
Hosszas beszélgetésünk közben TaeHyung és MinAh is befejezték az evést, így indulhattunk a következő helyre, ami a vidámpark volt. A kezeinket összekulcsolva mentünk egyenesen a metróállomás felé, hogy aztán a legközelebbi metróval a kitűzött célunk felé menjünk. Szerencsére hamar leértünk, mivel itt a városrészen sűrűn vannak kiépítve az állomások, a földalatti járműnek. Vettünk jegyet, utána fel is szálltunk rá. Persze tömve volt, ezért nagyon figyelnem kellett páromra, nehogy elveszítsem szegényt. Azonban csak pár percig utaztunk rajta, így szinte mi voltunk az elsők akik leszálltak. Szépen lassan felbattyogtunk a lépcsőn, majd amint kiértünk a városba, a vidámpark felé vettük az irányt. A hatalmas óriáskerék, és a különböző több méteres játékok miatt már messziről ki lehetett szúrni a helyet, ahol gyerekek és felnőttek ezrei vagy jobb esetben milliói lelik örömüket.
A hosszú zebrán gyorsan áthaladva mentünk át az út másik oldalára, utána átmentünk egy alagúton és már ott is voltunk. Amint bementünk a bejáraton, első utunk az óriáskerékhez vezetett. Szerelmem egyik álma az volt, hogy majd egyszer ha felül a párjával erre a játékra, akkor a tetjére érve egy szerelmes csókot szeretne a gyönyörű kilátás mellett. Természetesen aki ezt teljesíteni fogja, az én leszek, mivel tetszik ez az elképzelése. Ráadásul a tél miatt már javában sötét van így délután öt órakor, ezért a város is ki van világítva, ami csak még szebbé teszi majd a kilátást.
Egy kis séta után oda is értünk a többnyire szerelmeseknek szánt játékhoz, így a jegyeket megvéve először JeongGuk és MinAh ültek bele a kétszemélyes helyre, utánuk pedig én és TaeHyung. Pár percet kellett csak várakoznunk, utána el is indították a körünket. Az ujjainkat összekulcsolva mosolyogtunk egymásra, majd TaeTae a vállamra hajtotta a fejét, és így néztük a város fényeit. Gyönyörű volt a kilátás, de az sokkal szebb volt, ahogyan párom arcát megvilágította a sok fény.
Egész hamar felértünk a legmagasabb pontra, ahol az óriáskereket meg is állították, hogy tudjunk egy kicsit gyönyörködni a tájban. Viszont mi nem abban gyönyörködtünk, hanem egymásban. Annak érdekében hogy valóraváltsam az álmát, az arcára simítva közelebb hajoltam hozzá, és lassan megcsókoltam. Lágyan ízlelgettem puha, mézédes párnáit, majd gyengéden beleharaptam alsó ajkába, mire ő be is engedte nyelvemet az övé mellé. Ízlelőszerveink érzéki táncot jártak egymással, ennek hatására pedig az egész testem bizsergett, persze jó értelemben. Viszont a levegőnk fogytán volt, ezért kénytelenek voltunk megszakítani a csókunkat. Ebben a pillanatban pedig az óriáskerék is megindult, így hamar le is értünk.
-Na mire üljünk még fel? - Kíváncsiskodott izgatottan JeongGuk, végignézve rajtunk.
-Mennyi időnk van még? - Kérdezte párom, közben elővette a telefonját, hogy megtudhassa kérdésére a választ. -Hmm....Van még egy óránk, szóval akkor nézzünk körül és válasszunk! - Vázolta fel nekünk a tervét, mire mi csak bólintottunk egyet. Rögtön el is indultunk a vidámpark többi részéhez, hogy körülnézzünk milyen játékok vannak még amik nem túl drágák, és szívesen ki is próbálnánk. Egész hamar találtunk is egyet, aminek az volt a neve hogy Just Dance. Azonban mielőtt még kipróbáltuk volna, megnéztük hogy hogyan működik. Azt az öt perces menetet izgatottan néztük végig, majd utána gondolkodás nélkül el is döntöttük, hogy felülünk rá.
Az elmúlt egy órában legalább öt dologra felültünk, és mindegyiket nagyon élveztük. Amikor pedig elérkezett az idő az induláshoz, visszamentünk a metróállomáshoz, és felszálltunk a legközelebbi metróra. Pár megállót kellett csak mennünk, hogy a mozihoz érjünk. Leszállva a földalatti járműről mentünk fel a városba, majd az utolsó programunk felé vettük az irányt. Szerencsére csak két zebrán kellett átmennünk hogy odaérjük, így mikor beléptünk az épület ajtaján, már mentünk is a pénztárhoz hogy meg tudjuk venni a jegyeket. Kicsit aggódtam hogy mi van ha nem engednek be, ugyanis JeongGuk még nem felnőtt, és szerintem a barátnője sem. Viszont meglepetésemre a nő le sem szarta hogy mennyi idősek vagyunk, simán odaadta nekünk a jegyeket így gond nélkül be tudtunk menni a horrorfilmre. Kikerestük azt a sort és azt a négy széket amiket kaptunk, aztán leültünk és kényelmesen elhelyezkedtünk. Nem kellett olyan sokat várnunk a filmre, pár perc múlva el is kezdődött. Rajtunk kívül talán még öt ember ha volt, úgy tűnt nem sokmindenkit érdekelt ez a film. Bár ha párom nem hívott volna el, akkor most én sem lennék itt. Az elején még semmi ijesztő dolog nem volt, TaeHyung mégis egyre jobban szorította a kezemet. Mosolyogva odahajoltam a füléhez, majd belesuttogtam.
-Ne félj kicsim, itt vagyok! - Suttogtam, utána nyomtam az arcára egy lágy puszit. Meg is lett a hatása a nyugtatásomnak, mert szorítása enyhült, és a teste is ellazult. A vállamra dötve a fejét nézte tovább a filmet, így én is visszahelyeztem a képernyőre a tekintetemet. Lassan kezdtek beindulni az események, ami azt jelentette hogy egyre több vér, és egyéb horrorisztikus dolgok voltak. TaeTae nagyon aranyos volt, ahogyan ijedezve bújt hozzám azoknál a tipikus részeknél, amikor a képernyőnek ugrik a démon, vagy szellem vagy akármi amiről szólt a film. Én nem ijedtem meg, mert számomra az ilyenek nem ijesztőek. Viszont MinAh előtt le a kalappal, ugyanis manapság kevés lány meri bevállalni, hogy megnézzen egy ilyen filmet. JeongGuk boldog lehet, amiért elnyerte a lány szívét, csak maradjanak is együtt.Sziasztok! :)
Megjöttem az újabb résszel, ami ismét laza lett, éppen ezért közlöm most előre, hogy a 18-ik részben egy nagyobb időugrás lesz! Természetesen nem évekről vagy hónapokról van szó, csupán 1-2 hétről. Néha kellenek időugrások, különben minden rész ugyanarról szólna, és akkor unalmas lenne a fici 😅 Illetve azt a részt már újra TaeHyung szemszögéből írom, és valószínűleg hosszabb rész lesz mint az eddigiek. ☺ Na de nem húzom tovább a szót, kellemes olvasást hozzá! 💝💖💗😘
YOU ARE READING
A vérfarkas és a fiú(VMin)(BEFEJEZETT!)
FantasyAmikor egy vérfarkas fiú és egy átlagos fiú szerelmesek lesznek egymásba az érdekes nem igaz? De mi van akkor, ha a teljesen átlagos fiú sem olyan amilyennek gondolják? Ha kíváncsi vagy ennek a különös párosnak a történetére, akkor ne fogd vissza ma...