2.Évad 8.rész(+18)

569 45 3
                                    

TaeHyung Pov.:

A vitánk óta lassan több, mint egy hét telt el, azonban Jimin-nel azóta sem beszélünk sokat. Ő is és a gyerekek is feszültek, bennem pedig hatalmas a bűntudat. Ugyanis minden nap kapok egy-egy fenyegető levelet, amiben engem ócsáról az illető, valamint követel tőlem valamit. Viszont mivel nem árulja el hogy mit kellene neki visszaadnom, ezért abszolút nem értek semmit. Elegem van már ebből az egészből, meg akarom tudni hogy ki az az idióta, aki ilyenekre pazarolja az idejét.
A meleg miatt nem tudtam tovább aludni, ezért morcosan felkeltem, és a szekrényhez mentem. Kiválasztottam pár laza ruhát, majd felöltöztem. Ezután a fürdőbe mentem, hogy rendbeszedjem magamat, mivel úgy néztem ki mint egy zombi akin átment egy úthenger. A tükörbe nézve elemezgettem az arcomat, hogy mennyire szarul nézek ki. A bőröm sápadt volt, a szemeim alatt karikák voltak, a hajam pedig olyan volt mintha megrázott volna az áram. Megmostam az arcomat, utána bekentem egy arckezelő krémmel, a rakoncátlan tincseimet pedig szépen a helyükre fésültem. Lassan kezdtem ténylegesen felébredni, így lementem a konyhába hogy nekilássak a reggeli elkészítésének. Szerencsére ma Jimin nem megy dolgozni mert szabadságot vett ki, ugyanis mennünk kell ultrahangra, ahol majd kiderül a babák neme. Vagyis remélem hogy úgy fordulnak a kis törpék a hasamban, hogy látszódjon. Jó lenne már tudni, mert előre ki szeretném választani a nevüket, illetve a szobájukat is meg kellene csinálni. Mert ugyebár nem mindegy, hogy zöld vagy rózsaszín, esetleg egyéb lányos vagy fiús színűek lesznek a falak.
Amint leértem a konyhába, a hűtő tartalmát nézegetve kezdtem el gondolkozni, hogy vajon mit is csináljak reggelire....? Rövid elmélkedés után végül a palacsinta mellett döntöttem, hiszen azt már úgyis régen csináltam nekik. Elővettem a szükséges dolgokat, és elkezdtem kikeverni a tésztáját. Miután ezzel készen lettem, bekapcsoltam az elektromos tűzhelyünket, közben öntöttem egy kis olajat a palacsintasütőbe. Amíg a tűzhely melegedett, addig visszamentem a hűtőhöz hogy keverjek ki a palacsintához egy kis túrót. Igen, nekem a túrós a kedvencem, amikor a fiúkkal voltam terhes, akkor is szinte tonnaszámra ettem. A baj csak az volt, hogy a túró konkrétan a hűtő legmélyén volt, szóval be kellett másznom érte, persze nem szó szerint. Egész hamar sikerült is megkaparintanom, ám mikor elkezdtem kihúzni a kezemet éreztem hogy az olaj már kezd füstölögni. Ijedten kirántottam a kezemet amiben a túró volt, csakhogy közben kiesett egy doboz jégkocka, amit valószínűleg a gyerekek tehettek be, mivel ők még nem tudják hogy melyik a fagyasztó. Próbáltam odasietni a sütőhöz, de balszerencsémre elcsúsztam a jégkockatartóból kiömlött víz miatt. Nagyot estem, ám annyi mázlim volt hogy a fenekemre pottyantam, így a babáknak nem esett nagy bajuk. Persze a nadrágom hamar elázott a víztől, a füst pedig egyre nagyobb lett. Eltakartam az orromat, a számat pedig csukva tartottam. Őszintén szólva féltem, hiszen felállni nem tudtam, a család pedig még aludt.
Hirtelen meghallottam a lépcsőről a dobogásokat, majd nem sokkal később párom jelent meg a konyhában.
-Úristen! Szívem, mi történt? - Kérdezte ijedten, miközben odarohant hozzám. Óvatosan felsegített, és ahogy tudtunk kisiettünk a helyiségből, amit már ellepett a füst.
-Kapcsold le gyorsan a tűzhelyet, és nyisd ki az ablakot! - Hadartam el a kérésemet, amit rögtön teljesített is. Óvatosan leültem a kanapéra, és próbáltam megnyugodni. Ahh...Nem hiszem el! Egyszer próbálnék valami jót csinálni a családomnak, és akkor is csak bénázni tudok. A füst szépen lassan kiment az ablakon, így újra tiszta lett a levegő a konyhában, Jimin pedig visszajött hozzám.
-Mi történt? - Érdeklődött kétségbeesetten és aggódón nézve rám, miközben a hátamat simogatta.
-Palacsintát akartam csinálni reggelire, bekapcsoltam a sütőt és elkezdtem melegíteni az olajat. Aztán előkerestem a túrót, de mivel nagyon belül volt ezért nehéz volt kiszedni. Ezután levertem a jégkockatartót, amiből kiömlött a víz és megcsúsztam. - Meséltem el a történteket.
-Jézusom, de jól vagy? Megütötted magad? A babáknak nem esett bajuk? - Tette fel sorra a kérdéseit, amiket alig tudtam követni.
-Nem, nem esett bajuk. Szerencsére a fenekemre érkeztem, szóval csak azt ütöttem be. - Sóhajtottam a padlót bámulva.
-Ahh....Kicsim, kérlek vigyázz magatokra! A szívbajt hozod rám. - Ölelt magához szorosan párom, én pedig csak bújtam hozzá, mélyen beszippatva nyugtató illatát.
-Sajnálom! - Motyogtam halkan. Jól esett hozzá bújni, mivel a vitánk óta nem nagyon voltunk egymás közelében.
-Szerintem azokat a palacsintákat halasszuk holnapra, mert lassan indulnunk kell a szüleidhez. - Mondta el a véleményét, és mivel igaza volt, ezért csak bólintottam egyet. Adott még egy hosszabb csókot, utána felment felébreszteni az ikreket. Én eközben szintén felmentem, és segítettem Jimin-nek elkészíteni a fiúkat. Jobb ha mellette vagyok amikor öltözteti őket, mert akkor tuti hogy nem fordítva lesz rajtuk valamelyik ruhadarab. Amint végeztünk JiHyung-al és TaeMin-nel, összeszedtük a fontosabb cuccaikat, majd elindultunk a szüleimhez. Igaz hogy reggel kilenc óra volt még csak, viszont úgy éreztem hogy az ultrahang előtt egy kicsit együtt szeretnék lenni párommal. Na meg így a gyerekek is többet tudnak játszani az öcsémmel. Odaévre anyámékhoz váltottunk velük pár szót, illetve elbúcsúztunk a fiainktól, utána ismét hazamentünk. Alig hogy beléptünk a házba, de Jimin tekintete ismét komor lett. Az összes levél amit kaptam, az egyik pulcsim zsebeiben lapult, mert nem tudtam nekik jobb helyet. Ezt látva felrohantam a fürdőbe, majd a tükörképemet kezdtem el bámulni. Nem láttam mást, csak egy hazudozó terhes idiótát, akinek hobbyja elcsesznie az életét. Azonban nem tudtam sokáig egyedül maradni, ugyanis párom utánam jött és erősen a falhoz szorított.
-J....Jimin... - Dadogtam meglepetten a nevét, viszont ekkor a szavamba vágott.
-Mi a franc bajod van Tae? Két hete alig beszélünk, és teljesen úgy viselkedsz mintha már nem szeretnél. - Háborodott föl.
-Már hogyne szeretnélek? - Néztem rá kérdően, ám mielőtt még bármit is mondhatott volna, megcsókoltam. Erőszakosan kezdtem el mozgatni ajkaimat az övéin, közben csípőmet is az övének löktem, amire mindketten hangosan felnyögtünk. Úgy érzem, ez a baja mindkettőnknek....Hogy túl keveset vagyunk együtt, és túl sokat stresszelünk.
Jimin-nek nem is kellett több, pillanatok alatt felkapott az ölébe, majd ismét a falhoz szorított. Egyre jobban éreztem, hogy mindkettőnk tagja merevedik, ami persze egyáltalán nem volt baj. Nyelveink már vad táncot jártak, illetve szerelmem is egyre erősebben markolászta fenekemet.
-Csináljukh most itt. - Suttogta enyhén lihegve, amire én csak bólintottam egyet. Amint lerakott az öléből, levettem a pólóját és ő is az enyémet. Viszont mielőtt még a nadrágját is levettem volna, végigsimított növekedő hasamon, majd rám mosolygott ami egészen a szívemig hatolt. Ahhh....Még mindig ugyanolyan szívdöglesztő a mosolya, mint amikor megismertem.
Miután eleget simogatta az ikreket a pocakomban, amilyen gyorsan csak tudtam levettem róla a nadrágját az alsójával együtt. Mihelyt teljesen meztelen lett, ráfogtam a már merev tagjára, és elkezdtem rajta mozgatni a kezemet. -Ahhh szívem! - Nyögött fel Jimin, amit örömmel hallgattam. Lágy puszikkal kezdtem el behinteni férfiasságát, majd lassan a nyelvemet is bevetettem a kényeztetésébe. Először körbenyaltam egész hosszát, utána szépen fokozatosan bekaptam. Kezei hamar a tincseim közé csúsztak, ebből pedig már tudtam, hogy mit akar. Hagytam hogy kedve szerint mozgassa ajkaim között kő kemény tagját, hiszen tudom hogy mennyire jó érzés neki. Na meg azok a hangok amik elhagyták a torkát, engem is beindítottak. Miután úgy érezte hogy elég, felhúzott engem magához, és mélyen megcsókolt. Nyelveink harca közben rólam is leküzdötte a nadrágomat, majd a fenekembe markolva még közelebb húzott magához. Amint összeértek ágaskodó péniszeink, mindketten felnyögtünk, így a csókunk is megszakadt. Ezután ujjai szépen beljebb vándoroltak, ezért az egyik lábamat a derekához szorítottam, hogy könnyebben odaférjen. Első ujját hamar felnyomta nekem, aminek érzésére haljan felszisszenve markoltam bele a vállaiba. -Mindjárt jobb lesz. - Suttogta gyengéden a fülembe, közben nyakamat és kulcscsontomat puszilgatta, hogy elterelje a figyelmemet. Pár perccel később jött a második ujja is, ami már sokkal jobban fájt, de igyekeztem nem szétszedni Jimin-t.
-Ahh...Siessh, nem bírom már! - Nyöszörögtem türelmetlenül.
-Nyugi szerelmem, élvezni fogod. Csak ereszd ki bátran a hangodat! - Mosolygott kajánul, aminek láttán kissé elpirultam. A fiaink miatt nem tudunk sűrűn együtt lenni, szóval sokszor elfelejtem, hogy valójában mennyire perverz is a pasim.
Elmélkedésem közben belém került a harmadik ujja is, aminél már azért felgyorsította a tempót, így én se bírtam hang nélkül. Az egész ház lényegében tőlem zengett, amit mondjuk egyikünk sem bánt. Jimin lassan az ölébe kapott, és a férfiasságát a fenekemhez helyezve óvatosan elkezdett belém hatolni. Rohadtul fájt, de tudtam hogy hamarosan jobb lesz. Amint sikerült neki tövig elmerülni bennem, egy újabb szenvedélyes csókba kezdtünk. Nem féltem attól hogy ledob vagy elesünk, mivel eléggé izmos teste volt, szóval engem szinte úgy emelgetett mintha egy puha párna lennék.
-Ahh, mozogj! - Utasítottam a nyakába karolva, miközben orrunkat összeérintettem. Kérésemet teljesítve el is kezdett mozogni, én pedig az ő kérését teljesítettem, azaz kieresztettem minden hangomat. Jimin egyre gyorsabb tempóra váltott, aminek hatására teljesen elvesztettem az eszemet. Olyan rég éreztem már ezt, hogy minél többet és többet akartam.
Mikor már a kezei elfáradtak abban hogy engem tartsanak, leszálltam az öléből és a falnak dőlve pucsítottam neki. Pillanatok alatt vissza dugta belém merev tagját, majd folytatta őrülten gyors mozgását. Annyira jó érzés volt, hogy konkrétan még a lábaim is beleremegtek, illetve az egész testem tiszta libabőrös volt. Éreztem, hogy nem sok kell már ahhoz sem, hogy elsüljek. De próbáltam magam türtőztetni, mivel nem lett volna jó, ha miattam ért volna véget hamarabb ez a fantasztikus menet.
-Ahh, Tae! - Nyögte kéjesen a nevemet párom, közben egy erőteljeset lökött rajtam. Ennek hatására én is hangosan felnyögtem, ami mondjuk már inkább sikítás volt.
-J....Jiminh, Ott! - Próbáltam utalni arra hogy folytassa abba a pontba az erőteljes lökéseit, és ezt szerencsére sikerült is elérnem. Értette hogy mire akartam célozni, ezért folytatta abba a pontba a lökéseit. Olyan szinten élveztem, hogy konkrétan már csillagokat láttam. Nem is tudom, hogy mikor éreztem ilyet utoljára, de nagyon is jól esett.
A gyönyör miatt én másodpercek alatt elélveztem, és mivel a fenekem összeszűkült, ezért szerelmem is hamar a csúcsra jutott.
-Ohh, Jézus! Nem lesz bajuk a babáknak? - Nézett rám aggódón, amint kihúzódott belőlem.
-Dehogyis. A fiúknál is előfordult hogy nem volt rajtad gumi, és ja.... - Mondtam teljesen vörös arccal.
-Igaz. Akkor zuhanyozzunk le, aztán készülődjünk. - Mosolyodott el, miközben ajkaimra puszilt. Kellett még egy jó pár perc ahhoz hogy magamhoz térjek, de a víz segítségével sikerült. Eszméletlenül jól esett ez a kis együttlét, mert így sikerült mindkettőnknek egy kicsit lenyugodnia. Kell néha ilyen is, főleg hogy nyolc hónap múlva négy gyerekes szülők leszünk, szóval még kevesebb időnk lesz egymásra.

Sziasztok! :)
A múltkori unalmas részért cserébe, most egy igazán szaftos és viszonylag hosszú résszel érkeztem. Szerencsére volt időm a hétvégén, ezért hamarabb meg tudtam írni nektek. 😅 Remélem tetszeni fog, szóval kellemes olvasást hozzá! 💜💚💙☺

A vérfarkas és a fiú(VMin)(BEFEJEZETT!)Место, где живут истории. Откройте их для себя