TaeHyung Pov.:
A napok sorra teltek el, az üzletek tömve voltak karácsonyi dolgokkal, az emberek pedig pánikolva vásároltak. Mi Jimin-el hamar lerendeztük az ajándékok vásárlását, mivel nem akartunk drága dolgokat. Hogy miért? Nos azért, mert az ajándékok helyett a szeretetet, és a családdal való együttlétet tartottuk fontosabbnak. És ha már a karácsonynál tartunk, ez is gyorsan eltelt. Anyám egyre jobban közeledik a szülés felé, így szentestén én és apa segítettünk neki mindenben. Az idei ünneplésünk is úgy telt, mint az eddigiek. Reggel díszítettünk apával, közben anya főzte az ebédet. Bár Yeontan miatt egy kicsit nehezebb volt a díszítés, de annál viccesebb és szórakoztatóbb. Nem is gondoltam az ajándékokra, csak örültem hogy együtt voltam a szüleimmel. Miután végeztünk mindennel, megebédeltünk, utána pedig segítettünk anyának elpakolni mindent. Ezután jött az ajándékozás, így én is odaadtam azt amit nekik vettem. Mivel kisöcsém lesz, ezért egy pár kisbabáknak való játékot vettem, illetve egy képkeretet csináltam nekik a családunkról. Meglepődtem, ugyanis mindkettejüknek kijött pár csepp örömkönny a szemükből, ez pedig boldoggá tett engem is, mert örömet tudtam nekik szerezni. Én Yeontan mellé egy doboz óvszert kaptam, ami persze apám ötlete volt, illetve egy kis zsebpénzt aminek azért örültem.
Karácsony után pár nappal elérkezett annak is az ideje, hogy Jimin-el megünnepeljük az első hónapfordulónkat. Egész éjszaka alig aludtam, mert görcsben állt a hasam az izgalomtól, és a szívem is majdnem kiugrott a helyéről. Amint elérkezett a szombat reggel, kipattantam az ágyamból és elindultam a fürdőbe. Ezen a számunkra értékes napon különösen figyelni akartam a külsőmre, mert nem szerettem volna Jimin-nek csalódást okozni. Így hát nagyon alaposan mostam meg az egész testemet, sőt még kétszer is átkentem magamat a tusfürdőmmel, hogy biztosan finom illata legyen a bőrömnek. Oké, lehet hogy túlizgulom az egészet, de nem tehetek róla....Most először vagyok szerelmes, és ez az első hónapfordulóm is.
Zuhanyzás után megtörölköztem, és felvettem a ruháimat amiket behoztam magammal. Befújtam magamat a kedvenc parfümömmel, utána enyhén kihúztam a szemeimet a fekete szemceruzámmal. Amint ezzel is végeztem, megmostam a fogaimat, illetve a hajamat se felejtettem el megigazítani. Sokáig bajlódtam a készülődéssel, de megérte mert elégedetten néztem bele a tükörbe, miközben arra gondoltam hogy a szerelmemnek mennyire fogok tetszeni.
-TaeHyung! - Üvöltött nekem anya, mivel elég nagy távolság volt köztünk.
-Igen anya? - Kérdeztem vissza, majd kimentem a fürdőből le a földszintre, hogy ne kiabáljuk végig az egész házat.
-Amíg fürödtél, addig átcseréltem az ágynemű huzatot, hiszen mégiscsak most fogtok először együtt aludni, és gondolom Jimin se a poros párnát meg takarót akarja szaglászni. - Mondta el a helyzetet szülőm mosolyogva, amire én csak bólogattam.
-Aztán csak ésszel kufircoljatok, tudod hogy neked is lehetnek problémáid, ami persze később nem baj, de most még az! - Figyelmeztetett apa, aminek hallatán teljesen elvörösödtem. Imádok tini lenni, mondtam már?
-Mi nemsokára indulunk a mamiékhoz, bejelentjük nekik is az örömhírt, na meg titeket se akarunk zavarni. Csak figyeljetek a házra, és zárd majd be normálisan az ajtót! - Vázolta fel ősöm a többi dolgot. Ahh....Sose fognak változni. Viszont annak azért örülök, hogy legalább nem fognak a párom előtt kínos helyzetbe hozni.
Mivel az ebéd már kész volt, ezért leültünk enni, ugyanis Jimin-nel majd csak vacsorázni fogok. Úgy döntöttünk, hogy nem megyünk el drága éttermekbe, mert az ráér majd akkor, ha esetleg egy éve leszünk majd együtt. Így inkább itthon csinálok neki egy romantikus vacsorát, tőlem ezt kapja ajándékba. Lehet hogy másnak nem nagy cucc, de mi feleslegesnek tartottuk hogy nagy dobra verjük ezt az egészet.
Evés közben mint mindig, most is jól elbeszélgettünk a szüleimmel, utána ők nekiálltak készülődni a nagyszüleimhez, én pedig Yeontan-al játszottam. Olyan kis aranyos, ahogyan fut a labda vagy a plüssök után. A hosszas játék után felugrott hozzám a kanapéra, én pedig rögtön elkezdtem simogatni. Pont olyan puha a szőre, mint Jiminie-nek, amikor átváltozik vérfarkassá. Anya és apa egész hamar készen lettek, ezért egy hosszas és kioktatós búcsúzkodás után, elindultak az anyám szüleihez. Van egy olyan érzésem, hogy a mamám - aki persze szintén férfi - örülni fog az öcsém érkezésének, de le fogja szidni anyámat, mert majdnem négy hónapos terhesen jelenti be nekik hogy újabb unokájuk lesz. Na mindegy, majd elrendezik egymás között.
Miután végre egyedül maradtam a házban, visszamentem a kutyusommal a konyhába, hogy nekiálljak rendet rakni. Oké hogy el van mosogatva, meg minden el van pakolva, de fel kell söpörni, meg fel is kell mosni, arról nem is beszélve hogy az asztalt is le kell takarítanom. Szerencsére a szobámat már tegnap megcsináltam, hogy azzal ne kelljen ma foglalkoznom. Először gyorsan felsöpörtem, utána pedig felmostam. Bár Yeontan miatt ez kicsit nehezebb volt mert folyton jött utánam, és így állandóan összejárkálta a vizes részt. Kénytelen voltam kiküldeni a nappaliba, különben sosem végeztem volna. Amíg vártam hogy száradjon a padló, addig a telefonomon beszélgettem Sütivel. Örülök hogy ilyen jól elvannak MinAh-val, remélhetőleg meg fogják egymást becsülni. JeongGuk-nak azért könnyebb volt párt szereznie, hiszen ő nem meleg ráadásul helyes is, szóval bármelyik lány igent mondott volna neki. Viszont nekem is nagy szerencsém van Jimin-el, éppen ezért is szeretném megbecsülni.
Hosszas gondolkodásom után visszamentem a konyhába, hogy nekiálljak a vacsoránknak. Úgy terveztem, hogy nem ugyan azt fogjuk enni....Tekintettel leszek rá, ezért sunyiban a szüleim tudta nélkül kértem egy közeli gazdától egy nyuszit, hogy majd annak a vérét meg tudja enni. Remélem nem fogom szegényt megmérgezni, dehát ha úgy veszem, akkor ő is úgy vadászik hogy előbb megöli a vadakat, és utána eszik. Igaz hogy abszolút nem volt szép látvány az elpusztult állat, de az ő érdekében akartam járni. Egy nagyobb tányérra raktam le neki a nyuszit, majd letakartam egy konyharuhával, utána magamnak csináltam egy tésztás kaját. Az asztal közepére raktam két álló gyertyát, közéjük pedig egy szép vörös rózsát. Amint készen lett az én ebédem is, azt is az asztalra raktam, és tettem oda magamnak még egy pár evőpálcikát is. Büszkén néztem végig a tiszta helyiségen, majd gyorsan ránéztem az időre. Még volt egy kis idő az érkezéséig, ezért addig a nappaliba ülve bekapcsoltam a TV-t, és egy zenecsatornára kapcsoltam. Amíg hallgattam rajta a zenéket, addig még beszéltem Sütivel hogy elmondjam neki mik a mai terveink. Persze ő is figyelmeztetett hogy bármennyire is fog ellepni a lila köd, azért figyeljek oda a védekezésre. Ahhh....Nem értem, miért nem bízik bennem senki. Nyilván tudom hogy nem olyan egyszerű a nemi életem mint a többi meleg férfinak, de oda tudok figyelni.
A sok telefonozás közben hirtelen megszólalt a csengő, így az izgatottságtól hevesen dobogó szívvel mentem az ajtóhoz. A kilincset lenyomva nyitottam ki a falapot, ami mögött a szerelmem ácsorgott, egy szál vörös rózsával.
-Boldog első hónap fordulót szerelmem! - Mondta szélesen vigyorogva, mire én rögtön a nyakába ugrottam. Sose kaptam még ilyet, ezért boldogabb vagyok mint eddig valaha. A hosszas ölelkezés után bementünk a házba, és a szüleim kérésére be is zártam az ajtót. Megvártam amíg párom levette a kabátját és a cipőjét, utána elé lépkedtem.
-Neked is kicsim, és köszönöm! - Suttogtam egyre közelebb hajolva hozzá, majd lassan ajkaira tapadva megcsókoltam. Nyakába karolva lágyan ízlelgettem ajkait, míg ő a derekamnál fogva húzott magához közelebb. Alsó párnámat gyengéden megharapva kért bejutást, amit gondolkodás nélkül meg is adtam neki. Hosszú percekig csak csókolóztunk, aminek következtében kezdtem hamar elveszíteni az eszemet. Ám a levegőhiány hamarosan szétválasztott minket, így hát kénytelenek voltunk elválni egymástól. -Gyere, vacsorázzunk! - Húztam magam után mosolyogva a konyhába, viszont mielőtt még enni kezdtünk volna, beleraktam a rózsát egy vízzel teli vázába, amit aztán a két gyertya közé raktam. Meggyújtottam az illatos gyertyákat is, utána lekapcsoltam a villanyokat.
-Ez egy nyúl? Jól érzem? - Kérdezősködött Jimin a levegőben szaglászva, hiszen neki jobb a szaglása mint nekem.
-I...Igen. - Válaszoltam kicsit ijedten, mivel féltem hogy esetleg nem szereti. -Nem szereted? - Néztem rá kétségbeesetten, és kissé csalódottan. Basszus, ha most ezzel fogom elrontani az estét, akkor nem tudom mit csinálok.
-Dehogynem, a kedvencem. - Vigyorgott szélesen. -Csak a mi erdőnkben ritkán tudok nyulat vadászni, mert anno túl sokat vadásztunk belőlük, és ezért sokat kell várnunk hogy tovább szaporodjanak. - Mesélte el a helyzetet, így már mindent értettem, és hatalmas kő esett le a szívemről. Nem is haboztunk tovább, hanem nekiálltunk az evésnek. Ő csak a fogait használta, én pedig a pálcikáimat. Amikor pár falat után ránéztem, egy kis vércsepp kezdett el lefolyni a szája szélén, de azt is gyorsan lenyalta onnan. Olyan sexy látvány volt, hogy muszaj voltam egy nagyot nyelni. Ohh istenem, ezen az estén tényleg nem leszünk ártatlanok. Perverz gondolataimat gyorsan kiűztem a fejemből, és folytattam az evést. Egészen hamar befejeztük az evést mindketten, ezért elpakoltunk magunk után, illetve a gyertyákat se felejtettem el eloltani. Mikor végeztünk, a fürdőbe mentünk hogy megmossuk a fogunkat. A fogkefénket elővéve nyomtam mindegyikre fogkrémet, majd nekiálltunk fogat mosni. Eközben Jimin hátulról átölelt, kezét a derekamra téve. Pirultan tettem én is a kezemet az övére, közben ugyanúgy mostam a fogaimat. Amint készen lettem, kimostam a számat, és megtöröltem az arcomat. Párom követte a példámat, ám miután megtörölte az arcát, elém lépve felkapott az ölébe, én pedig a nyakába kapaszkodtam meg. Nem szóltunk semmit, tudtuk mit akarunk. Egy szenvedélyes csók közben indult meg velem a szobámba, de egy pillanatra sem szakadtunk el egymástól. Erősen tartott az izmos kezeivel, így nem féltem attól hogy leejt. Amint beértünk a szobámba, olyan óvatosan fektetett el az ágyon, mintha porcelánból lett volna a bőröm, ami a durvább érintések hatására bármelyik pillanatban összetörhetett volna. Nem kapkodtunk, élveztük hogy végre kettesben lehetünk. Szenvedélyes csókunk közben én a nyakát kezdtem el gyengéden cirógatni, míg ő a derekamat simogatta. Lassan azonban el kellett válnunk egymástól, hiszen fogytán volt a levegőnk. Ajkaim után a nyakamat kezdte ostromolni gyengéd puszijaival, amik eszméletlenül jól estek. Soha nem voltam még ennyire feltüzelve, teljesen új érzések keringtek bennem. Halk, kéjes sóhajok törtek fel belőlem, miközben hajába túrtam. Ő eközben a lábaim közé férkőzött, majd szépen lassan lehúzta rólam a pólómat. Viszont nem tartottam ferrnek hogy csak én legyek félig meztelen, ezért őt is megszabadítottam a felsőjétől. Izmos hasfalától még a lélegzetem is elakadt, hiszen rajtam egy gramm izom sincsen. Egyszerűen nem bírtam ki, hogy ne érjek hozzá, így hát kikerekedett szemekkel, és beharapott alsó ajakkal simítottam végig az egész hasfalán. Láttam bőrén hogy tetszett neki, illetve még egy kéjes sóhajt is hallottam, ettől pedig egy kicsit bátrabb lettem. Visszaadtam neki azt a kényeztetést, amit ő adott nekem, és elkezdtem lágy puszikkal behinteni a puha bőrét. Olyan jó érzés volt őt csókolgatni mindenhol, hogy az a bizonyos lila köd már teljesen ellepte az agyamat. Mindennél jobban akartam őt, és ezt az egész estét is.
Nyakáról lassan a kulcscsontjára haladtam, közben hallgattam halk sóhajait és néztem, ahogyan a mellkasa gyorsan emelkedett illetve süllyedt. Ám nem engedte sokáig hogy kényeztessem a bőrét, hamar visszadöntött az ágyra, és a mellkasomat vette célba. Finom, gyengéd csókjaival folytatta útját egész felsőtestemen, aminek hatására már nem csak sóhajtoztam, hanem halkan nyögdécseltem is. Eszméletlenül jól csinálta, és ezt a lent éledező férfiasságom is kimutatta. Kezeimmel vagy a lepedőt markolásztam, vagy Jiminie tincseit. Amikor már az alhasamnál puszilgatta bőrömet, enyhén megremegtem az irtó kellemes érzéstől. Azonban nem habozott sokáig, hamar kigombolta a nadrágomat, és lehúzta a sliccemet, majd vékony lábaimról kínzó lassúsággal szedte le a zavaró ruhadarabot. Alsónadrágomat még rajtam hagyta, így az utolsó ruhadarabon keresztül markolt rá merevedő tagomra, amire egy hangosabb nyögés jött ki a torkomból. Persze megint csak kínozni kezdett, ezért ahelyett hogy levette volna rólam a ruhadarabot, inkább azon keresztül folytatta érzékeny bőröm csókolgatását. Nem csak hogy puha ajkait, hanem még a forró leheletét is éreztem férfiasságomon, aminek hatására nagyobb nyögések törtek fel belőlem. Egész hosszomon végig ment, és csak utána szedte le rólam az alsógatyámat, így teljes mértékben anyaszült meztelenül feküdtem alatta. Igen, egy kicsit zavarban voltam....De leginkább csak azért, mert még soha nem voltam így együtt senkivel sem. Szóval semmi tapasztalatom sincs, és kicsit félek is, hogy valamit elrontok.
Gondolataim közben visszatért nemességemhez, majd a tetejére adott még pár puszit, viszont utána a nyelvét is bevetette. Egyre hangosabban nyögdécseltem, a lepedőt pedig már teljesen szétgyűrtem magunk alatt. Nagyon jó érzés volt, egyszerűen leírhatatlan. A gyomromban apró pillangók repkedtek, a szívem pedig egyre gyorsabban vert. Nem sokkal később már konkrétan be is kapta férfiasságomat, aminek érzésére muszáj voltam egy kicsit megemelni a csípőm. Úristen, nem gondoltam volna hogy ez ennyire fantasztikus érzés! Na de vajon én is vissza tudom neki ezt adni? Bár tuti nem nehéz, csak....Neki is olyan jó érzés lesz majd mint nekem? Mindegy, meg tudom csinálni.
Mivel ismét elszárnyaltak a gondolataim, ezért már csak arra lettem figyelmes, hogy a feje és a keze egyre gyorsabban mozgott merev tagomon, aminek hatására a testem is egyre sűrűbben remegett meg. Mielőtt még vége lett volna az estének, felhúztam magamhoz egy csókra, közben pedig magam alá fordítottam. Ezután lemásztam a lábaihoz, és én is amilyen gyorsan csak tudtam, leszedtem róla mind a kettő felesleges ruhadarabot. A földre dobtam őket, utána pedig minden bátorságomat összeszedve, rámarkoltam hosszára, ami amúgy nagyobb volt mint az enyém. Kicsit mozgattam rajta a kezemet, amire ő is egyre hevesebben kapkodta a levegőt. Egy utolsó levegővétel után lehajoltam, és én is puszilgatni kezdtem a tetejét, majd a nyelvemmel is bejártam az egész utat. Azt hittem hogy sokkal rosszabb leszek, de párom hangjai nem ezt sugallták, aminek nagyon örültem, mert így az önbizalmam is nőtt, és sokkal bátrabban kaptam be teljesen a nemessége tetejét. Ahogyan ő is, úgy én is egyszerre próbáltam mozgatni a kezemet és a fejemet. Viszont Jimin se engedte hogy sokáig kényeztessem, így ismét én kerültem alulra.
-Ha nagyon fáj, harapj vagy szoríts! Én próbálom elterelni a figyelmed, de sajnos nehezen fog menni.... - Mondta aggódón nézve rám, azonban engem ezzel se tudott megijeszteni. Tisztában vagyok vele hogy a férfiaknál nem olyan egyszerű a szex mint a nőknél, de tudom hogy ő vigyázni fog rám.
Egy aprót bólintottam, így ő rögtön megfelelően be is nyálazta az ujjait, aminek látványára nyelnem kellett egyet. Jézusom, miért ilyen sexy a pasim?
Gondolataimból hamar kirángatott, ugyanis az első ujját már lassan, és minden tőle telhető óvatossággal fenekembe helyezte. Nagyon fura, és eléggé kellemetlen érzés volt, de abban bizakodtam, hogy később majd jobb lesz. Ahogyan az ujját ki és be mozgatta bennem, párszor felszisszentem, hiszen fájt. Viszont szerencsésnek éreztem magam, mert vannak sokkal durvább emberek is, akik még csak fel se készítettek volna, hanem rögtön belém hatoltak volna. Jimin pedig amennyire csak tud vigyáz rám, és ezt nagyon is értékelem benne.
Mire feleszméltem elmélkedésemből, az első ujja mellé már a másodikat is mozgatta bennem. Ennek érzésére már azért megszorítottam a mellettem támaszkodó kezét, ő pedig értve a célzást, egy szenvedélyes csókba hívott. Csókjával sikerült egy kicsit terelnie gondolataimat a lent munkálkodó ujjairól, de azért még így is éreztem a fájdalmat. Szerencsémre azonban nem siette el a dolgot, hanem szépen lassan csinálta, hogy megfelelően ellazuljak és kitáguljak. Na jó, ez így eléggé kínos és zavarbaejtő, dehát ez van....Biológia, egyszer mindenki túlesik az első alkalmon.
Jó pár perccel később végül elérkeztünk odáig, hogy a harmadik ujját is belém tudja helyezni. Ez már sokkal jobban fájt mint az előző kettő, és kellemetlenebb érzés is volt. Csókunk meg is szakadt, ugyanis muszáj voltam hangosan felszisszenni, miközben a kezét is szorítottam. -Semmi baj kicsim, mindjárt jobb lesz! - Suttogta ajkaimra szerelmem. Nem is haboztam, újra összetapasztottam puha párnáinkat, közben szabad kezemmel a hajába túrtam. Nagyon nehéz volt egyhelyben maradnom és tűrnöm, hogy a kellemetlen érzés kellemesbe térjen át. De a csók szerencsére egész hamar elfeledtetett velem mindent, így újabb kéjes nyögések törtek fel belőlem. Újabb jó pár perc után lassan kihúzta belőlem az ujjait, ám mielőtt még belém hatolt volna felültem, és bekaptam merev tagját. Amennyire csak tudtam benedvesítettem, mivel nem volt sikosítóm hogy azzal kenjem őt be....Ezek nélkül pedig valószínűleg még rosszabb lett volna az aktus.
Mikor már elégnek éreztem visszafeküdtem, Jimin pedig összekulcsolta az összes ujjunkat, miközben bejáratomhoz igazította magát. Lassan kezdett el belém hatolni, viszont nekem így is nagyon rossz érzés volt, ezért hangosan és fájdalmasan felnyögtem. -Mindjárt jobb lesz szerelmem. - Suttogta a fülembe párom, de nem tudtam rá koncentrálni. A fájdalom hatására egy-két könnycsepp is kibuggyant a szemeimből, majd végigfolytak az arcomon. Tényleg egész hamar bennem volt tövig, de írtóra feszített és fájt. Azonban nem akartam megállni, ezért bármennyire is fájt, megemeltem picit a csípőmet, ezzel jelezve neki hogy ne álljon meg, hanem mozogjon bennem. Meglepődve, és aggódón nézett rám, viszont én csak bólintottam hogy igen, biztos vagyok a dologban. Ezek után nem kérdezősködött, hanem nekiállt bennem mozogni. Élesen szívtam be a levegőt, miközben próbáltam megszokni a bennem lüktető férfiasságát. -Ohhh Taeh.... - Sóhajtozott Jimin, majd lehajolt hozzám egy csókért. Lökései eleinte lassúak voltak, később pedig egyre jobban gyorsított a tempón. Egy idő után már én is kezdtem megszokni, így a fájdalmas nyögések helyett, kéjes hangok törtek fel belőlem.
-Gyh....Gyorhsabbh....Banh! - Utasítottam sóhajtozva, közben hátravetettem a fejemet, kis ívbe feszítve a hátamat. Szerelmem teljesítette a kérésemet, és gyorsabban kezdett el mozogni, aminek hatására már nem kellemetlen, hanem egyre kellemesebb érzéseket éreztem. Nagyon nem bírtam már magammal, ezért szabad kezemet a férfiasságomra vezettem, azonban Jimin ezt hamar észrevette, és rögtön el is zavarta onnan a kezemet. Helyette ő fogott rá merev tagomra, majd elkezdte rajta mozgatni a kezét. Egyre hangosabban nyögtem alatta, szerintem már tőlem zengett az egész ház. Viszont ő se fogta vissza magát, velem együtt eresztette ki hangjait. A sok inger hatására a testem egyre többször remegett meg, és a levegőt is szaporábban vettem, míg a szívem majd' kiugrott a helyéről. Sejtettem, hogy mi fog következni, mivel már nagyon kínlódtam párom alatt. Ráadásul két helyen is kényeztetett, szóval dupla halálom volt, persze csak jó értelemben. Végül azonban nem bírtam tovább, a köd ellepte az agyamat, közben pedig egy kellemes bizsergető érzés futott végig az egész testemben. -J....Jimiiiiinnnn ahhh!!! - Nyögtem hosszan és hangosan a nevét a felettem támaszkodónak, miközben a hátam kisebb ívbe feszült, a fejemet hátracsaptam és lehunyt szemekkel élveztem el. Soha nem tapasztaltam még ezt az érzést, de meg kell mondjam, hogy eszméletlenül jó.
-Ahhh TaeTaeehh!! - Nyögött fel hangosan párom is, és éreztem rajta hogy ugyanúgy megfeszült és enyhén meg is remegett. Még egy párat lökött rajtam, utána óvatosan és lassan kihúzódott belőlem, majd mellém feküdt. Hangosan lihegve, ködös tekintettel néztünk egymás szemeibe, de nem szóltunk egymáshoz. Tudtuk mit érzünk, és mit gondolunk. Amint helyreállt a légzésünk, még váltottunk egy rövidebb csókot, aztán összebújtunk. El sem hiszem, hogy megtörtént, ráadásul egy olyan személlyel, akit a világon mindennél jobban szeretek. Hahh....Ez volt a legszebb napom, na meg a legemlékezetesebb is.
Mivel nagyon elfáradtunk, ezért eléggé hamar el is aludtunk. Nincs is annál jobb, mint a puha, izmos karjain szenderüljek mély álomba.Sziasztok! :)
Nos, megérkeztem egy jóóóó hosszú és eléggé kivesézett résszel, amivel bevallom őszintén, több hétig szenvedtem. 😅 Ezzel a résszel pedig elérkeztünk egy újabb fordulóponthoz a fiúk kapcsolatában, és innentől kezdve újabb izgalmak jönnek. Időugrások továbbra is lesznek, de természetesen nem hónapok meg évek, hanem csak napok. Erre is csak azért van szükség, hogy ne legyen unalmas a történet. 😉 Köszönöm szépen a sok kommentet és csillagot, nagyon sokat jelentenek nekem, mert folyton ötletelek, hogy milyen csavarokat tudnék még beletenni 😁🤔 Na de nem húzom tovább a szót, ennyit szerettem volna, szóval kellemes olvasást kívánok hozzá, és remélem hogy azért tetszeni fog! 💝💖💗
YOU ARE READING
A vérfarkas és a fiú(VMin)(BEFEJEZETT!)
FantasyAmikor egy vérfarkas fiú és egy átlagos fiú szerelmesek lesznek egymásba az érdekes nem igaz? De mi van akkor, ha a teljesen átlagos fiú sem olyan amilyennek gondolják? Ha kíváncsi vagy ennek a különös párosnak a történetére, akkor ne fogd vissza ma...