TaeHyung Pov.:
Jimin szövege egészen a szívemig hatolt, nagyon jól esett minden egyes szó, amiket kimondott. Könnyeim egymás után folytak végig az arcomon, amikor pedig letérdelt és elővette a gyűrűs kisdobozt, kezeimet a szám elé kaptam. Nem tudtam elhinni, hogy tényleg ennyire szeret engem, hogy egy ilyen komoly lépésre szánta el magát. Pár másodpercig meg se tudtam szólalni, viszont nem akartam ráijeszteni Jimin-re, ezért inkább kinyöszörögtem a válaszomat.
-I...Igen, ho...Hozzád megyek. - Mondtam szipogva, mégis mosolyogva. Párom nagy vigyorral az arcán felhúzta az ujjamra a gyűrűt, majd hirtelen felemelt és elkezdett velem pörögni. Felkacagtam miközben erősen fogtam a vállát, mikor pedig visszatett a földre, hosszan megcsókoltam. Annyira boldog voltam, sosem gondoltam volna hogy valaha is megkérik a kezemet, de Jimin mégis megtette. Azonban nem tudtuk sokáig falni egymást, ugyanis hirtelen fájdalmakat éreztem. -Ahh...Ouhhh! - Nyögtem fel sziszegve, kezeimmel a hasamra fogva.
-Drágám, mi a baj? - Kérdezte ijedten szerelmem, óvatosan a vállamra simítva.
-Semmi....Csak elkezdtek mozogni a babák. Valamelyik eléggé nagyot rúgott, talán még nagyobbat mint anno JiHyung. - Magyarázkodtam mosolyogva nézve a hasamra.
-Huhhh.... - Sóhajtott fel párom megkönnyebbülten, majd lehajolt a pocakomhoz. -Lányok, nem szabad így ráijeszteni sem apára, sem anyára! Nem kell félnetek, mi mindig mellettetek leszünk, és szeretni fogunk titeket a bátyáitokkal együtt. - Beszélt a bennem növekedő kicsikhez, aminek hallatán szintén sikerült egy kicsit elérzékenyülnöm. Hiába na, Jimin nagyon jó apuka, ez látszik is rajta. Hiszen a fiainkkal is tökéletesen bánik, ebből kifolyólag úgy gondolom, hogy a lányainkkal sem lesz másképp. A vérfarkasok amúgy is sokkal családcentrikusabbak, mint bármelyik normális ember.
-Apa menjünk vissza, mert kezdek egy kicsit fázni! - Néztem rá kérlelően, mire ő rögtön felegyenesedett.
-Akkor felmelegítelek. - Mosolyodott el perverzen, majd gyengéden megcsókolt. Mézédes ajkai pillanatok alatt elvették az eszemet, így az alsó felemben is hamar gondok akadtak.
Türelmetlenül trappoltunk vissza a szállodai szobánkba, és miután Jimin bezárta az ajtót, egészen az ágyig terelt engem. Alig hogy megakadtam az ágy szélében, szerelmem gondolkodás nélkül eldöntött rajta, persze csak óvatosan. Feljebb másztunk, közben szenvedélyesen csókolóztunk. Szabad kezeinkkel mindenhol simogattuk egymást ahol csak tudtuk, lassan pedig a ruháink is a földre kerültek. Bár én nem szerettem magamat terhesen látni, ő imádta a nagy kerek pocakomat. A legnagyobb gyengédségével simított végig a hasamat beborító érzékeny bőrömön, ami kifejezetten jól esett. Hangos sóhajaim töltötték be az egész szobát, mondjuk ezt Jimin nem is bánta. Nyakamat szintén ellepte apró, gyengéd puszikkal, amik méginkább az őrületbe kergettek. Nem bírtam tovább magammal, amilyen gyorsan csak tudtam, lerángattam róla a pólóját, és messzire hajítottam. -Ejjj, de türelmetlen vagy. - Kuncogott felettem ágaskodó párom.
-Igen, mert már nagyon kívánlak. - Karmoltam végig izmos felsőtestén és hasán rövid körmeimmel, amire nekem lökte csípőjét. Halkan felnyögtem, majd kezeimmel a nadrágjához vándoroltam. Kigomboltam rövid farmerját, utána a sliccét is lehúzva próbáltam teljesen meztelenné tenni őt. Ám mikor rajta már egy darab ruha sem volt, az én vetkőztetésem következett. Jimin minden egyes ruhadarabomat úgy vette le rólam, mintha egy ritka és törékeny porcelán lennék, ami a legóvatosabb mozdulattól is könnyen darabokra hullhat. Persze én nem bántam, hiszen élveztem a törődését, hogy ennyire odafigyelt rám. Mikor már én is meztelenné váltam, szerelmem egyből végigsimított már merev tagomon, amire egy hosszú sóhaj tört fel belőlem. Párom mosolyogva végignézett anyaszült meztelen testemen, amivel igencsak zavarba hozott engem. -N...Ne bámulj ennyire! - Szóltam rá teljesen vörös arccal, mégcsak ránézni se mertem.
-Miért ne? Hiszen gyönyörű vagy, mint mindig. Nekem csakis te vagy a legszebb, és az is maradsz örökké. - Mondta őszintén rám nézve, viszont mivel én még mindig nem voltam hajlandó a szemeibe nézni, ezért az államnál fogva maga felé fordította a fejemet, majd újra megcsókolt. Nem akartam ugyan hinni Jimin szavainak, de nem is tiltakoztam. Inkább viszonoztam újabb csókját, közben halkan nyögdécseltem, ahogyan egyre gyorsabban mozgatta kezét tagomon. Ezután lemászott férfiasságomhoz, hogy a nyelvével is tudja kényeztetni, amit már tényleg nem bírtam ki csöndben. A hajába túrva nyögdécseltem nevét, párszor lenyomva a fejét, így végül tövig elmerültem szájában. Igen, én is tudok ennyire perverz lenni, mivel férfiból vagyok, tehát engem is hajszolnak az élvezetek. Párom természetesen tűrte a dolgot, hiszen ő is szokta velem ezt csinálni. Ám mielőtt még túlságosan is a gyönyör kapujában lettem volna, Jimin kiengedte szájából a már kő kemény tagomat. Azonban nem hagytuk abba az estét, az ujjait gyorsan benyálazva belém helyezte az első ujját, aminek érzésére egy újabb hangos sóhaj szökött ki ajkaim közül. Nem sokkal később jött a következő is, ami ugyan fájt egy kicsit, de tűrhető volt. Szerelmem mint mindig, ezúttal is óvatosan bánt az alsó felemmel, aminek kifejezetten örültem. Észre sem vettem, de már a harmadik ujja is bennem volt, amire azért felszisszentem. Egyre jobban vártam, hogy inkább ő legyen bennem az ujjai helyett, még akkor is ha az sokkal jobban fáj és feszít. Jimin viszont nem volt annyira türelmetlen mint én, ezért úgy döntöttem, hogy majd lépek én helyette. Kiszedtem magamból vékony, hosszú ujjait, aztán magam mellé húzva őt, próbáltam a sarkaimra ülve közelebb kerülni az ő merev tagjához. Az sem érdekelt hogy meglepődött hirtelen tettemen, én csak viszonozni akartam neki a kényeztetését. Így hát lassan le is hajoltam férfiasságához, amit először lágy puszikkal leptem el, majd nyelvemmel is végigszántottam egész hosszán. -Hahh, TaeTaehh! - Sóhajtott fel hangosan, miközben a hajamba túrva megmarkolta tincseimet. Értve a célzását nem haboztam, egyből a torkomig engedtem merevedését. Hangosan felnyögve diktálta nekem az ütemet, amit én készségesen tűrtem is. Imádtam azokat a hangokat, amiket ilyenkor kieresztett, mert azokból is tudtam, hogy még mindig jól csinálom. Viszont nem akartam hogy a számban érje utol a gyönyör, így pár perccel később kiengedtem a számból. Ezután lovagló pózba helyezkedtem, és férfiasságát a fenekemhez igazítva lassan elfoglaltam a megérdemelt helyemet. Igaz hogy fájt, de tudtam hogy hamarosan jobb lesz. Jimin egyből a hátsómra is fogott, majd felülve hozzám a nyakamat kezdte csókolgatni. Lassan tövig elmerült bennem, ám én nem akartam megállni, mert úgy sokkal jobban fájt. Ezért páromat visszadöntve az ágyra, elkezdtem lovagolni rajta. Kéjesen nyögdécselve mozogtam egyre gyorsabban, miközben ő a fenekemet markolászta. Mikor kezdtem elfáradni, felhúzva térdeit folytatta helyettem a mozgást, csak sokkal gyorsabban mint én. Éppen ezért szaporodtak meg hangos sóhajaim, valamint egyre hangosabb nyögéseim is, amik néha már sikolyokká váltak. Percekkel később azonban pózt kellett váltanunk, mivel ülve már nem volt kényelmes. Lassan lemásztam Jimin-ről, majd az ágyra feküdve vártam hogy felém másszon. Amint ez megtörtént, újra belém hatolt miközben lábaimat a mellkasom felé nyomta, amennyire csak tudta. Egyre gyorsabban mozgott bennem, és a lökései is egyre erőteljesebbek lettek. Már a fájdalom is elmúlt, helyette eszméletlenül jó érzések kavarogtak bennem.
-Ahh, mé...Mégh! N....Neh hagyd abbahh! - Nyöszörögtem lökései ütemére, kezeimmel hol a lepedőt markolásztam, hol a mellkasát karmoltam végig.
-Nem ish akartam, ahh! - Mordult fel szerelmem is élvezkedve, majd egy eléggé erőteljeset lökött, amivel sikerült tökéletesen eltalálnia a gyenge pontomat. Az addigi leghangosabb sikolyommal jutalmaztam meg őt, így számára sem volt kérdés, hogy folytassa abba a szögbe az erős csípőmozdulatait. Egyre több inger ért, a szívem már majdhogynem kitört a helyéről, a testem minden porcikája bizsergett és remegett. Percekkel később pedig már nem is kellett több, párom nevét hangosan nyögve engedtem nedvemet nagy hasamra. Mivel az orgazmusom következtében összeszűkítettem alsó izmaimat, ezért Jimin se bírta tovább, a nevemet nyögve élvezett belém. Az elsöprő hullámaink után még lökött rajtam párat, majd lihegve feküdt mellém. -Ezh...Eszméletlen volth. - Szuszogott fáradtan mosolyogva rám, azonban én csak bólogatni tudtam. Lehet hogy hangosak voltunk, de az engem nem érdekelt, és szerintem őt sem. Boldogok voltunk, hiszen végre csak kettesben lehettünk, mindenféle gond nélkül.
Amint valamennyire rendeződött légzésünk, párom felé fordultam. Enyhén remegő kezemmel az arcára simítottam, közben mogyoró barna szemeibe néztem. Az a gyönyörűen csillogó szempár, egyenesen a lelkemig hatolt. Ki sem kellett mondania, én szavak nélkül is értettem, amit sugallani akart. Ez pedig csak mégjobban megdobogtatta a szívemet, mivel soha nem gondoltam volna, hogy bárki ennyire őszintén fog szeretni engem. De ő ezt mindenhogyan érezteti velem, ami nekem borzasztóan jól esik. Ám egy kérdés, így is motoszkált a fejemben, és mivel nem bírtam magammal, inkább rákérdeztem.
-Jimin.... - Törtem meg a hosszas csendet, kissé rekedtes hangon.
-Hm? - Húzta fel érdeklődve a szemöldökeit, közben ő is az arcomra simított, és hüvelykujjával cirógatni kezdett.
-Miért....Miért pont nekem kérted meg a kezemet? - Tettem fel kissé nehezen a kérdésemet, aminek hallatán meg is állt a keze.
-Mert szeretlek Tae. A bevésődés nálunk sokkal komolyabb szerelem, mint nálatok. Minket a külső sokkal kevésbé érdekel, mint a belső. - Magyarázkodott, amit én kíváncsiskodva hallgattam is. -Te egy nagyon jószívű, kedves, kitartó, szeretetteljes, erős és szorgalmas férfi vagy. Ha végtagok nélkül születtél volna, vagy valamilyen egyéb betegséggel, én akkor is szeretnélek. Mert nekem a belső sokkal többet ér, mint a külső. És te egy nagyon jó ember vagy. - Folytatta okfejtését, amire kicsit meg is hatódtam. -Az a szeretet, amit kimutatsz felém, többet ér bárminél. Hidd el, nem érdekel hány seb van rajtad, vagy mennyi szépséghibád van....Számomra mindig TE leszel a leggyönyörűbb. - Fejezte be mondandóját, kiemelve a legfontosabb szót. Ezek után tényleg nem bírtam tovább könnyek nélkül, halkan pityeregve bújtam nyakába. Minden tisztává és érthetővé vált számomra, nem volt több kérdésem. El kell most már fogadnom, hogy Jimin tényleg tiszta szívéből szeret, ahogyan én is őt. Pont ezért mondtam igent, illetve majd azon a bizonyos nagy napon is, a legboldogabb igent fogom neki mondani.Sziasztok! ❤
Nos mint kiderült, TaeHyung igent mondott Jimin-nek, viszont magával egyáltalán nincs megelégedve. Tudom hogy eléggé nyálas és érzelgős rész lett, de őszintén szólva ebbe belevittem egy kicsit a saját belső érzéseimet is. Nem fejtem ki hogy miért, mert ez most nem számít. 😉 Ezután elképzelhető hogy lesznek újabb időugrások, persze csak naposak ahogyan eddig is. Remélem azért tetszett nektek, és kellemes olvasást kívánok hozzá! 💗💖💝
STAI LEGGENDO
A vérfarkas és a fiú(VMin)(BEFEJEZETT!)
FantasyAmikor egy vérfarkas fiú és egy átlagos fiú szerelmesek lesznek egymásba az érdekes nem igaz? De mi van akkor, ha a teljesen átlagos fiú sem olyan amilyennek gondolják? Ha kíváncsi vagy ennek a különös párosnak a történetére, akkor ne fogd vissza ma...