Ενημερωση

796 28 5
                                    

Χελοου σε όλους και όλες .
Οπως θα καταλάβατε δεν έβαλα κεφάλαιο αυτή την εβδομάδα . Ο λόγος είναι ένας και απλός . Αυτή η ιστορία φτάνει σιγά σιγά στο τελος της . Και πραγματικά θέλω να έχω έτοιμα όλα τα τελευταία 6 κεφαλαία για να τα ανεβάσω μαζί λαι να μπορέσετε να τα απολαύσετε με την ησυχία σας . Δυσκολεύτηκα αρκετά στο τελος που θα έδινα στην ιστορία . Οι σκέψεις μου ήταν πολλές και η αλήθεια είναι πως αρκετές φοβερές άλλαξα γνώμη . Όμως έχω καταλήξει κάπου και νομίζω πως είναι η καλύτερη επιλογή για την συγκεκριμένη στιγμή . (Δεν θα αλλάξω μην ανησυχείτε 😂😂)
Οπως σας είπα λοιπόν δουλεύω πολύ σκληρά για να τελειώσω αυτά τα κεφαλαία . Μου είναι δύσκολο με το σχολείο και τις πανελλήνιες πάνω από το κεφάλι μου όμως θέλω να πιστεύω πως μέσα στην εβδομάδα θα έχω καταφέρει να τελειώσω τα μισά και να ανεβάσω τρία αυτή την εβδομάδα και τρία μέσα στις επόμενες δυο .
  Επίσης δουλεύω σε μια νέα ιστορία μου , η οποία θα ανεβεί αμέσως μετά το τελος αυτής . Είναι η πρώτη μου απόπειρα να γράψω τέτοιου είδους ιστορία όμως μου αρέσει αρκετά πως βγαίνουν τα κεφαλαία και έχω πολύ έμπνευση (έχω γράψει ήδη 10 😂)
Ξέρω πως όλοι όσοι διαβάζετε αυτή την ιστορία ανυπομονειτε για την συνέχεια θα ήθελα όμως να κάνετε λίγη υπομονή ☺️☺️💕
Τα λέμε σύντομα φιλάκια 😘

Συμβόλαιο θανάτου #TYS18Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ