65

724 28 0
                                    

J-hope

735 osób lubi toJ-hope Nie mogę uwierzyć, że te dzieciaki niedługo wyjeżdżają

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

735 osób lubi to
J-hope Nie mogę uwierzyć, że te dzieciaki niedługo wyjeżdżają... 😥

___
Suga westchnął cicho. Post Hobiego uświadomił mu jak niewiele czasu zostało mu z Tae. Nie wiedział czy wyznać mu swoje uczucia wprost czy zostawić to tak jest...z niedopowiedzeniami.
Nie przeżyłby chyba jednak gdyby żył w niepewności, a jego słoneczko było z dala od niego. Teraz, gdy miał Tae na wyciągnięcie ręki, gdy mógł w każdej chwili do niego zadzwonić nie martwiąc się o strefy czasowe, gdy mógł go widywać niemal codziennie, dawał radę. Nie musiał słyszeć, że Tae go kocha. Bo wystarczyło, że był i, że Yoongi jest osobą, z którą ten młody chłopak spotykał się najczęściej. Ale jeśli wyjedzie... Taehyung miał tam swoje życie, wielu znajomych, zajęcia. Zapewne wiele osób chciało się też z nim umówić. No bo nie oszukujmy się, potrafił skraść szybko serduszko. I to sprawiało, że chciał powiedzieć całemu światu, że ten słodziak jest jego.
Z drugiej jednak strony... Ta odległość go przerażała. Nie chciał ograniczać ambitnego chlopaka. Dlaczego to było takie trudne?

------
Przeżyłam zawał... Niechcący opublikowałam nie ten rozdział co trzeba (tak, mam zapas)...
Uff, że szybko się zorientowałam :p

Don't Lose My Trust [Taegi] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz