No to zaczynamy alternatywną wersję, tak?
Jest mi dziwnie do tego wracać, serio.. to moje kochane dzidzi, które dorosło, a ja wracam do początków... :p---------------------------------------------------
Yoongi skrzywił się obserwując Namjoona. Chłopak szykował się na imprezę do swojego chłopaka. Brata Jina wrócił na wakacje i wszyscy dziwnie się cieszyli. Yoongi też miał tam być, ale zamierzał pojawić się wieczorem, a Namjoon, nie wiadomo z jakiego powodu (ta, jasne) chciał być tam wcześniej.
- Nie krzyw się tak... Wiesz, że nie musisz przychodzić...
Mruknął Kim po raz kolejny zmieniając koszulkę. Musiał wyglądać idealnie.
- Tak, jasne. Potem ty i Hoseok będziecie z nimi siedzieć, a ja będę się nudzić... Lubię Jina, może tego jego dziwnego brata też polubię... Tylko żeby się do mnie nie dobierał.
Namjoon prychnął. Powiedział jakiś czas temu Yoongiemu o genie Taehyunga i wiedział, że Suga raczej nie jest zbyt pozytywnie do tego nastawiony. Zrozumiałby więc gdyby próbował unikać spotkań z nimi.
- Dlaczego uważasz, że mógłbyś się mu spodobać?
- Spójrz na mnie... To logiczne.
Yoongi nie rozumiał pytania. Jednak wolałby żeby brat Jina traktował go tylko jako znajomego, który pojawia się od czasu do czasu... zero zbliżeń.
- Mi się nie podobasz... On chyba też ma dobry gust.
Yoongi wywrócił oczami. Obaj wiedzieli, że żartowali. Yoongi nie uważał że jest aż tak przystojny. Poza tym obaj wiedzieli też, że Yoongi idzie tam tylko dla Nama. Suga nie chciał żeby Joon czuł się źle z tym, że spotyka się z kimś, kogo jego przyjaciel z piaskownicy raczej unika. Dlatego miał zamiar jakoś tolerować być może przyszłą rodzinę Namjoona.
- Dobra, dobra. Idź już, mam cię dość.
Joon zaśmiał się i jakimś cudem po chwili wyszedł z domu. A Yoongi westchnął widząc stos ubrań leżących na podłodze.
---------
Od razu mówię, że rozdziały nie będą pojawiać się codziennie. To dodatkowy projekt. Skupiam się obecnie bardziej na "Pomyłce" i "Oh, bae".
Czuję, że to zepsuję...
A może nie....
CZYTASZ
Don't Lose My Trust [Taegi]
FanfictionOn kocha Ciebie Ty kochasz Jego On się brzydzi Ty się boisz Zaufasz? ________ Jin i Tae to bracia Paring główny: TaeGi Paringi poboczne:) NamJin JiKook Tae x OC J-hope x OC