Taehyung siedział w salonie z Yoongim i oglądali zrobione przed chwilą zdjęcia. Aleks był w kuchni z Jinem i Joonem. Yoongi się cieszył, że ma chwilę sam na sam z Tae. Przez ten cały czas był z nimi Aleks. Dopiero teraz, gdy NamJiny wróciły, dał im chwilę spokoju.
- To zdjęcie jest ładne...
Mruknął, przybliżając się do Tae. Chciał być jak najbliżej. A miał pretekst.
- Zaraz wyślę Ci wszystkie. Wybierzecie sobie sami, ktore chcecie.
Uśmiechnął się lekko. Był w swoim żywiole. Zgrał je na laptopa i zaczął wszystko dokładnie sprawdzać i przerabiać jeśli coś było nie tak według niego. Robił to dość sprawnie i automatycznie. Widać było, że to lubi.Od:kim_taehyung_95@gmail.com
Do:minyoongisuga@gmail.com
Temat:zdjęciaWyślij
- Gotowe.
Uśmiech. Odłożył aparat i laptop. Przeciągnął się lekko.
- Tak w ogóle, do czego te zdjęcia?
Uniósł brew. Wcześniej zgodził się automatycznie, chciał pomoc. A teraz był ciekawy.
- Wytwórnia chce je wstawić na stronę, bo coraz bardziej jestem rozpoznawalny...
Westchnął. Cieszył się, że odnosił sukces, ale wywiady były męczące. Dobrze, że nie był idolem, a jedynie pracownikiem.
- Rozumiem... Trochę dziwne, że dali Ci aż taka swobode co do nich...
Zmarszczył brwi. Słowa Aleksa sprawiły, że zrobił się podejrzliwy.
- Jestem tylko postronnym pracownikiem. Większość fanów nie wie, że to ja piszę teksty, bo liczy się wykonanie. Ale mimo wszystko chcą mnie pokazać, a że nie musieli się do tego jakoś przygotowywać mocno to jest im na rękę. Wolą robić zdjęcia swoim gwiazdom.
Tae kiwnął głową, że rozumie. Rozmawiali jeszcze chwile o pracy Yoongiego, gdy drzwi do domu otworzyły się.
- Halo! Jesteśmy! Gdzie pokłony dla mistrzów?
Krzyknął Jimin od progu. Beomgyu zaśmiał się z wujka będąc na rękach u Jungkooka.
Aleks wyszedł na korytarz i ukłonił się teatralnie.
- Moi mili, cóż za zaszczyt gościć was w tych skromnych progach.
Tae chichotał zakrywajac sobie usta dłonią. Obserwował, jak Aleks bierze Gyu od Kooka i zaczyna go rozbierać. To zawsze go rozczulało. Aleks tak o nich dbał.
Yoongi zaś był smutny. Jego syn wolał Aleksa. I choć wiedział dlaczego tak jest i uważał, że może winić tylko siebie, nadal go to bolało.
- Daj buzi tacie, skarbie.
Mruknął Aleks, a Beomgyu dał mu buziaka w policzek śmiejąc się przy tym radośnie. A Yoongiemu na ten widok krwawiło serce. Ile by dał żeby być na miejscu Aleksa.
Niedługo potem musiał iść do pracy. I cieszył się z tego po raz pierwszy od przyjazdu Tae. Nie musiał oglądać pary i cierpieć._____
xxx-xxx-xxx
Kiedy będziesz?xxx-xxx-xxx
Daj sobie spokój. Dam Ci znać jak będę mieć chwilę---------
Kto jest bardziej zazdrosny? Aleks czy Yoongi?
CZYTASZ
Don't Lose My Trust [Taegi]
FanfictionOn kocha Ciebie Ty kochasz Jego On się brzydzi Ty się boisz Zaufasz? ________ Jin i Tae to bracia Paring główny: TaeGi Paringi poboczne:) NamJin JiKook Tae x OC J-hope x OC