148

550 20 3
                                    

- Przecież masz dowody! Czego więcej chcesz?!
- Nie mamy pewności, że to on!
- Przecież to oczywiste!

______
MinSuga:

1 754 osoby lubi toMinSuga Wy też uwielbiacie Hoseoka, tak jak ja? Najlepszy przyjaciel 👈💪

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1 754 osoby lubi to
MinSuga Wy też uwielbiacie Hoseoka, tak jak ja? Najlepszy przyjaciel 👈💪

Zobacz wszystkie komentarze: 643
Jiminie: Tak! Też was uwielbiam!
TaeTae: 😍😍
Jungmin: Nie znam ale cieszę się, że masz dobrego przyjaciela. Pozdrawiam
Johnkook: Super hyungowie 😍
KimSeokJin: Cieszę się, że was znam
KimNamJoon: Czuje się pominięty
Aleks_ander: 👌

____
- Spotkajmy się
- Bardzo chętnie
- Teraz
- A co z nim? Nie domyśli się?
- Nie, przyjedź
- Ten sam pokój?
- Tak

____
Tae pracował do późna w teatrze. Kochał to co robił. Uwielbiał być tak blisko sztuki. To była jego pasja. Od zawsze uciekał w nią uciekał gdy miał gorsze dni, był uzależniony od bodźców. Miał wrażenie, że tylko ona potrafi wyrazić wszystkie uczucia, nawet bez słów.

Nieznany:
Uwielbiam, gdy mnie dotyka
Nieznany:
A ty? Chcesz poczuć jego dłonie na sobie?
Nieznany:

Nieznany:Uwielbiam, gdy mnie dotykaNieznany:A ty? Chcesz poczuć jego dłonie na sobie?Nieznany:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Tae zacisnął pięści z bezsilności. Ostatnio dostawał mało uwagi od męża i trochę zazdościł osobie, która do niego wypisywała. Nie był już pewien czy to żart czy ktoś pomylił numery i chce komuś dokopać. Wiedział jednak, że Aleks ma bardzo odpowiedzialna pracę i rozumiał jego zmęczenie. Najważniejsze, że mógł na niego liczyć i być blisko. Ufał mężowi. Nie miał powodów żeby go o cokolwiek podejrzewać, w końcu w ich relacji nic się nie zmieniło... No może oprócz ilości czasu spędzanego razem, ale Aleks wszystko mu wyjaśnił. Jimin i Jungkook również nie wierzyli w to, że Aleks mógłby go zdradzać. Chociaż wydawali się nerwowi i niepewni gdy im o tym mówił... To jednak mogło wynikać z tego, że powiedział im dopiero po kilku dniach, a oni byli świadomi, że Yoongi wiedział o tym od samego początku... To mogło ich trochę rozstroić. W końcu temat Yoongiego nadal w jakiś sposób był trudny.

-----
4/8

Don't Lose My Trust [Taegi] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz