Johnkook
3 874 osoby lubi to
Johnkook: Kolejna rocznica znajomości z moimi klonami 😍 #family #brothers #bestfriends @.TaeTae, @.Jiminie, dziękuję, że jesteście 😍Zobacz wszystkie komentarze: 1 043
Katie: Czasem jestem zazdrosna, jesteście tak blisko 💪
Peterson: Cieszę się, że jesteś ie też moimi przyjaciółmi <3 mam dla was prezent, zajrzyjcie na bloga
KimSeokJin: Słodko 😍
KimSeokJin: A znajomości ze mną nie świętował😩____
Welovephotos
Koreańskie klony
Park Jimin, Jeon Jungkook & Kim Taehyung
TaekookminMoi drodzy szaleńcy zakochani w sztuce. Minęło trochę czasu od założenia tego bloga i cieszymy się, że nadal ludziom podobają się nasze zdjęcia. Nasza społeczność się rozrasta, tworzą się nowe znajomości i przyjaźnie. Ja sam poznałem naprawdę wiele niesamowitych i pozytywnych osób.
To wszystko nie wydarzyłoby się jednak gdybym nie poznał moich koreańskich przyjaciół. Tae Tae, Jiminie i Kookie są inspiracją dla mnie. Ich determinacja i pasja w dążeniu do celu pozwoliła mi uwierzyć, że moje zdjęcia mogą się komukolwiek podobać. Ze moja sztuka może dotrzeć do innych.
Dziś mija rocznica pierwszego spotkania się tych urwisów. Pamiętam ten dzień jakby był wczoraj. Poszedłem z Taesiem do studia tanecznego żeby odwiedzić Jimina i popatrzeć jak tańczy, gdy zaczepił nas chłopiec o króliczych, słodkich ząbkach. Pytał o drogę, mieszając przy tym języki angielski i koreański. Był wyraźnie zdenerwowany. W końcu był wśród studentów, a sam nadal chodził do liceum. Na sali Jimin wziął go pod swoje skrzydła, a dziś ich trójka jest nierozłączna.
Cieszę się, że ich mam. Że oni mają siebie. I że wiedzą, że my, ich przyjaciele, jesteśmy tutaj dla nich.
CZYTASZ
Don't Lose My Trust [Taegi]
FanfictionOn kocha Ciebie Ty kochasz Jego On się brzydzi Ty się boisz Zaufasz? ________ Jin i Tae to bracia Paring główny: TaeGi Paringi poboczne:) NamJin JiKook Tae x OC J-hope x OC