Suga, razem z Jinem, Namem i Hobim stali przed lotniskiem i rozglądali się dookoła. Jimin dał znać, że spóźnią się chwilę. Dlatego teraz czekali na nich na parkingu.
W koncu zobaczyli ich biegnących w ich kierunku. Tae skoczył w ramiona Jina, przez co Suga był zazdrosny, nawet jeśli Jin i Tae byli braćmi. Jimin i Kook oddychając ciężko przywitali się ze wszystkimi. Tae w końcu też to zrobił przytulajac każdego z osobna. Obaj, zarówno Tae i Yoongi, nie zdawali sobie sprawy z tego, że ich objęcie trwa dłużej. Wszyscy jednak byli zbyt podekscytowani i zmęczeni żeby zwrócić na to uwagę.
W koncu poszli na busa, który miał ich zawieźć w pobliże domu najmłodszych._____
Johnkook895 osób lubi to
Johnkook W końcu dotarli xD czas na święta 😍Zobacz wszystkie komentarze: 286
Katie: Nie przytyjcie za bardzo xD
Peterson: Jin będzie gotować?
TaeTae: 😍😍
Loveyoubae: Czemu mam wrażenie, że wydarzy się coś ciekawego?
Jiminie: Uwielbiam!!
KimSeokJin: Widzę, że tęskniliście 😍
Tommy: Wpadnę do was któregoś dnia! 😍
Aleks_ander: Chętnie ich poznam 👌 Wyglądają na super ekipę____
Wesoła gromadka siedziała przed tv w salonie mieszkania maknae line. Oglądali film bo nie mieli siły na nic więcej. Znaczy, starsi nie mieli siły. W końcu mieli za sobą długą drogę.
Suga zamiast na ekran patrzył na Tae, który cały czas z kimś pisał. Co prawda wiedział, że Tae tak potrafi, i że z nim pisał często niezależnie od pory. Ale on był teraz tutaj... I był zazdrosny. Cieszyło go jednak, że Tae cały czas opierał głowę o jego nogi. A Yoongi mógł bawić się jego miękkimi włosami, z czego chętnie korzystał.
- Dobra... Bo widzimy jak zasypiacie... Trzeba was rozmieścić po pokojach.
Wszyscy spojrzeli na Jimina, ktory przeciągnął się lekko. Jungkook oblizal na ten widok wargi, a Tae kopnął Kooka.
- Ślinisz się, ciasteczkowy potworze.
Prychnal Kosmita.
- Jest tak... Pokój Kooka służy nam za gościnny więc Jin i Nam go przejmą. Zostają nam więc Hoseok i Yoongi...
Tae nie zdążył dokończyć bo Jimin mu przerwał.
- Każdy pokój ma dodatkową kanapę, jest też salon. Pokój nasz i zareczonej parki odpada... Chcemy się móc migdalić. Wylosujecie więc, kto śpi u Tae, a kanapę ma wygodną, a kto w salonie... Tu kanapa się rozkłada... I w sumie też jest wygodna, ale w każdej chwili ktoś może wejść... Przykro nam
- Tak, tak... Salon nie jest przechodni więc i tak jest dobrze. Możemy zakryć wejście parawanem...
Dodał Kook i położył dwie karteczki na stół.
- No to... Losujcie...
Tae przygryzl wargę niepewnie. J-hope wziął jedna z kartek i westchnął zadowolony.
- Gdzie ten parawan?-----
5/5Taegi w jednym pokoju 👼😇
CZYTASZ
Don't Lose My Trust [Taegi]
FanfictionOn kocha Ciebie Ty kochasz Jego On się brzydzi Ty się boisz Zaufasz? ________ Jin i Tae to bracia Paring główny: TaeGi Paringi poboczne:) NamJin JiKook Tae x OC J-hope x OC