Dix

5.3K 504 173
                                    

Fáradtan estem haza, s lerúgtam magamról a cipőmet, majd a táskámat is ledobtam a földre, én pedig csak leültem a padlóra a tatyóm mellé. Hulla vagyok. Jöttem én már haza ilyen tájban, és akkor is általában azért, mert béreltem termet és táncoltam.

- Aigoo... Minden energiámnak oda. – döntöttem a fejem a falnak.

- Akkor szerezz legalább annyit, hogy le tudj fürödni, és a szobádig eljuss, mert az száz', hogy én nem fogok segíteni neked. – dőlt az ajtófélfának drágalátos testvérem.

- Hah... Akkor legalább a táskámat felvinnéd a szobámba. – néztem rá szenvedő tekintettel, hátha megsajnál.

- Hm... Van az a pénz... - masszírozta az állát.

Sóhajtottam egyet, mert tudtam, hogy mi fog következni. Megint azt akarja, rám erőlteti direkt, persze feleslegesen. Aztán pedig akármit mondok neki, úgyse fogja érdekelni, úgyis a saját feje után fog menni, mert egy idióta, és meg mert Jeon. Legalább is anyu szerint mindketten olyanok vagyunk, mint apu. Mindent leszarunk és megyünk a saját fejünk után. Mondjuk van benne igazság.

- Szedd össze és felmegyek a szobádba, miután lefürödtem. – forgattam a szemem.

- Kösziii, szuper vagy! – ölelt meg, s már szaladt is fel a szobájába. – Alig várom, hogy TaeTae is lássaaaa. – dalolászott.

Csak elmosolyodtam az aranyosságán, s megráztam a fejem. Szerelmes.

Magam mellé pillantottam, ahol még ott csücsült mellettem hűségesen a táskám. Ismét csak elmosolyodtam.

- Aigoo, szerelmes Soyeon... Elfelejtetted az alku rád eső részét teljesíteni... - néztem a lépcsőre.

Végül is falaz nekem, ennyit megtehetek érte.

Felálltam, felkaptam a cuccaim, majd a szobámba dobtam őket. A fürdőbe érve vetkőzni kezdtem, de a karom az annyira fájt, hogy alig bírtam levenni a felsőmet. Izomlázam van, elég szar. Majd megkérem Soyeont, hogy masszírozzon meg kicsit, ha a táskámat nem vitte be.

Sikeresen minden cuccomat levettem, a szennyestartóba tettem, és beálltam a zuhany alá. Elkezdtem magamra engedni a kellemes langyos vizet, miközben a hajamba túrtam néhányszor, hogy biztosan mindenhol vizes legyen, és alaposan át legyen mosva. Ezután elzártam a vizet, s már kentem is magamra a menta illatú tusfürdőmet. Alaposan bekentem magam mindenhol, és még a hajamat is megmostam. Újra folyatni kezdtem magamra a folyékony, átlátszó anyagot, mely a testemen úgy folydogált, akár a vízesés egy hely oldalán. Jól esett most ez, ugyanis eléggé fáradt voltam, és lehet bealudtam volna, miközben a tesóm mutogatja az outfiteket, amiket összeállított addig, amíg én nem voltam. Sőt, lehet már születése előtt ezzel foglalkozott, hogy utána engem tudjon vele basztatni. Mondjuk kiskorunk óta ezt csinálja, szóval hozzá vagyok szokva, de mostanság gyakrabban van ez a kis ,,összejövetel'', mivel nagyon be akar vágódni Taehyungnál. Ennél is jobban. Pedig ő is fülig belé van esve, ezt pedig titkon a pár szobával arrébb lévő idióta családtagom is tudja, csak nőből van.

Miután sikeresen lemostam magamról minden habot, kiszálltam, s a törölközőmet a derekam köré tekertem, majd hoztam külön egyet a hajamnak. Azt dörzsölgetve léptem be a szobámba, ahol lekezdtem törölközni, majd felvettem egy boxert, s egy melegítőalsót. Felülre ritkán veszek fel valamit, mert olyan meleg van a házban, hogy meg lehet sülni. Amikor átjön valaki és én félmeztelen vagyok, mert annyira melegem van, akkor anya mindig elsüti azt a poént, hogy sütit sütünk. Ez ilyen dupla poén, mert elsüti a sütisütős poént.

A hajamat törölgetve mentem a tesóm szobája felé, s kopogás nélkül nyitottam be hozzá.

- Csoda, azt hittem, hogy sosem végzel. – sóhajtott, és tette el a telefonját.

let's dance! | jikook حيث تعيش القصص. اكتشف الآن