- Megvan! – kiáltott fel Jimin boldogan, majd felvette a végre előkerült kontaktlencsét, és a kukához sétált vele, ahova bele is dobta. – Nagyon köszönöm a segítséget Jungkook! – fordult felém mosolyogva.
- Ugyan. – rántottam vállat, majd keltem fel a parkettáról, s poroltam le magam. – Ma ráérsz?
- Hm... - gondolkodott el, majd előkapta a telefonját a zsebéből, hogy megnézze, van-e mára programja. – Ma nem jó. – húzta el a száját. – Ma sajnos nekem van próbám. – mosolygott.
- Mi? Miért? – pislogtam nagyokat. – Fellépésed lesz?
- Bizony. – bólintott. – A gálán. Tudod, az iskolában. Tanárok és diákok is fellépnek. Tánctanárként kicsit ciki lenne kihagyni ezt a lehetőséget. – fonta keresztbe karjait mellkasa előtt, s nézett rám mosolyogva.
De... Nekem nagyobb szükségem van rád, mint neked erre a fellépésre! Nyerni akarok!
- És nem nézhetném meg ahogy táncolsz? És ha hamar végzel, akkor bevállalhatnál. – próbáltam rászedni.
- Tegyük holnapra, jó? Magamat ismerve elég későn fogok végezni, és nem akarlak az éjszaka közepén tanítani.
Miért? Mi a baj ezzel? Nekem megfelel!
Végül belementem, és megbeszéltük, hogy holnap két órát bérlünk, és orrba, szájba fog menni a gyakorlás. Jimin ezután elment, és pár percre rá pedig bejött a két fiú, Yoonho és Taehyung, illetve drágalátos ikertestvérem is, aki már a szemeivel faggatott, hogy mégis mit csinálok a tanárbácsival. Az ő szemszögükből ez elég érdekesen festhetett. Persze az enyémből is, de a cél elérése érdekében mindent meg kell tenni.
-Ez meg mégis mi volt, Jeon kibaszott....
- Soyeon? – vigyorogtam, mire a testvérem megcsapta a karomat idegesen.
- Jungkookot akartam mondani, te farok. – rázta a fejét. – Mit művelsz? Szerinted mi történik, hogyha ezt más látja meg, és nem mi, akik tudjuk, hogy csak bohóckodsz? Félreértik a félreérthető szituációt és akár mind a ketten repülhettek innen. Anya meg velem kiabálna, hogy miért nem állítottalak le, holott én vagyok a nő, és az érettebb is.
- Az igaz, hogy nő vagy. – bólintottam.
- Hallgass! Tae! – fordult felé, aki csak megszeppenve nézett rá. – Szólj rá, mert beverem a képét.
- Uh, ikerbunyó! – dörzsölte össze a tenyerét izgatottan Yoonho.
- Én ebből kimaradnék, ha lehet. – védte magát szegény fiú, aki az ikrem nyilvánosságra nem hozott barátja.
- Nem lesz itt semmilyen bunyó, mert csak ő üthet. – mondtam.
- Egyszer te is megütöttél! – mondta a tesóm.
- Az véletlen volt! – védtem magam.
- Véletlenül pofán basztál a homokozólapáttal. – forgatta a szemét.
- Hát geci mutatni akartam, hogy hol ássunk, de neked akkor kellett odajönnöd, én meg az arcodba nyomtam véletlenül, hogy ismerkedjetek. – húztam a szám.
Ekkor abbamaradt ez a minivita, ami mindennapos nálunk, mert csengettek, és Jimin is bejött. Meglepett az, hogy szemüvegben volt. Azonnal mosolyt csalt az arcomra, ugyanis nagyon aranyossá varázsolta őt az a hatalmas fekete keretes szemüveg. viszont elég sokszor kellett feltolnia az orrán, mert lecsúszott neki. Kíváncsi vagyok, hogy miért vette fel azt. Azt mondta, hogy nem szereti hordani, illetve, hogy van nála kontaktlencse. Mindenesetre igazán aranyos volt így. Már csak egy daddys choker kéne a nyakába, valamint egy rózsaszín nyalóka a szájába –persze a szájába mehetne más is-, pink szoknya és oversize pulcsi. Térdig érő fehér zokni, és valami lányos topánka. Kinézném belőle, hogy valami ilyesmivel szórakoztatná a kanját, ha lenne neki. Annyira csajos. Én nem mondom magamat melegnek, de erre még én is felizgulnék. Túl ártatlan lenne... Jézusom, hogy keveredtem egy szimpla szemüvegről ide?
- Nos mint mindannyian már tudjátok, az iskolának van jótékonysági gálája, ezt idén is megtartják, ezúttal a leukémiás gyerekeknek gyűjtünk pénzt. Lesz külön tanár és diák tánc is, de azt mondta az igazgató, hogy a tánctanárok próbáljanak meg tanár-diák táncot összehozni. Mivel nem akarom ezt erőltetni, így aki akar, az nyugodtan felkérhet táncolni, azzal értelemszerűen állítok össze egy koreográfiát. Nem szeretik, ha ezt versenynek hívják, éppen ezért is szóltak, hogy ne így közöljem veletek, de lesz első, második és harmadik hely is. Akik benne vannak a top 3-ba, azok érmet is kapnak. Nos lesz időtök gondolkodni. Ja! És aki egyénileg akar fellépni, annak saját koreográfia kell, de ha kérdés van, hozzám nyugodtan lehet jönni segítségért. – mosolygott. – Akkor... Van olyan, aki bármilyen kategóriában fellép? – nézett szét a csoporton.
- A tanár úr fellép? – kérdezte Tzuyu.
- Igen, fel. – mosolygott. – Egyénibe lépek fel, legalább is eddig úgy néz ki.
- Én fellépek. – mondta Taehyung. – Ahogy Soyeon is.
Hát persze... Ezek együtt lépnek fel, és tuti valamilyen romantikus szart adnak elő, amiből csöpög a nyál...
- Ha jól tudom Lisa is fellép... - gondolkodott Minseo. – Táncolni fog.
Majdnem az egész osztály fellép, már csak én maradtam ki. Jimin mosolyogva fordult felém.
- És te Jungkook? Fellépsz?
- Igen, fel. – bólintottam. – Méghozzá magával. – vigyorogtam, mire Jimin csak pislogni tudott.
- V...Velem? – mutatott magára.
- Igen, magával. Még nem kérte fel senki, szóval... Táncolna velem a jótékonysági gálán? – néztem rá mosolyogva, ő pedig szerintem azt se tudta hirtelen, hogy fiú, vagy lány. Bár megmondom őszintén, mikor háttal áll nekem, én sem tudom eldönteni. De néha még elölről sem.
- Öhm, o.. Oké. – egyezett bele. Ajkaim szélesebb mosolyra húzódtak.
Kezdődik, Jimin. Hamarosan újra lépni fogok téged hátrahagyva, s mire észbe kapsz, már a nyertesnek járó kupát fogom a kezemben tartani.
Hello Sütikék! Befutottam az új résszel, hát csoda😂 Sajnálom, nem igazán van időm írni az iskola mellett, és ez is egy... Hát egy rakás szar lett😭
Eltekintve az előbbiektől szeretném megköszönni az időközben összegyűlt 9k megtekintést!😊♥️♥️
Ha tetszett nyomj a csillagra, illetve kommentben írd meg a véleményed!^^xoxo: SanKook
YOU ARE READING
let's dance! | jikook
Fanfiction- M...Mégis mit művelsz? - nézett rám hitetlenkedve, mire elmosolyodtam. - Táncoljunk... - haraptam be alsó ajkam, miközben kacér pillantásokkal illettem őt. Megfelelni a tanárok elvárásainak nehéz, főleg egy művészeti iskolában végzősként, ahol vár...