Snídaně
▪️Bílý skyr
▪️Emco jahodové musli bezlepkovéSvačina
▪️Tastino mixet nuts tyčinka (60g)
▪️JablkoOběd
▪️Rýžové nudle
▪️Marinované tofu
▪️Zeleninové směs čínská
▪️ArašídySvačina
▪️Tvaroh (250g)
▪️Med
▪️Kakao
▪️Mražené lesní ovoceVečeře
▪️2 krajíce chleba
▪️Žervé (80g)
▪️Ledový salát
▪️Rajčata
▪️Cizrna
▪️Lahůdkové droždíDnes má splněný tuky, vlákninu ( možná až moc ale to je u mě klasika) a hlavně bílkoviny. Navíc jsem dnes odjevila poklad LAHŮDKOVÉ DROŽDÍ. Vždycky jsem o něm slyšela v různých receptech a u vegan blogerek který sleduju. Všichni všude říkali jakej je to zázrak a já s nima musím rozhodně souhlasit. Hodně jsem slyšela že to chutná trochu jako parmazán, tak jsem se rozhodla si to posypat dnes na večeři na salát a byla to láska na první ochutnání. Navíc to má na 100g asi 50g bílkovin no prostě zázrak. Jo a chápu jmenuje se to Lahůdkové droždí ale ne fakt to nemá s kynutým nic společnýho a ne to strašná dobrota. Tak běžte do nejbližší zdravý výživy a posypte si salát, těstoviny atd. A co vy znáte Lahůdkové droždí a máte ho rádi? Jo a navíc jsem splnila i pitný režim 👍.
Cvičení
▪️Jóga (30 min)
▪️3. den abs challenge
▪️Chůze (10420 kroků)
Jóga dneska byla super a co se challenge týče zatím ještě pohoda. Ale za co jsem na sebe dnes celkem pyšná je chůze. Tak doufám že i vy jste z dneškem spokojení a pokud ne tak si pamatuj že BOLEST KTEROU CÍŤÍŠ DNES, JE SÍLA KTEROU POCÍTÍŠ ZÍTRA.
💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪💪
ČTEŠ
MY FITNESS DIARY 2019
RandomMůj fitness deník . Doufám že vás tento deník motivuje alespoň tak jako mě jeho psaní. #STRONGGIRL #GIRLPOWER 💪💪💪💪💪💪💪💪