Konec FITNESS DIARY? Ne!

38 1 0
                                    

Dnešní kapitola je pouze informační ať víte jak to bude dál z mým FITNESS DIARY. Nebojte se s tůhle knihou určitě nekončí, jen teď v létě kapitoly nevycházely (a asi ještě chvíli vycházet nebudou) proto že jsem na to neměla čas . Jelikož jsem byla od 12.7. do 21.7. na dovolené, tak jsem neměla čas ani před ani po. Nejdřív jsem se na dovolenou chystala  a potom jak jsem se vrátila domů, tak jsme ještě jeli na chatu. Plus samozřejmě ještě musím pracovat na svém blogu, který teď taky moc nestíhám (ale určitě se na něj mrkněte, najdete tam články o jídle, focení, cestování, knihách atd. a spousta dalších bude vycházet) a taky máme instagramu. V létě jednoduše žiju tak nějak víc free, často chodím ven, do města atd. Navíc mě teď zase budou čekat nákupy do školy. Věnovat se teď chci blogu a instagramu, takže další kapitoly bodou vycházet asi až po prázdninách. Jedinou kapitolu kterou pro vás chci teď v létě napsat bude o tom jak jsem jedla na dovolené. Asi se to bude jmenovat FITNESS NA LETNÍ DOVOLENÉ. Krom této kapitoly se můžete těšit ale i na nové kapitoly v mých knihách FITNESS RECEPTY a FITNESS GIRL. Taky bodou nějaké nové příspěvky na mém instagramu @verca_kobzova_ i blogu https://veronikalifebloger.blogspot.com/?m=1. A krom knihy FITNESS RECEPTY budou nové recepty i na mém 2. instagramovém účtu @fitness_food_by_veronika. I na instastories přidávám různou inspiraci na jídlo i cvičení, takže mě tam určitě sledujte. Na nová kapitoly v této knížce, které budou vycházet každý den se můžete těšit už od začátku září.

MY FITNESS DIARY 2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat