Snídaně
Ovesná kaše :
▪️Ovesné vločky
▪️Voda
▪️Med
Tofu krém :
▪️Tofu
▪️Med
▪️Kakao
Ovoce :
▪️Pomeranč
▪️JablkoOběd
P
olévka : cizrnová
Hlavní chod :
▪️Hráškové pyré (hrášek, sůl, lahůdkové droždí)
▪️Grilované kuřecí maso
▪️Pečené brambory
▪️Lahůdkové droždíS
vačina
▪️Tiramisu zákusek
▪️Bílý skyr (140 g)
▪️JahodyV
ečeře
▪️4 kukuřičné chlebíčky
▪️Veggie nachos cheese (brambory, mrkev, lahůdkové droždí, sůl, citrónová štáva, sušený česnek)
▪️Ledový salát
▪️Červené fazole
▪️Lahůdkové droždíS dneškem jsem hlavně kvůli bílkovinám celkem spokojená. Hodně bílkovin mi přidal už tofu krém k snídani. Jak můžete vidět bez lahůdkového droždí už si nedokážu představit život narvala jsem ho jak do oběda tak do večeře. K večeři jsem si z něj dokonce udělala něco jako vegenský sýrový dip. Sice to nechutná úplně jako sýr ale je to moc dobrý určitě to zkuste. K svačině jsem měla bílý jogurt s jahodami který mi přidal hodně bílkovin k tomu jsem si dala tiramisu zákusek který není zrovna nejzdravější ale mě se osobně líbí a dost mi vyhovuje stravování 80/20 (80% zdravé jídlo 20% nezdravé). Ale o tom vám určitě někdy napíšu samostatnou kapitolu. Jinak doufám že vás recepty inspirovaly a nějaký vyzkoušíte.
Cvičení
▪
️Jóga (5 min)
▪️Chůze (10 835 kroků)
Jóga dneska byla hodně krátká a v 30 day abs challenge byl dnes rest day. Takže to dneska byla celkem pohoda. Ale alespoň za kroky si dneska můžu dát 👍.
ČTEŠ
MY FITNESS DIARY 2019
РазноеMůj fitness deník . Doufám že vás tento deník motivuje alespoň tak jako mě jeho psaní. #STRONGGIRL #GIRLPOWER 💪💪💪💪💪💪💪💪