Snídaně
▪️Alpro sója jogurt
▪️ArašídySvačina
▪️1 domácí energetická tyčinka (recept v mé wattpad knize FITNESS RECEPTY)
▪️JablkoOběd
▪️Pohanka
▪️Červená čočka
▪️Ledový salát
▪️Marinované tofu
▪️Arašídové máslo (arašídové máslo, voda, sojová omáčka)Svačina
▪️Tvaroh (250g)
▪️Ovesné vločky
▪️Med
▪️Arašídové máslo
▪️Jahody
▪️1 čtvereček čokoládyVečeře
▪️1 celozrnná bageta
▪️Hummus s bazalkou a rajčaty
▪️1/2 uzeného tofu
▪️Ledový salát
▪️Mrkev
▪️Červená čočkaVeganské produkty jako třeba tofu, rostliné jogurty a mléka nemusí jíst jen vegani. Veganská strava nejen že pomůže naší planetě. Jedná se i o velmi zdravou formu stravování. Jestli vám na naší planetě záleží nemusíte hned být vegenem, ale sem tam si nějaký veganský produkt nebo rovnou celé jídlo dát je někdy super. V mé knize FITNESS RECEPTY mám i nějaké veganské recepty tak se můžete inspirovat. Nemusíte být vegan ani vegetarián ale když jeden den v týdnu vyměníte maso za tofu nic se vám nestane a planeta vám za to bude vděčná.
Cvičení
▪️Jóga (20 min)
▪️Chůze (5210 kroků)
I když jsem to dneska nezvládla snažím se každý den chodit alespoň 10 tisíc kroků. Chůze je totiž úžasný pohyb který může dělat každý. Snažte se chodit pěšky kam to jde já mám třeba školu asi 5 minut od domu takže chodím pěšky. Ale pokud do školy jezdíte autobusem skuste někdy vystoupit o zastávku dřív. Pokud třeba jako já bydlíte v paneláku zapomeňte na výtah (výtah pro vás jednoduše přestal existovat). Dále můžete třeba chodit na procházky a nebo jako já (ale to je spíš takový typ pro šílence) si můžete nasadit sluchátka a jen tak chodit po bytě. Chůze je skvělá forma kardia tak do toho.
ČTEŠ
MY FITNESS DIARY 2019
AléatoireMůj fitness deník . Doufám že vás tento deník motivuje alespoň tak jako mě jeho psaní. #STRONGGIRL #GIRLPOWER 💪💪💪💪💪💪💪💪