2.9.2019

40 2 0
                                    

Snídaně

◾Bílý Skyr (140g)
◾Sušené Brusinky

Oběd

◾Rýže ◾Cizrna◾Kuřecí šunka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

◾Rýže
◾Cizrna
◾Kuřecí šunka

Svačina

◾Tvaroh (250g) ◾Ovesné vločky (25g) ◾Arašídové máslo◾Med◾Skořice ◾Sušené Brusinky ◾Hořká čokoláda

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

◾Tvaroh (250g)
◾Ovesné vločky (25g)
◾Arašídové máslo
◾Med
◾Skořice
◾Sušené Brusinky
◾Hořká čokoláda

Večeře

◾1 ovesná cottage bulka ◾1/2 balení uzené mozzarela třesničky◾Okurka ◾Rajčata

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

◾1 ovesná cottage bulka
◾1/2 balení uzené mozzarela třesničky
◾Okurka
◾Rajčata

Jak jsem vám slíbila, tak jsem po prázdninách zase zpátky. Dneska bych vám tady hlavně chtěla říct jak jsem to měla z jídlem a cvičením o prázdninách, v jaké jsem teď cvičící a jídelní fázi a co mě čeká v dalších týdnech a měsících. Co se jídla o prázdninách týče na začátku prázdnin jsem byla z Chorvatska. O jídle na dovolené jsem napsala samostatnou kapitolu jménem "Fitneska" na letní dovolené. Před dovolenou i po dovolené (+ještě asi 4 dny na chatě) jsem jedla normálně 1800 Kcal. Od 5. srpna jsem si ale na 2 měsíce rozhodla jít do rýsovačky. Rýsovačka spočívá jednoduše v tom že si snížíte kalorie ze sacharidů a tuků (bílkoviny zůstávají aby ochránil vaše svaly) a budete ztrácet tuk a jednoduše budete o něco víc vyrýsování. Samozřejmě nepočítám s tím že dosáhnou nějakých výsledků, ale samozřejmě zkusit jsem to chtěla. Rozhodla jsem se že bude mít moje "rýsovačka" 2 fáze. Od 5.srpna do 5.září budu jíst 1500 Kcal, 120g bílkovin, 35g tuků, 175g sacharidů. A druhý měsíc do 5.října 1300 kcal, 120g bílkovin, 30g tuků, 130g sacharidů. Samozřejmě že všechny hodnoty jsou pouze orientační. Teď jsem teda v 1.fázi. Je pravda že s těma kcal mě to celkem vychází, jen teda často je to třeba míň sacharidů, ale víc tuků a tak různě. Za pár dní mě Teda bude čekat 2. fáze, které se upřímně docela bojím a úplně nevím jestli dokážu svůj příjem snížit o dalších 200 Kcal. Ale samozřejmě budu všechno psát sem do FITNESS DIARY. Tak to by bylo asi tak všechno jen teda teď ve školním roce budu mít menší snídani a navíc dopolední svačinu. Mám ta tak kvůli tomu že ráno nemám čas na normální velkou snídani, tak si to vlastně rozdělím na 2 menší jídla. Dneska jsme měli ve škole jen jednu hodinu takže jsem dopolední svačinu neměla ale od zítřka by kromě víkendů mělo platit 5 jídel denně - snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře. Dnešní jídlo asi nemusím někam komentovat je to taková ta klasika, kterou už dobře znáte. Jinak se omlouvám že jsem se dneska tak rozepsala ale prostě jsem vám všechno říct. Tak jestli jste tuhle část o jídle (ano ještě tady budu psát o cvičení ale to snad nebude zas tak dlouhé) dočetli až sem napište do komentářů 🍫🍫🍫 ať vím že tady mám i nějaké potstivé čtenáře, co jsi přečetli i tuhle slohovku.

Cvičení

◾Chloe Ting Hourglass Chalenge (day 15)

◾Kruhový trénink (20:00 - 21:15)

◾Chůze (10394 kroků)

V létě jsem to ze cvičením měla tak různě

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

V létě jsem to ze cvičením měla tak různě. Na začátku prázdnin jsem chodila běhat, později jsem ale zkusila místo každé ráno cvičit podle tréninku, který jsem si sama sestavila ( tento trénink najdete v mé knize FITNESS GIRL). Od 12.9. do 21.9. jsem byla na dovolené a pak ještě necelý týden na chatě. Na dovolené ani na chatě jsem necvičila jen jsem hodně plavala a chodila. Potom jsem nějakou dobu cvičila tréninky podle cvičební ho plánu z časopisu Kondice. Každé ráno jsem taky cvičila 5 min jógu a 10 min nějaký krátký trénink (většinou břicho). Nakonec jsem se rozhodla že odpoledne budu místo třéninku z časopisu cvičit vždy nějaké tréninkové video z YouTube. Časem jsem si navíc naplánovala který den budu co cvičit (např. pondělí břicho, úterý zadek atd.) +1 den v týdnu jsem měla něco jako rest day, kdy jsem cvičila pouze ráno. Od 19. srpna jsem začala 26 day Hourglass Chalenge od Chloe Ting . Takže jsem až do konce prázdnin jsem záda cvičila ráno jógu + cca 10 minut většinou nějaké video od Pamela Rf a pak odpoledne trénink z tréninkového plánu od Chloe Ting. Teď mám v plánu tento program docvičit +k tomu ještě každé pondělí chodím na kruhový trénink. Až tahle 26 day chalenge skončí tak vám určitě dám vědět jaké jsou moje další plány. Opět se omlouvám za to že se dnes tak rozepusuju. Jestli jste tuhle část o cvičení dočetli celou tak napíšete do komentářě 💪. A samozřejmě jestli jste přečetli obě dvě části napište do komentáře obě emoji.

MY FITNESS DIARY 2019Kde žijí příběhy. Začni objevovat