Snídaně
▪️Bílý skyr
▪️BrusinkySvačina
▪️3 rýžové chlebíčky s jogurtovou polevou
▪️JablkoOběd
▪️Rýžové vločky
▪️Kuřecí šunka
▪️Cizrna
▪️Fazolky
▪️NivaSvačina
▪️Tvaroh (250g)
▪️Ovesné vločky
▪️Brusinky
▪️Med
▪️Arašídové máslo
▪️JablkoVečeře
▪️Celozrnná bulka
▪️Cottage
▪️Cizrna
▪️Paprika
▪️Okurka
▪️Rajčata
▪️Balkánský sýrRýžové vločky je jedna z dalších potravin do kterých jsem se zamilovala na první ochotnání. Stejně jsem to měla i s Lahůdkovým droždí. Na rýžový vločky jsem narazila ve videu od Anny Faltové.
A jelikož miluju rýží ale občas se mi nechce vařit protože to trvá dlouho, tak jsem věděla že tohle prostě musím mít. Upřímně mě totiž nebaví točit pořád dokola jen brambory, rýží a těstoviny. A tak jsem do svých příloh postupně přidala quinou, rýžové nudle, kuskus, pohanku, rýžový papír a teď nově právě i rýžové vločky. No jo prostě láska na první ochutnání.
Cvičení
▪️Jóga (18 min)
▪️Chůze (8377 kroků)
S tou chůzí mě je pořád docela líto. Protože jsem zase nedala těch 10 tisíc. V další dny se chci zase víc snažit asi to nebude tak hned ale chtěla bych deně dělat nejdřív 10 tisíc a pak se třeba dostat k nějakých 12 až 15 tisíc za den. No jo já vím že asi sním o blbostech. Ale mě prostě baví si nasadit sluchátka, pustit si hudbu a jít se projít nebo klidně jen tak chodit po bytě. A věřím že se tady najde alespoň jeden takový šílenec jako já (i když o tom silně pochybuji.) který taky miluju chůzi stejně jako já.
ČTEŠ
MY FITNESS DIARY 2019
RandomMůj fitness deník . Doufám že vás tento deník motivuje alespoň tak jako mě jeho psaní. #STRONGGIRL #GIRLPOWER 💪💪💪💪💪💪💪💪