Snídaně
▪️Bílý jogurt olma klasik
▪️BrusinkySvačina
▪️Cizrnové blondies
▪️JablkoOběd
Polévka : cizrnová
Hlavní chod :
▪️Quinoa
▪️Marinované tofu
▪️Fazolky
▪️Mrkev
▪️Arašídy
▪️Arašídová omáčka (arašídové máslo, voda, sojová omáčka)Svačina
▪️Tvaroh (250g)
▪️Jahody
▪️Kakao
▪️MedVečeře
▪️Bílý chléb
▪️Uzený sýr
▪️Ledový salát
▪️Červené fazole
▪️Lahůdkové droždíDneska jsem zase splnila bílkoviny za což jsem moc ráda. Co se zbytku týče tak jsem nesplnila ani tuky ani sacharidy a naopak vlákninu jsem jako obvykle dala na 200%. Co se týče receptů tak jsem vsadila na klasiku - k snídani bílý jogurt, k svačině blondies který zbylo od soboty, k obědu tofu s quinouo a zelenina, k svačině tvaroh a k večeři salát a tousty. Tak doufám že vás recepty inspirovaly.
Cvičení
▪️Jóga (20 min)
▪️6. Den abs challenge
▪️Chůze (3645 kroků)
Dneska je pondělí což znamená kruháč ten mi ale dneska odpadl. Jóga byla fajn a co se abs challenge týče zatím to ještě není tak moc náročné ale je pravda že už cítím jak mě bříško zabírá takže myslím že už to bude jen horší. Co se týče kroků je to dneska hodně špatný ale co už jednou to přežiju. Co se týče závěr většinou se vás snažím inspirovat ale dnes bych chtěla o něco poprosit já vás. Jelikož se snažím jíst hodně bílkovin chtěla bych nějak nacpat bílkoviny do dopolední svačiny (jelikož jí jím ve škole mělo by to být ideálně něco skladného a praktického, jo a taky by bylo super kdyby to bylo sladké). Jestli vás nějaký tip na přenosnou zdravou svačinu plnou bílkovin napadá napište mi. Moc mi to pomůže.
ČTEŠ
MY FITNESS DIARY 2019
SonstigesMůj fitness deník . Doufám že vás tento deník motivuje alespoň tak jako mě jeho psaní. #STRONGGIRL #GIRLPOWER 💪💪💪💪💪💪💪💪