Kai mano aukštakulniai vėl pajaučia akmenuotą kelią, liepiu jam sustoti. Visiškai praradau kvėpavimą. Jis bėga, kaip ištroškęs.
-Klausyk tu, - pirštu rodau į jį, nuleidus galvą
-Lukas,
-Gerai aš Lana. Malonu, noriu eiti su tavim, - pranešu jam ir jis nusijuokia.
-Gal juokauji? - paklausia
-Ne, aš rimtai. Ko tu juokiesi?!
-Varau į vakarėlį, o ne į puotą
-Aš galiu ją nusiimti
-Vaizdelis būtų kur kas geresnis,
-Pasvajok Lukai, ištvirkelis, - atsigręžiu atgal eiti, bet pajaučiu kažkieno ranką ant savajo riešo.
-Einam, - jis paliepia ir aš pradedu sekti paskui jį.-Ten yra vieno mano draugo vakarėlis. Na, žinai aš mėgėjas tokių vakarėlių, turiu omenyje, kad tokie kur žolė yra legali ir alkoholiniai gėrimai yra tau po ranka
-Galvoji, aš nebuvus vakarėlyje? - nusijuokiu
-Tik sakau,
-Žinoma, o gal turi žiebtuvėlį? - išsitraukti cigarečių pakelį prieš jo akis, nebuvo didžiausia klaida, manau tai kaip tik parodė, juk aš tokiose vakarėliuose mėgdavau lankytis, kol visiškai praradau kontrolę ir mano tėvai sužinojo.
Jis ištiesia tokį ir man paduoda. Užsidegu ir iškart išpūčiu dūmus.
-Tai kiek tau metų? - paklausiu jo, užplaukus tylai
-Manau esu vyresnis už tave,
Sulaikau kvapą.
-Man aštuoniolika, - jis sustoja, o aš einu toliau. Spėju, kad jam koks šešiolika.
-Tu atrodai kaip vaikas, - iškart pasijuokiu
-Man septyniolika, - jis tyliai pasako.Netrukus įsukam į jo draugo kiemo. Visi aišku, keistai sužiūrėjo į mane, bet aš toliau einu lyg didelė. Norėčiau dalį, tos suknelės nusiplėšti.
-Heyy, Lukai atsivedei princese? - nusijuokia jo juodaodis draugas. Jo veidas nusėtas visokiomis tatuiruotėmis
-Šiaip mano vardas Lana ir nesu aš jokia princesė, - nuleidžiu vieną akį ir pastoviu už save. Juk taip daryti reikia.
-Mes atėjom iš to susitikimo, o mergom ten taip įprasta renktis, - papasakoja Lukas
-Na, žinokit mano spinta tikrai nepuošia tokie drabužiai ar suknelės. Aš dievinu free styl'ą - jie nusijuokia, o aš iš paskos. Man patinka, tokie žmonės.
-Gerai, tu priimta. Manau Žanelė tau rastų kažką, - jis nusisuka ir pakviečia juodaodę su iškarpytą šukuosena ir tatuiruotėmis -Žanele, aprenk ją, kaip tikra dama.
-Madmuazelė, paskui mane - Aš pasižiūriu į Luką ir jis pasimėgaudamas nuseka mane akimis.Užlipu atsargiai, mediniais laiptais ir nuseku paskui Žanelę.
-Tikiuosi, kad Spenseris čia nemiegos, - taria ji tyliai, kai pabaladoja į duris. Netrukus jos būna atidarytos ir kažkoks Spenseris lekia pro duris. Žanelė kieta. Man ji patinka. - Tai vat, rinkis- atsirandu priešais milžinišką teritoriją su belekiek drabužių. Puolu į vidų ir pasikrapščius išsimu suplėšytą maikę ir "dviratininko" bridžus.
-Atrodai nuostabiai, - pakomplimentuoja Žanelė.
-Ačiū, - atsakau ir kartu išeinam iš kambario.Per muziką sunku susikalbėti, todėl tylėdama pradedu ieškoti Luko.
-Gal matet Luką? - paklausiu kažkurios merginos blondinės.
-Jis ten, - ji parodo už langų matomą baseiną. Padėkojus nueinu, pastūmiu į šoną ir Lukas mane pašaukia.
-Aš tavęs ieškojau, - pasakau jam
-Nori? - jis parodo suktinukę. Kažkodėl smalsumas ir noras, užėjo todėl paėmiau. Jis šypsojasi. Kol įtraukiu dūmus į save ir išpūčiu. Žinojau, kad man patiks.
-Tu labai graži, - taria jis. Pasižiūriu į jį. Raudonai, žalios akys. Marija, Magdalena man rodos apsvaigiau.
YOU ARE READING
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...