31

91 5 0
                                    

Lana Houston

Visą naktį negalėjau užmigti. Tai nėra mintys apie Luką. Tai mintys apie mane ir jį.
Aš praradau suknistą nekaltybę su juo. Tai padariau su juo. Jis galėjo manimi pasinaudoti, bet toliau vedasi valgyti kartu. Tikriausiai, naudosis kol košmaruose vaidensis mano kūnas priešais jį.
-Ahh, kokia Beprotė tu esi! - sušunka ant savęs ir pradedu trankyti sau į kaktą. - Žinoma, ėmiai ir įsimylėjai vaikiną, kuris ne... - sustoju, ne pabaigus minties. Aš pasakiau įsimylėjau. Aš po galais tai pasakiau. Staiga per visus namus, pradeda girdėtis keiksmažodžiai. Ir savęs keikimasis.
Esu durna mergiotė.

Pradeda skambėti mamos žviegiantis balsas. Žinoma, aš jau kurį laiką žadu pakeisti skambutį, bet kažkaip pamirštu. Išlipus iš lovos, vis dar būdama kiek apsisnuduriavus, užsidedu chalatą.
Pradedu leistis laiptais, tikėdamasi, juk tai Nicki arba Ricki. Kažkodėl visai norėčiau, jų vizito.

Pradarius duris išvystu nežmoniškai pasipuošusią Nicki. Iki kelių siekianti suknelė, balta su diržu per liemenį ir rankovės baigiasi ties pečiais. Jų net neuždengia. Raudoni, švelnūs aukštakulniai ir į kiek laisvesni kuoduką surišti plaukai. Raudonas lūpdažis ir baltą su raudonais deimantais, delninė.
-Vou! Atrodai pritrenkiančiai! - dar vis gaudydama kvapą, pakomplimentavau.
Nicki padėkoja ir lėtai apsisuka ratu.
-O tu ko nesiruoši? - paklausia ji ir aš kiek pasimetu. Nejaugi praleidau kažką svarbaus... - Tigi parduotuvės atidarymas! Brangutė, eik ruoštis nes šikančių traukinys nelaukia! - sušunka ji ir aš paimta išgąsčio, pradedu bėgti link kambario.
Prakeiktai užmiršau, apie viską.

Išsitraukiu smėlio spalvos paprasta palaidinę. Su šleikutėm ir primena pižamos medžiaga. Užsidedu plačias juodas kelnes ir taip pat juodus lakinius aukštakulnius. Savo plaukus sušukuoju į galą ir juos apipurškiu laku. Išsitraukiu delninę ir pasidažius, pradedam kartu eiti link išėjimo.
-Ar ten bus Lukas? - paklausia ji, kai įsėdam į jos vairuojamą džipą.
-Ne, jis nieko nežino, - atsakau, o tada prisimenu jo apsilankymą.

Išlipusios, sulaukiam apsaugos ir įvairių žurnalistų, klausiančių nesąmones ir reikalaujantis interviu ar įleidimo į atidarymą.
-Jie pametę galvas, - taria Nicki, kai sustojam viduje.
-Sutinku, - atsakau jai ir abidvi pradedam eiti link įėjimo. Daugybė nematytų veidų ir visiškai nereikalingi paparaciai. Įėjusi, padedu rankinę ir pradedu kalbą.

-Sveiki visi atvykę į "H&A" kosmetikos prekės pristatymą, šiame prekybos centre!! - Pradedu garsiai ploti. - Labai džiaugiuosi turėdama galimybę, prisidėti prie tėvų verslo. Man tai didžiulis pasiekimas. Labai ačiū, visiems! Ši kosmetikos prekė yra žinoma, kaip viena geriausiai atrodančių ir prisiderinančių prie veido pavidalo. Turite Aknę, jums puikiai uždengs visus randus, - Visi galvojo, kad toks dalykas neegzistuoja. Mano, kad Aknės nepaslėpsi. Bet net ir būdama paauglė, naudojau šią kosmetiką, kad paslėpti šiuos randus. Buvau bjaurusis ančiukas. - Yra įvairiausių įrodymų. Žinoma, ši kosmetikos prekė, turi savo vertę. Todėl, teks pakloti reikiamą sumą - pradedu juoktis. Juk ne paslaptis, kad vienas pudros puteliukas, kainuoja trisdešimt dolerių. Staiga Nicki, pradeda kalbėti apie interneto svetainę, kur taip pat galima įsigyti. O aš per tą laiką, maišau antakių dažus. Galvoje pradeda suktis įvairios mintys, ar tikrai viską gerai pasakiau. Juk būna, kai iš jaudulio prieš nemažą žmonių skaičių, pradedi šnekėti visokiausias nesąmones.
Staiga kol maišau, prie manęs prieina Nicki.
-Tavo kavalierius atėjo, - sušnabžda ji ir aš pakeliu akis, tiesiai pataikydama savo žvilgsnį į jį. Jis žiūri į mane lyg pirma karta matytų, nuostabią merginą. Ak, taip norėčiau būti jo...

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now