Nicki išėjo paimti maisto, o aš toliau krausčiau į spinteles, visas priemones. Čia taip gražu. Dar pasileidome dainų ir viena labai man patinka. Žinoma, gaila, kad Mac Miller mirė ir negaliu tuo patikėti. Jis buvo geras mano draugas.
Turiu laiko pabūti viena. Nors ir taip dažnai būnu, šioje vietoje šalia daug kitų parduotuvių, stengiuosi įžvelgti, kad esu viena. Mano mintys vis dėl to, dar nori prie manęs prisiglausti, o dar arčiau ir Lukas Mars. Kur beišgirstų jo pavardę, galvoju apie jį. Nors ir jo didelė giminė. Tiesiog dar vis tikiuosi, kad jis ne toks. Kad jis tikrai sugrįš, kad bus šalia manęs ir toliau galėsim linksmai ir nuobodžiai leisti dienas. Juk visi nuotykiai. Dar tik pradžia.
-E, Lana ar trugdau? - staiga išsigąstu kai už manęs išgirstu Luko balsą. Greitai atsisuku ir išsigandusi pažiūriu į jį. Iš rankų išslysta veido kaukės buteliukas - Nenorėjau, tavęs taip išgąsdinti, - užsiėmusi už širdies, nusijuokiu. Lėta reakcija, bet esu laiminga. Jis pasirodė.
-Ne, viskas gerai, - atsakau jam ir pakeliu ant žemės nukritusį buteliuką.
-Galvojau, gal norėtum rytoj važiuoti su manim į mano tėvų susitikimą, - paklausia jis ir aš jaučiu, kaip mano pilve pradeda šokti drugeliai.
-Am...spėju, kad tikrai norėčiau, - atsakau nesuvaldydama šypsenos. Jis plačiai nusišypso ir tada apžiūri visą vietovę.
-Ten susirinks ypač labai svarbūs žmonės, kaip Kylie Jenner ar Rihanna.- praneša jis.
-Mmm... Sakyčiau, turėčiau apsirengti prabgangiau, nei praeitą kartą, - atsakau susidarius nuomonę.
-Manau, tau reikėtų būti savimi, - jis pažiūri man į akis ir jaučiu kaip pasitikėjimas juo, didėja - O kaip manai, Kylie Jenner užpakalis tikras ar plastikinis? - po tylos paklausia jis, ir aš pradedu juoktis. Refleksiškai trenkiu nestipriai jam į petį ir toliau abudu juokiamės. Štai ką reiškia tikras džiaugsmas. Aš myliu tai. - Pasiilgau tavęs, - taria jis ir aš nuo nuleistų akių, pradedu žiūrėti į jį.Žmonės anksčiau man kartodavo, kad įsimylėti iš pirmo žvilgsnio neįmanoma, sako, kad Romeo ir Džuljetos legenda kartojasi. Net nepajaučiu kai mintyse pradedu įsivaizduoti tą balkoną ir mano sakytus meilės žodžius, žvaigždėm. Jis pasirodo ir prisipažįsta meilėje. Bet taip būna tik romanuose ar filmuose? Juk tai netiesa. Jie negali prisipažinti meilėje, pirmos dienos naktį ir susituokti kitą dieną. Juk tai durnizmas? Tiesa. Taip niekad nebus ir niekas to nejaus ką jautė Romeo ir Džuljeta. Niekas negali savęs vadinti Romeo ir Džuljeta. Niekas.
Per mano mintis, net nepajutau, kad Lukas sėdėjo ir kalbėjosi su Nicki. Ji taip nesmagiai jaučiasi, kad matau, juk tuoj sprogs iš pasibjaurėjimo.
-Lukai, mums reikia dar čia pabaigti. Susitiksim rytoj, - pasakau jam ir stipriai jį apsikabinu. Jis man pabučiuoja į žandą ir išeina pro baltas užuolaidas.
-Kažkodėl jis atrodo, tikrai labai keistai, - taria ji ir aš toliau žiūriu į baltas užuolaidas, galvodama, kad dabar galėčiau praleisti laiką su juo.
YOU ARE READING
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...