56

57 1 0
                                    

Lauke pasidaro tamsu. Muzika groja ir visi lyg šoka. Vandenyje ar ant plytelių, visi juda. Neįskaitau savęs, nes sėdžiu ir filmuoju aplinką bei veiksmą. Noriu pasilikti kažkiek medžiagos iš savo gyvenimo.
-Eik maudytis! - Surėkia Lukas man.
-Nenoriu, - Atsakau jam. Galiausiai išjungiu kamerą ir pradedu eiti link virtuvės. Pasiimu gėrimą ir pradedu naršyti telefone. Kažkodėl nemoku linksmintis tokiuose vakarėliuose. Tranki muzika, žolę rūkančios merginos ir prisigėręs vaikinai. Maniau, kad prie tokios kompanijos pritampu, bet stipriai klydau.

-Ar trugdau? - Paklausia atėjusi Adromeda. Jos veidas man sukelia rūgštis.
-Viskas gerai, - Gražiai atsakau.
-Tai tu su Luku kartu?
-Taip, - Atsakau tvirtai, kaip niekad ankščiau. Ji pradeda juoktis. Nesuprantu.
-Pameni, kai sakiau, kad jis bus mano, - Kiek arčiau priėjusi paklausia. Palinksiu galvą.
-Prisimenu,
-Gerai, nes aš savo pažadų laikausi, - Ji specialiai praeina užkliudama už mano peties. Lukas liks ištikimas, visiškai pasitikiu juo.
Nors nežinau ar tiksliai pasitikiu.

Galiausiai prie manęs prieina Adriana. Ji vienintelė atrodo blaiva arba neprisirūkius. Adriana atsisėda ant stalo į kurį esu atsirėmusi.
-Kaip sekasi? - Paklausia.
-Gerai, tau?
-Irgi, nesu mėgėja tokių pasisėdėjimų,
-Aš irgi,
-Tu su Luku... Kartu?
-Taip, - Atsakau, kiek susinervavusi. Žmonės tiek daug kartų to klausia, lyg tai būtų jų reikalas. Ji nueina, gal net nereikėjo to sakyti... Skamba, lyg ką tik ji pasinaudojo gauta nereikalinga informacija. Toliau geriu gėrimą. Išgeriu iki paskutinio lašo ir nueinu pas Luką. Jis sėdi šalia baseino su cigaretę burnoje. Atsisėdu prie jo.
-Tau čia patinka? - Paklausia jis, tačiau mintyse atsakau neigiamai. Man čia niekad nepatiko ir niekad nepatiks. Tie žmonės tokie netikri.
-Taip, viskas gerai, - Atsakau.
-Gal nori pašokti? - Nuskambėjęs klausimas, priverčia galvoti ar gerai išgirdau, tačiau kai jis atsistojo ir nusimetė rankšluostį nuo pečių, atsistojau iš paskos.

Pradedam kartu judėti pagal lotynišką ritmą. Judinam į šoną klubus ir vis kartodami salsa žingsnį. Jis prieina arčiau ir atsuka nugarą į save. Pradedu trintis, kol jis mane vėl apsuka ir liepia suktis. Kai grįžtu atgal stipriai į jo glėbį, priliečiu nosimi jo nosį, o tada jis pabučiuoja mano lūpas.

Galiausiai įšoka atgal į vandenį ir aš nueinu paskambinti Rickiui. Pradėjau galvoti, kad su Nicki būtų linksmiau.
Išeinu iš sodybos. Surandu per kontaktus ir paspaudžiu ant jo numerio.
-Klausau, - Atsiliepia.
-Labas Ricki, - Pasisveikinu.
-Jei ką Nicki, laikosi puikiai. Rytoj ją paleis, o vaikui irgi viskas gerai, - Laimingai nusišypsau ir padėkoju tylai dievui.
-Žinojau, kad viskas bus gerai,
-Taip, taip aš irgi, - Netrukus baigiam pokalbį ir aš nueinu atgal į vakarėlį.

Muzika lyg ir pagarsėja, tačiau visi tie patys žmonės, užėmė pozicijas šoka ar dar kitokią veiklą.

Labai retai kada kalbu, kad šie vakarėliai varo man depresija. Aš niekad į vakarėly neidavau be Nicki ar ar Ricki. Jie visad lyg papildydavo žmones, tam tikra energija. Jie tokie ypatingi.

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now