21

115 5 0
                                    

Lana Houston

Visi sėdim ant sofos.
-Važiuojam kažkur, - pasiūlo Nicki. Suprantu, jos norą kažkur važiuoti, bet nelauktas svečias pasirodė ir jis sukelia man didžiulį skausmą, pilvo apačioje.
-Nicki, jugi pati žinai, kad man labai skauda, - atsakau su ledais pilna burna, ji atsidūsta ir įlenda į telefoną. - Nicki, ką tu galvoji apie Luką? - paklausiu jos, užėjus arba geriau sakant, neišėjus mintims apie jį. Jos veidas kiek pakrypsta, žinau, kad jai jis nepatinka. Ji mano, kad širdžių daužytojas yra būtent jis.
-Aš manau, kad jis gėjus, - prakalba Rickis, ateidamas iš virtuvės su taurę šampano. Nicki pradeda juoktis, o aš pavartau akis.
-Tau visi gėjai, - atsakau - Turiu omenyje, ar jam aš patinku? - paklausiu, kiek dar spręsdama ar to klausti.
-Lana, - atsistojus, kiek atsisūdama kreipiasi į mane - Visų pirma, jis nakvojo pas tave, visų antra, jis vežėsi tave į savo biznį, visų trečią, jis tave bučiavo, visų ketvirtą, jis tave parvežė namo iš vakarėlio, visų penktą, jis tave pasikvietė į vakarėlį ir visų šeštą, ne. Aš manau, kad jis tik nori tavim pasinaudoti, - ji vis lenkė pirštus, sakydama visus buvusius įvykius su juo. Mano draugė nori mane apsaugoti, bet tiesa sakant, visiškai nesijaučiu gaudama pagalbos. Man tiesiog jos nereikia. Juk visi vaikinai, negali būti vienodi, jie vis vien būna skirtingi.
-Aš manau, kad tu per daug į tai įsitraukei, - taria Rickis. Jis į mane pažiūri reikšmingu veidu. - Mieloji, juk vaikinai tokie ir yra. Visi jie tokie, brangutė, - jis išgeria visą taurę vienu gurkšniu ir tada gauna skambutį iš Stellos. Jie varo į vakarėlį. Mielu noru, norėčiau atsipalaiduoti, ta visa rutina ar diena, mane nervuoja. O dar ypač kai jaučiu nežmoniškus skausmus pilvo apačioje. Kodėl moterys turi tiek daug iškęsti?
-Nenori, kažko? - paklausia Nicki, kai Rickis palieka mano namus.
-Ne, ačiū, kad paklausei, - atsakau, nurimusiu balsu. Tarp mūsų įsiterpia nejauki tyla. Staiga Nicki, prie manęs prisispaudžia ir kiek tyliau, nei rodomas filmas pasako.
-Aš tik noriu tave apsaugoti,

Lukas Mars

Balta jachta prikimšta pusnuogių merginų ir gaujos narių. Atvykus Fernandui, nusprendėme pašvęsti.
-Ponaitis Lukas, - mano akys pakyla nuo žemės į stovinčią Adromeda. Ji taip didžiuojasi savimi, kad yra šalia manęs.
-Adromeda, aš tikrai nenoriu su tavim dabar šnek...
-Šsss, - nutildo ji pridėjus pirštą prie mano lūpų. - Juk žinai, kad šiandien reikia atsipalaiduoti, - nusukus veidą į vandenį, su šnabžda man į ausį. Įdėmiai klausau, duodamos informacijos.
-Adromeda, aš dar negirtas, - atsakau jai, bandydamas patraukti ją nuo savęs. Jos geltonas maudomas, uždengia jos krūtinę ir nežinau ar užpakalį tikrai, bet kažkiek taip. Turiu omenyje, kad netyčia užgriebiau.
-Aš žinau, kad tu nori manęs, - įleidus savo nagus man į nugarą, atsisėda ant kelių. Prieš mano akis visas gražumas. Tačiau pakeliu akis, kad žiūrėčiau tik tiesiai į jos akis. Kuriam laikui, ji nustoja kalbėtis ir muistytis.
-Adromeda, tu apsvaigusi, - pamatau kaip jos nosies gremzlėse voliojasi Heroino milteliai. O tau tik šešiolika, ir taip susigadinai.

bitch you are pregnant
Adromeda yra asshole

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now