Stovėjau prie durų, kol Marena jas atidarė, mane įleido ir pasitraukė nuo kelio visa išsigandusi, nuo mano antplūdžio.
-Ar panelė visas gerai? - paklausia raudonplaukė.
-Taip, Marena viskas gerai, - atsakau kai įeinu į kambarį. Užsirakinu ir staigiai pajudu iki spintos. Ją pradarau ir bandau surasti kažką normalaus, savo spintoje. Čia visi drabužiai kone pirkti mamos, o aš nekenčiu jos mados. Pasenęs stilius. Tik mano ir dvynukų mamos sugeba taip rengtis.
Susiradus trumpą palaidinę, ją užsidedu.
Tada aptemptą, mėlyną sijoną, kuris blizga kaip reikalas. Matosi mano bambą ir anksčiau buvęs presas. Dabar tai tik tiesus pilvukas. Savo tamsius rudus plaukus, surišu į arklio uodegą, priekyje su laku, užpurškiu. Užsidedu tuos pačius 'Gucci' sportbačius. Pažiūriu pro veidrodį. Mano krūtinė rimtai tuoj iškris. Susitvarkius nesklandumus, pagaliau išeinu iš kambario ir Marena pasirodo prie durų valantį dulkes.
-Marena, pasakyk mamai, kad važiuoju pas Stella,
-Žinoma, - uždarinėju duris, dar pro tarpelį padėkojus, stipriai jas uždarau ir nubėgu prie vartų. Bandau jas kuo greičiau atidaryti, bet kažkas nutiko, kad jos nepasidaro. Palaukus kelias sekundes, padaužau. Staiga pradeda slinktis į šoną. Apėmusi džiaugsmo banga, neleidžia nusiraminti. Dar vis baimė, kad tėvai gali bet kada mane pamatyti, nenustoja manęs kankinusi. Kai vartai, atsidaro tiek, kad būtų saugu pradedu eiti, nuleidus galvą. Tačiau didelį širdies plakimą, pakeitė gylus kvėpavimas. Suskambėjęs automobilio garsas, pakeliu akis. 'Mercedes' stovi prieš mane. Ir piktas, bei surauktas mamos veidas. Pakliuvau. Pažiūrėjau į Luko automobilio stovėjimo vieta, bet jo ten nebuvo. Jis mane paliko. Aš pasitraukiu į šoną ir mano mama, atidarius veidrodį liepė, eiti namo. Galim vadinti, kad grįžau iš vakarėlio. Dar taip gražiai apsirengiau. Mama pastato automobilį, kitoje pusėje fontano, kuris yra viduryje.
-Lana, eik greičiau! - surėkia mama, o aš kažkiek labai mažai pagreitinu žingsnius. Ji nueina prie durų, o apėjus fontaną, prieinu tiesiai prie jos. - Mes turėsime labai rimtą pokalbį, - Ji pasibaladoja ir Marena atidaro, žiūri į mane kažkiek nustebusiu žvilgsniu. Parodau jai nuleidus nykštį į apačią, kol mama nežiūri į mane. Nueinu paskui ją, į modernią virtuvę. - Ar tu galėtum pas pasakyti, kas vyksta su tavim?! Kur tu eini, su kuo?! - toliau rėkia ant manęs, o aš išsitraukiu telefoną ir parodau ne pagarbą jai. Vis dėl to, neatsikratau minties, kad Lukas mane paliko.
-Mama, ar tu pamiršai, kad man aštuoniolika? - paklausiu jos - Amžinai man prikiši, kad kažkur einu, gal jūs veikti neturite ką?! Man rodos jums reikėjo antro vaiko, - pasitraukiu nuo stalo ir pradedu eiti link laiptų.
-Aš tavim tik rūpinuosi!
-Nuo šiol gali to nedaryti, ačiū!
-Jei nori, kad aš tavim nesirūpinčiau, tada prašau. Eik gyventi kitur! - surėkia ji. Kažkodėl užlipu ant antro laipto ir sustoju. Mane užpildo džiaugsmas. Staiga nušoku nuo laiptų ir pradedu šokinėti, keldama kojas dar aukščiau.
-Išsikraustau rytoj! - atsakau jai ir pagaliau dar vis džiaugsmingai, nueinu į savo kambarį.Aš gyvensiu viena, pagaliau viena. Nereikės klausytis tėvų moralų ir jų priekaištų, dėl mano netvarkos ar drausmės. Tėtis lygiai kaip mama, o aš mamos nemėgstu. Tiksliau mūsų mąstymas labai skiriasi. Visad nesutampa. Aš net pavydžiu dvynukams, nes jų mama, galvoja, kad gyvenime viską reikia išbandyti ir jie gali eiti kur nori, su kuo nori. Per telefoną susirandu Nicki numerį ir į pokalbį pridedu Ricki.
-Įdėmiai klausau, - atsiliepia Ricki
-Palaukiam Nicki, - pareiškiu jam, vis dar drebėdama
-Ji šalia manęs, atmesk jos skambutį, - pasako jis ir aš išmetu ją iš pokalbio - Spėju, kad kažkas gero nutiko, kad jau skambini, - taria Ricki
-Jūs nepatikėsit! Aš išsikraustau! - tyla. Po vienos, dvi. Jie abudu pradeda rėkti, tiesiai man į ausį, atitraukiu telefoną ir krentu į lovą.
-Mes esame žiauriai laimingi, - Taria Nicki.
-Rytoj ateisim, tau padėti!
-Spėju, rytoj galėsim nakvoti pas tave, - pasako Ricki
-Prašom, - atsakau ir netrukus pokalbiui pasibaigus, susivedu Luko numerį ir iš kart jam parašau.
Lana : pasielgei šūdinaiaš neturiu normalaus intikoooo
YOU ARE READING
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...