Pagal visus oro sąlygų spejimais, sako, kad lįs. Todėl nueinu į savo kambarį ir pasiimu iš balkono kelis daiktus, kurie sušlapę turėtų atsidurti šiukšliadėžėje. Susitvarkius, pagriebiu pižama ir nuėjus nusiprausiu.
Mano mama jau sakė, kad atrodau keistai, o ir pati nesuprantu, kas darosi. Baisiai sukasi galva, o ir galvoti apie Luką nesustojau. Esu mergina ir esu pasibaisėjus, kaip greitai mūsų jausmai reiškiasi ir kokios mes visos jausmingos esame.Pasileidžiu kiek vėsesnį vandenį ir netrukus šokinėju ant plitelių, kol atsuku rodyklę į šiltesnį vandenį. Kažkodėl šis vandens kritimas ant žemės ar plytelių, sukelia man tam tikrą malonumo jausmą. Aš labai gerai moku atsipalaiduoti, o ypač po egzaminų, man buvo taip gera, kol visi dar stovėjo rodydami kaip jų rankos dreba. Galiausiai pagalvojus apie kainavimą, išjungiu vandenį ir išeinu iš dušo. Iš po kedės išsitraukiu paprasta laisvą, languotą kiek didesnę bliuska ir trumpus, patogius šortukus. Surišu rudus plaukus į suveltą kuodą ir nuvaliusi veidą su veido prausikliais, išeinu iš vonios kambario.
Atsigulu ant lovos ir pažiūriu į telefoną. Du nepažįstami. Mintys apie Luką, pasipila akimirksniui. Todėl nulipu nuo lovos.
-Gera, Lana kalbėk ramiai, - pradedu kalbėtis su savimi - Labas Lukai, - pasakau paprastai, - Ne, reikia parodyti susidomėjimą, - pati sau paprieštarauju, - Bus kaip bus, - pati supratus, paskambinu numeriui. Įjungiu garsiakalbį ir vis vaikštau pirmyn atgal kartodamą tą patį atstumą.
-Klausau, - atsiliepia moteriškas balsas. Nejaugi, čia ne Lukas? Pati nusivyliu. - Klausau? - Aš gal tiesiog padėsiu ragelį, - Ei, mama sakiau nekelti ragelio mano telefone. Tu gąsdini draugus, - girdžiu Luko balsą. Aš rimtai girdžiu jo balsą. Aš pragariškai girdžiu jo balsą. Pradedu tyliai šokinėti iš džiaugsmo - Klausau? Alio? Lana čia tu? - nusiraminu
-Taip, am... Lukai?! - vaidinu nustebusią.
-Labas, atsiprašau, mano mama labai mėgsta atsiliepti į skambučius,
-Viskas gerai, tik išsigandau, - nusijuokiu
-Norėjau tiesiog turėti tavo kontaktą. Ar norėtum rytoj dieną eiti su manim?
-Kur?
-Negaliu sakyti,
-Ach, gerai,Padėjus ragelį, krentu į lovą ir pasiėmusi pagalvę, pradedu į ją rėkti. Nejaugi, jis manimi rūpinasi.
°°°
Nemiegojau beveik taip visą naktį. Va todėl, kad mes baisiai jausmingos negalime normaliai miegoti ir vykdyti savo miego režimą. Atsikėlusi galutinai septintą valandą, buvau prie telefono. Kol man pradėjo rašyti kažkokia durna mergina. Jos vardas Adromeda. Kas duotų tokį vardą savo dukrai? Netrukus iš neturėjimo, ką veikti sugalvoju paskambinti Nicki. Man kyla pavydo banga, kad ji gali ilgiau miega negu aš.
-Eikt miegot, Lana - atsiliepusi taria ji
-Hehe, man tikrai knieti paklausti ką veiki?
-Lana, aš tave nužudysiu, tikrai ne skambinu draugem ir neklausiu ką veikia, kai yra dar tik septynios. Gal tu veikt neturi ką?!
-Klausyk, šiandien kažkur ,
-Palauk ką?
-Važiuoju kažkur šiandien su juo, kokio žodžio nesupratai?
-Aš pas tave būsiu už trisdešimties minučių,Įdomu, ką aš jai dar naujesnio pasakysiu
VOCÊ ESTÁ LENDO
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...