24

113 4 0
                                    

Lana Houston

Jau penkias minutes vartausi didžiausią plotą užimančioje lovoje. Balta paklodė, visa apsivyniojus aplink mano kūną. Tai taip gera. Pabusti saulės spindulių centre. Sakyčiau, kad toks rytas man patinka labiausiai. Šiandien esu susidėliojus tam tikrų svarbių reikalų. Pasikviečiau Rickį, bet jis su Stella turi reikalų irgi. Pasirodo Stella eina į pasimatymą, o Rickis jai viską sakys į ausį. Todėl vietoj jų, pasikviečiau Nicki. Keista, kad dabar labiau bendrauju su ją, negu su abejais dvynukais. Nors suprantu, kad Rickiui tikrai patinka Stella, kaip draugė.

Paėmus telefoną į rankas, pasižiūriu visas paliktas žinutes. Tikėjausi pamatyti bent vieną nuo jo, bet visos buvo nuo mamos ir tetos. Jos vėl tikriausiai prisigėrė. Pakilusi iš lovos, nueinu į visiškai šalia esančią vonios kambarį. Pasižiūriu į veidrodį ir sėkmingai sužvėgiu.
-O dieve mano, mano blakstienos! - Mano vieną akį dengia tik pusę priklijuojamų blakstienų, reiškias dar kitą pusę per miegus nuėmiau pati arba netyčia. Nicki sakė, kad aš mėgstu krėsti nesąmones per miegus. Paėmus pincetą, pradedu jas visas nuįminėti. Jaučiuosi tokia nuoga. - Aish, kodėl man taip nesiseka?! Jeigu visa diena bus tokia, tai gal verčiau, toliau žiūrėsiu "Titaniką", - aš jo nebaigiau.

Savo rudus plaukus palieku tiesius ir dar perbraukiu su plaukų lygintuvų. Tada pradedu dažyti veidą pasileidus dainų.
Smailios akys ir smailesni šešėliai, bei eye liner'iai. Džiaugiuosi, kad mano mama nėra visiška azijietė. Nes žinau, kad atrodyčiau šiek tiek kitaip. Mano tėtis kanadietis, o mama pusiau Korijietė pusiau Australė.

Ant lūpų užtepu rudą matinį lūpdažį ir netrukus pamatau, kad mano veidas ir makiažas visiškai baigtas. Grįžus atgal į kambarį, nuniuodama susirandu ką nors apsirengti, o tada suprantu....
-Yeeee! Taip, mes varom! - surėkiu dar bešokinėdama - Matai perijode, tu manęs nepasii-iimsi!! - surėkiu iš laimės.

°°°

Reikia elgtis civilizuotai. Laukiu Nicki, vidury prekybos centre ir aš neįsivaizduoju, kodėl ji man nekelia ragelio. Tai nėra geras ženklas, nes Nicki bijo musulmonų ir kažkiek juodaodžių. Jai jie atrodo pavojingi. Vis dėl to, jos patėvis juodaodis, todėl ji labai bijo jo. Nors man asmeniškai, jis labai doras ir tikrai geras žmogus.
-Dieve mano, maniau, kad rimtai prisišiksiu! - sušaukia ant visos parduotuvės ji, o aš tik nusijuokia ją betildydama.
-Kas buvo?
-Du juodaodžiai mane sekė, spėjau į sportbatį įsidėti telefoną. Jaučiau, kad vibravo, bet negalėjau atsiliepti, - Pasileidžiu pasijuokdama.

Įsikabinus jai į parankę, pradėjau eiti link kito galo. Vis dėl to, dirbsiu savo tėvų kosmetikos parduotuvėje. Kartu su manim dirbs Nicki. Jaučiuosi tikrai labai laiminga, būdama jų prekybos ženklo atstovė. Man tikrai tai garbinga.
-Sveiki, aš esu iš Houston šeimos. Dirbsiu čia, - pasakau įėjus pro užuolaidas prekybos centro direktorei.
-Žinoma, laba diena, - surišti geltoni plaukai, žalios akys ir raudonas lūpdažis. Mėlyna uniforma ir visad tokia pati - Labai džiaugiamės, žinodami, kad toks kosmetikos ženklas atsidarys būtent čia, - pasako ji.
-Aš irgi jaučiuosi labai laiminga, - atsakau.

-Baltas grindis jau įdėjo, baltos sienos su kosmetikiniu ženklų tapetais, taip pat padaryta. Spintelės jau yra ir visas prekystalis, taip pat yra. Manau, kad baigta.  Tik reikia prekių, - nusišypsojo baltiais dantimis.
-Jau šiandien atveš prekes, manau, kad netrukus galėsim skelbti atidarymą, - pranešu.
-Tikiu, kad žmonėms tai labai patiks, - ji praneša ir netrukus jos darbinis telefonas suskamba. - Atsiprašysiu, - ji nueina, o aš lieku su Nicki vienos darbovietei. Apžiūrinėju viską savo akimis. Tai taip prabangu. Jau žinau, kad tikrai sutiksiu žmonių besiplaukiančių piniguose.
-Man čia labai gražu, - taria ji atsisukus į mane.
-Pritariu, - atsakau jai ir mes abidvi apsikabinam.
-Čia bus taip linksma, - taria ji, kai ant jos peties padedu galvą. Mano mintys pradeda suktis aplink Luką Mars. Stengiuosi per daug į jį nelįsti, bet mintis, kad jo pasiilgau. Irgi nepaleidžia.

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now