33

78 4 0
                                    

Valentina paima padėklą, su dvejais puodeliais kavos.
-Štai imk, - taria ji ir padeda vieną puodelį, man priešais veidą.
-Ačiū, - padėkoju ir netrukus ji atsisėda šalia. - Tai kiek laiko su Fernandu pažįstate vienas kitą? - paklausiu užėjus mintims apie juos.
-Tiesa sakant, aš jį pažįstu gal tris mėnesius, bet jis mane sekė socialiniuose tinkluose, dar žymiai ankščiau. Tikriausiai žino mane apie du metus - Jos veide pasimato šypsena. Ji tokia graži.
-Tu jį pažįsti tik tris mėnesius?! - paklausiu nustebusi, o ji atsigėrus gurkšnį, ramiai nusijuokia.
-Na taip, bet tikrai nesigailiu būdama jo sužadėtinė, - tada pradedu galvoti, ar ji meluoja. - Žinoma būna visko. Dienų, kai galvoju, kad verčiau reiktų išsiskirti ar likti tik amigos, bet kažkaip negaliu įsivaizduoti savo gyvenimo be jo. Jis atvėrė nuostabų laiką, manyje. - pradeda pasakoti ji - Fernando visad gyveno čia, todėl galima sakyti, tai dar viena priežastis, kodėl esame čia. Jo draugai, ir šiaip pusę giminės yra čia,
-Turėtų būti linksma gyventi su draugais, kurių per daug nepažįsti, - pradedu šmaikščiai juoktis ir ji vėl ramiai nusijuokia.
-Ne, pažįstu kelis. Jo draugai yra įvairūs. Nenoriu skleisti jų vardų, Fernando sakė, kad geriau nereikia, - tada nusivyliu, kad manimi nepasitiki.

Tiesa sakant kone visą likusį laiką, tylejome. Buvo taip nejauku ir dabar dar yra.
-O tu? Vieniša ar turi vienintelį? - mintys apipuola aplink Luką. Žinau, kad jaučiu jam kažką. Kiekviena mergina kažką vos jaučia, kai pabendrauja su vaikinu. Tame ir esmė, juk tu nežinai ar tai meilė ar tik susižavėjimas.
-Vieniša, - atsakau su nusivylimu.
-Tikrai maniau, kad esi užimta, - nusijuokia ji ir aš taip pat.
-Man atrodo, kad galėčiau tave supažindinti su vienu tokiu vaikinu, - ji kažkiek prisimerkia ir man pasidaro nejauku. - Jo vardas Lukas. Lukas Mars,

°°°

-Ir ji sako, jo vardas Lukas Mars, aš vos neprišikau į kelnes, - Nicki juokiasi su ašaromis akyse, o aš laikydama šampano taurę, bandau bepasakojant neišpilti.
-O dieve ir ji rimtai davė, jo kontaktus?! - paklausia ji
-Žinoma, kaip gi kitaip, - atsakau ir įsipilu dar. Nicki nusiramina ir tada ištuština iki dugno.
-Žinai, man atrodo, kad kažkas ne taip su juo... - staiga taria Nicki ir durų skambutis suskamba. Nors neaišku, ar tai galima pavadinti duru skambučiu. Padėjus taurę, nueinu prie durų ir netrukus išsigąstu.
-Labas, - pasisveikina Lukas.
-Am... Labas,
-Gal nori su manim pašaudyti? - paklausia jis, tačiau pasirodžiusi Nicki, nublaško mano mintis.
-Nežinau ar tai labai gera mintis, pas mane Nicki, pastaruoju metu, neturiu laiko su ją pabūti, - paaiškinu.
-Tada galiu jus nuvežti į kokį nors klubą, žinau vieną gerą, - jis pasiūlo ir Nicki iškart parodo savo snukį ir pradeda eiti link jo Lamborghini, kodėl man atrodo, kad viskas netikra ir suvaidinta?...

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now