Praeina geros trys dienos. Bandau atsistatyti į normalią poziciją. Kiekvieną dieną atsikėlusi, atlieku kelis meditacijos žingsnius. Man tai labai pradeda padėti. Lukas kol kas gyvena pas mane. Tarp mūsų viskas gerai, bent jau taip manau aš. Kai esame dviese, jis lyg kitoks ir mane supranta. Žiūrim 'Titaniką' apsikabinę ir valgydami popkornus. Kai reikia jis toks ramus, toks koks būtent man patinka. Šiandien išvyko į grupuotės namus. Girdėjau, kad kažkokia šventė nusimato. Gali būti, kad šiandien ten važiuosiu. Nors ir nelabai įdomu, bandau priprasti prie merginos vardo.
Kol sėdžiu ant jogos raudono kilimėlio, kažkas įeina į namus. Numeta raktus ir pagamina ant pakabos striukę. Pastaruoju metu rytai labai šalti.
-Mieloji, nori bandelės? - Tyliai bei švelniu balsu paklausia Lukas. Užsimerkusi nusišypsau, o tada atsistoju ir pažiūriu į jį. Apsikabinu, apsiviniodama rankas aplink kaklą - Šūdas, aš vėl noriu pabučiuoti tave, - Nusijuokusi, pajaučiu jo lūpas ant savųjų, o tada atsitraukus paimu bandelę. Atsikandu ir atsisėdusi virtuvėje, klausausi vakaro Luko planų.
-Gerai, vyksiu, - Atsakau jam
-Tu rimtai?!
-Taip, - Atsakau dar rimčiau. Jis ne patikėjęs nueina, o tada pasiėmusi vandens buteliuką užlipu laiptais į kambarį.
Prieinu prie spintos, nusiimu visus sporto ir laisvus drabužius. Pradedu galvoti ką rengtis. Ar būtina dėtis kažką puošnaus ar galiu paprasčiau?Abudu sustojam su Luku priešais veidrodį. Mano rudos spalvos platesnės kelnės, prisiderintos prie didžiulę iškirptės turinčios rudos palaidinės. Susirišau plaukus į uodegą ir pasidažiau lūpas raudona spalva. Lukas dėvi platesnius, šviesiūs džinsus su keliomis suplėšytomis vietomis. Paprasta palaidinė ir visad taip pat atrodantys plaukai.
Įsėdam į iškviesta taksi. Lukas paima mano ranką ir kitoje kažką rašinėjasi. Džiaugiuosi dėl mūsų santykių. Jis rodo man dėmesį ir rūpinasi manimi, jaučiu, kad jis keičiasi.
Netrukus atsirandam prie spalvotomis lėmputėmis išpuoštos vietos.
-Lukai, ar čia ta sodyba? - Paklausiu ir staiga išlenda Alfredas ir Maksas.
-Mūsų mažutė grįžo, - Priėjęs prie Makso apsikabina, o tada pažiūrėjęs į mane pabučiuoja ranką. Nusišypsau ir tada ramiai pasisveikinu su Alfredu. Toliau laikydama jo ranką, nueinam į sodybos vidų. Sodyba atrodo kaip didžiuliai namai. Baseinas vidury, keli plūdūrai ir šiaip įvairūs daiktai aplinkui jį. Įėję į vidų, pamatau sėdinčias merginas tokias kaip Adromeda, Laura ir Adriana. Jos pamojuoja man, o aš atsakau tokiu pačiu gestu. Kartu nueinam į virtuvę ir palieka mus vienus. Pasiimu stiklinę ir į ją įsipilu alkoholinio kokteilio.
-Tau čia patinka? - Paklausia.
-Gal ir visai nieko, - Apsižvalgius atsakau. Jis priartėja ir pabučiuoja man į žandą.Laikas pradeda bėgti greičiau, momentai slysta po kojomis ir aš nespėju jais pasidžiaugti. Lukas maudosi baseine, man stebint ant laiptelių. Žiūriu į jį ir negaliu nustoti šypsotis. Norėčiau tapti jo žmona.
YOU ARE READING
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...