Lukas visą kelią tyli. Jau įsuka į mano namų kiemą ir, staigiai mane sustabdo, kai išlipu iš automobilio.
-Lana! - sušunka jis,
-A? - paklausiu išgirdus savo vardą, taip norėčiau, kad jis pasiliktų.
-Žinau keistai nuskambės, - ramiai nusijuokia ir aš tikiuosi, to nelemto klausimo ar gali pasilikti... - Bet, ar galėčiau šią naktį būti su tavim? - jaučiu drugelius savo pilve ir vaginoje.
-Am...taip, žinoma, ateik, - bandau tramdyti savo džiaugsmą ir kai jis užrakina savo "Lamborghini" pradeda eiti paskui mane.Įėjus į namus, numetu batus į šoną ir nueinu pro svetainę į modernią virtuvę.
-Tau čia patinka? - paklausia jis, ateidamas iki manęs.
-Manau, kad dar ilgai jausiuosi gerai čia, - atsakau jam ir ištraukiu žuvies pirštelius iš šalsyklio. Žinau, kad tai ne romantiška, bet tai mano mėgstamiausias maistas.
-Am... Nenori nuvažiuoti į parduotuvę ir nusipirkti įvairių šūdų? - paklausia jis manęs, kiek susimąstęs. Aš išraudau. Jam tikriausiai pasirodė, kad tie žuvies piršteliai visiškai neskanu.
-Jeigu nori, galim, - atsakius, palieku žuvies pirštelius ir pradedu vėl dėtis sportbačius.Man trūksta žodžių apibūdinti kokia laiminga esu. Nors ir jis išsišiokelis, aš tiek visko galiu patirti su juo. Jis pilnas siurprizų ir toks žavingas. Nekenčiu, kad man gyvenime nesiseka, bet šis vaikinas - oho.
Tikriausiai kiekvienos merginos idealas.
-Tu spoksai į mane? - paklausia jis ir aš kiek susigėdusi, nusuku žvilgsnį nuo jo. Žinoma, aš visiškai nesitvardau - Atvažiavom, - pasako jis, kai pati pamatau.
-Aš ne akla, - atsakau jam, reikšmingu žvilgsniu ir jis nusijuokia. Žinau, kad šitas žvilgsnis visiškai netinka man.°°°
-Tai tavo tėvas buvo aktorius? - paklausia jis, gulėdamas ant sofos ir burnoje kramtydamas traškučius.
-Ne, ne! Lukai tu visiškai manęs nesiklausai!
-Aš visą laiką tai dariau ir dabar tai darau! - jis nukelia kojas nuo manęs ir išsiaudrinęs, jas sukryžiuoja.
-Gerai, gerai, - atsakau jam ir pati nusijuokiu, nesupratus kas čia ką tik buvo. - Mano mama visad norėjo būti policininkė, bet tapo dizainerė. Ji ruošia modelius, viršelio fotografavimui, - paaiškinu dar kartą.
-Tai tavo tėtis, dirbo ten? - paklausia jis ir aš toliau pasakoju.
-Taip, jis ten dirbo, bet neilgam. Tada perėjo į kitą kosmetikos sritį, - paaiškinu, nes jis kažkaip visiškai nieko nesuprato.
-Man keista, girdėti, kad kažkokie seniai gali dirbti kosmetikos srityje, - kiek susimąstęs pasako ir aš grynai į jį spoksau. Lukas galvoja kaip aš. Man ir atrodo, keista, kad mano tėtis gali dirbti su kosmetika ir dar tiek laiko.
-Žinok, aš kartais galvodavau, kad jis gėjus, - nulipusi nuo sofos, eidama pasakau jam. Jis garsiai nusijuokia ir įjungia televizorių. Išgirstu jaunos moters balsą, kalbančią apie žvaigždžių pasaulį.
"Visai nesenai Californijos mieste Fremonte, buvo pastebėtas Mars sūnus Lukas Mars," Pažiūriu į televizorių, pro tarpą kas vyksta toliau. Matau, kaip Lukas karščiojasis. Kalbant toliau moteriai, jis išjungia televizorių ir rankomis pereina per veidą.
-Kartais atrodo, kad jie neturi ką veikti, - taria jis, kol iš šaldyklio ištraukiu ledus.
-Nesijaudink, jie taip ir daro. Kartais pasako, netikras naujienas, kad tik daugiau žmonių stebėtų juos, - įdedu šaukštelius į ledus ir pradedu nešti į svetainę - Dažnai kalba apie tave? - paklausiu prisimindama, jo interviu.
-Na, nelabai, bet po visų vakarienių ar kažkokių susitikimų, visad būnu minimas. Ir mane tas nervina, žinoma, bet esu pripratęs,
-Priprasti, nėra gerai,
-Bet aš neturiu kito pasirinkimo, - atsisėdu ant sofos, pakišusi vieną koją. Jis paima šaukštelį ir pasiima ledų, kartu.Kurį laiką sėdim tylėdami. Negaliu nustoti, negaliu nustoti galvoti, kad aš jį myliu. Viskas taip susimaišė. Aš tokia naivi ir šoku pagal jo dudelę. Man gaila, kad nėra kito pasirinkimo.
Per 14 - 20 laikotarpį nebus jokių dalių. Įkelsiu dar vieną dabar
YOU ARE READING
Scars |✔︎|
Romancekulka persmegia tavo kūną. skausmas, pasiglemžia mano jausmus lieka tik randai, kurie griaužia mane W. R. K apdovanojimai: pora turėjusi būti kartu, bet nebuvo DĖMESIO! Šiame kūrinyje yra seksualiniai įvairūs dalykai. Jei jūs traumuoja, prašome pal...