13

180 10 0
                                    

Nicki su Rickiu abudu į jį žiūri su kiek žudančiu žvilgsniu, matau kaip sėdint jam yra nejauku. Man ir nejauku, kai tarp mūsų visų tvyro tokia keista tyla ir eina tik televizorius, kuriame rodo vaikišką filmuką.
-Gal nori kavos ar arbatos? - paklausiu jo.
-Aš noriu, tik einam kartu, - pasisiūlo Nicki ir pradeda eiti su manim. Spėju, kai pradės kalbėti tai net neužsičiaups.
-Tai kas nutiko? - paklausiu ramiai
-Kodėl jis tyli? Jis turėtų kaip tik kalbėti ir domėtis tavimi, o ne sėdėti šalia ir ieškoti kas pradėtų pokalbį! Tai taip vaikiška, ir erzina. Šiaip tai aš noriu, kad jis išeitų! - pareiškia ji.
-Tai dabar man prieiti prie jo ir sakyti "eik namo, nes tu nepradedi pokalbio" - nusijuokiu.
-Ne, ne reikia jam sukelti šlykštulį,
-Kas tada bijotų man į akis žiūrėti,
-Tu čia daryk arbatas, o aš einu susitvarkyti, - ji pasižiūri ir sujungia pirštus it ragana juos vis atleisdama. Netrukus vietoj virdulio garso, girdžiu kaip Nicki gražiai su juo kalba  ir man pasidaro įdomu, ką ji ten daro. Staiga pro tarpelį pamatau, kad ji jam sėdi ant kelių ir masažuoja nugarą. Staiga jis ją nustumia ir pradeda eiti link durų.
-Klausyk, aš tau paskambinsiu vėliau! - sušunka jis ir nelaukęs mano atsakymo, užtrenkia duris.
-Fuu! - pradėjo ji rėkti per visus namus, kai Rickis žvengia iš jos, iki nukritimo. - Prisiekiu, tai buvo baisiausias mano gyvenimo minutės, - ji nueina ir pradeda gerti. Atnešu arbatas visiems ir tada atsisėdam kartu ant sofų.
-Stella, nori atvaryti, - pasako Rickis.
-Ne, tikrai ne, - atsakau jam, Stella kaip ragštis subinėje. Man tikrai nereikia jos. Ir dar savo naujuose namuose, ji lyg specialiai kažką padaro arba kaip ji teigia "pašventinu tavo namus" Ji mano kambaryje, sudaužė spintos veidrodį, teigdama, kad bus proga nusipirkti naują.
Kažkodėl jos mąstymas man primena, tos moters su didelę piniginę, kuriai nerūpi kiti, o tik ji pati. Ir štai radome sprendimą - Stella būtent tokia ir yra, tik neturi labai didelio užpakalio.
-Tada aš einu su ja, susitikti, - Pasako Rickis ir mes jį išlydim su savo šypsenomis. Kai jis išeina Nicki į mane atsisuka rimtu veidu.
-Jei tu rimtai būtum ją pakvietus, aš tikriausiai eičiau kuo toliau nuo tavo namų, - staigiai nusijuokiu.
-Kodėl čia taip?
-Ji praeitą naktį, nakvojo pas mumis. Tai nepatikėsi. Bijojo nueiti į tualetą, o jis yra Rickio kambaryje, matytum kaip žvengiau pas save, kai girdėjau ją verkiant, kad nieko nemato, - Štai tokia ta ir Stella.

Kažkiek laiko mes abidvi su Nicki, gulėjome ant sofų ir mėgaujomes tyla ir kempiniuko plačiakelnio filmuku, o tada kažkas įkyriai pradėjo skambinti į duris ir aš jas pasiekusi, atidarau.
-Jūs nepatikėsit, kas buvo!! - išgąsčio apimtas Rickis, pradėjo šokinėti prieš mano akis. - Stella išvažiavo su tavo biču! - Mano galvoje pradeda suktis klausimai, apie bičą, bet gal po kelių sekundžių susivokiu apie ką jis kalba.
-Pala ką?!
-Stella įsėdo į jo automobilį ir nuvažiavo, - pasiimu už galvos, nejaugi turėsiu trenkti jai į jos gražų snukutį... Staiga durys suskamba ir aš jas puolu atidaryti, dar nespėjus padaryti Stella įeina ir pasididžiuodama numeta savo rankinuką ant sofos ir pradeda apžiūrinėti visus daiktus. Pamačius už durų, ta pati blizgantį daiktą, pradedu bėgti link jo. Atrakinu vartus ir jas pradariusi, pribėgu prie Luko. Jis atidaro langą ir su akiniais pažiūri į mane.
-Tik nesakyk, kad vežei kažkur Stella?
-Ją?! Išprotejai, ji tik norėjo nuotraukos, todėl nuvežiau prie gražesnio vaizdo, - mano širdis kol kas nusiramina, kol kas jis mano.

Scars |✔︎|Where stories live. Discover now